Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NUVARING käyttäjät APUA???

Vierailija
15.03.2006 |

pitäskö sen renkaan olla sitten niin kun siinä kuvassakin silleen " pitkulaisena" vai miten?

Laitoin äsken sitten ensimmäisen ja oli hankalaa laittaa sitä ja tuntuu siltä että se on niin kun ympyränä siellä... siis ei tunnu ollenkaan että mitään oli sisuksissa mut onko sillä asennolla jotain väliä? eikö pääasia ole se että se nyt on siellä???

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos laitatte sormenne sisuksiinne niin kuinka syvälle saatte sen laittaa ennen kuin se rengas tuntuu?

Minä saan sen tungettua kyllä ihan " prälle" asti, tai niin että tunnen että nyt tuli " seinä" vastaan, mutta hetken päästä vaikka joskus kun käy vessassa niin se tuntuu ihan siinä edessä taas, vissiin on vähän löysät paikat tai jotain...

Siis en tunne sitä muuten ollenkaan että vissiin se siellä sitten ihan ok on, mutta ei se todellakaan ole sillä tavalla pitkulaisena kuin noissa ohjekirjasen kuvissa...

ap

Vierailija
2/20 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman asennon muutos esim. istumaan-seisomaan liikuttlee rengasta. Lantionpojan ja lantion lihasket ova eri asennoissa eri tavalla jännittyneinä, joten on aivan luonnollista että rengaskin liikkuu. Esim. tampoonia poistettessa voi huomata, että sekin tuntuu olevan eri syvyydessä eri asennoissa. Jos poistat tamponia seisaaltaan ollessasi se tuntuu olevan paljon peremmällä emättimessä kuin silloin jos poistat sitä istuallasi (esim. wc-pöntöllä).

Sellaisena litistettynä se rengas tuskin on kellään. Emätin on kuitenkin sen verran joustavaa kudosta, että noinkin napakka rengas pääsee pyöristymään ihan helposti. Aikamoinen rautapimppi saa olla että pysyy rengas litistettynä tai sitten on TODELLA tehokkaat lihakset tuolla alakerrassa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt rengasta yli vuoden ja kaikkein parhaiten homma hoituu kun mies laittaa sen. Itse en saa sitä lyhyillä sormillani tarpeeksi syvälle.

Vierailija
4/20 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan miten asettuu sinne ja pysyy siellä:)

Vierailija
5/20 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites sitten kun ton ukkelin kanssa paneskelee niin eihän se voi mihinkään kohtuun livahtaa se rengas??? =)

onko kellään koskaan tippunut pois jostain syystä?

tuleeko jotain oireita sen käytöstä?

Vierailija
6/20 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mites sitten kun ton ukkelin kanssa paneskelee niin eihän se voi mihinkään kohtuun livahtaa se rengas??? =)

i]

Vierailija
7/20 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja sitten vielä että mites pitkälle se tonne rööriin pitäs saada menemään?

Mulla kun se tuntuu tossa ihan parin sentin päässä? enkä saa sitä millään niin pitkälle mitä noissa kuvissa näyttää.

Vierailija
8/20 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina se kasaan laittaessa niin, että se on pitkulainen asetusvaiheessa ja työnnä sormilla kiinni pitäen niin syvälle kuin sormet menee.

Hankala vehje, ei voi muuta sanoa! Itse hermostuin totaalisesti kolmen renkaan jälkeen! Muutenkin kyllä kaivattiin varmempaa ehkäisyä kuin rengas.

Vierailija
9/20 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksisivät sille vaikka jonkin sortin " asettimen" ...

ap

Vierailija
10/20 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristin sen justiin sillai pitkulaksi,sitten otin kiinni toisesta päästä ja liu' utin sen sisään. sehän on aika jämäkkä,joten sitä pystyy kyllä työntää sillai. muutenkin tykkäsin ko. ehkäisystä, oli helppo ja aika huoletonkin. poistin sen aina yhdynnän ajaksi,koska mieheni sanoi tuntevansa sen.

Vierailija
11/20 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin aina pyörähtää sormissa niin että on poikittain ja aukee tuolla sisuksissa.

ap

Vierailija
12/20 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se mullakin aukesi sisuksissa,mutta sitä sain silti aseteltua vielä kohdalleen. en tiedä,mut musta se ei ollu mitenkään vaikeeta. ehkä se riippuu sitten monesta tekijästä, vai tekeekö harjoitus mestarin?

Vierailija
13/20 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta kun koitan sitä heteken päästä se on taas tossa lähellä... tietty eihän tuo röörikään mikään metrin mittanen ole mutta jotenkin ajattelin niistä kuvista päätellen että se olis jotenkin kauempana kun sitä rormella koittaa...

ap

Vierailija
14/20 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia asetettelun kanssa, kai me ollaan erilaisia sisältä. Laitan sisään, sitten unohdan koko asian kunnes kännykkä hälyttää poistamaan viikoksi. Ei ole tippunut eikä haitannut seksiä.

Mulla on ollut rengas noin vuoden. Haittana on runsas valkovuoto, ei oikeastaan muuta. muutaman kerran menkat on alkaneet liian aikaisin (ennen poistoa) tai sitten oudon myöhään, jolloin olen luullut ehkäisyn pettäneen.

Niin ja monesti menkat ovat kestäneet koko renkaattoman ajan, vaikka muuten ovat niukemmat kuin normaalisti.

kakkonen

Vierailija
15/20 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jos alkaa tuntuu pahalle, niin se luultavasti on sit pelin ympärillä.. murr.. muuten ihana vehe minusta kun ei tarvinnu muistaa. mutta joutui aina kesken puuhien heittää sen nurkkaan.. se ei kivaa! voihan sen ottaa pois seksin ajaksi, mutta kun tuo muistaminen ainakin mulla iso syy sitä miks en esim. pillereitä halunnu, niin sehän varmaan olis aina unohtunu sit panna takas. hyvin kyllä pysyi paikallaan.

Vierailija
16/20 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitit tuolla " ehkäisteho ole paras mahdollinen" ?! Samaa luokkaahan se on e-pillereiden kanssa oikein käytettynä! Omalla kohdallani jopa parempi kun ei tarvitse päivittäin muistaa.

Vierailija
17/20 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia, mulla tämä sama asia.

Vierailija
18/20 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pääasia että se on siellä ja pysyy. Eihän sitä voi mitenkään saada pysymään pitkulaisena kun se on asettaessakin hankala saada niin pidettyä.

Vierailija
19/20 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkulaisena sen saa paremmin sisään, mutta toki se siellä sitten aukeaa ja hakeutuu hyvään asentoon.

Pääasia, että on kokonaan sisällä, itse tungen aina niin syvälle kuin vain menee.

T. Käyttäjä vuodesta 2003

Vierailija
20/20 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö ap tamponeja? Jos joo, niin tiedät varmaan mihin suuntaan sen asetat, vaikka ois asetin. Siis onko sun emätin taaksepäin kallellaan vai pystyyn, vai mitä ikinä. Samaansuuntaan työnnät sen litistetyn renkaan! Ja se on just siksi ympyrä, että se muotoutuu käyttäjän mukaan sopivaksi soikioksi, ei tietenkään jää kapeaksi, jos sun paikat on leveämmät!