Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei haluakaan toista lasta

Vierailija
20.01.2017 |

ja hänellä on siihen täysi oikeus. Ongelmana on se, että tunnen tulleeni petetyksi. Alusta asti minulle on täysin selvää, että haluaisin kaksi lasta ja tämä sopi miehellekin. Tässä uskossa elinkin kunnes mies kertoi, että ei halua toista. En häntä ole toiseen lapseen painostanut, mutta en pysty teeskentelemäänkään etteikö asia ole minulle iso. Olen asiasta todella surullinen ja on petetty olo. Jossain vaiheessa varmaan siksi mies ehdottikin toisen lapsen hankintaan ja sovittiin, että ruvetaan muutaman kuukauden kuluttua yrittämään...kunnes rupesi pyörtämään mielensä jo siinä vaiheessa kun yritys oli päällä.

No tässä nyt ollaan - oireet viittaa raskauteen (tuttuja jo ennestään) ja osa ulkoisia ja mieskin niistä jo huomautti. Testaamisen osalta kuitenkin vielä liian aikaista.

Ja mitä minä toivon ja haluan. En halua miestä painostaa. Suru on kuitenkin suuri enkä sitä pysty peittämään. Tunnen itseni myös petetyksi ja se näkyy miehen ja minun suhteessa, mikä on muuten ennen ollut hyvä.

Surusta ja näistä tunteista ei voi puhua miehen kanssa. Hänellä ei ole surua tai pettymyksen tunteita. Tämähän on vain minun ongelmani, minun pettymykseni ja minun suruni. En halua jäädä katkeraksi.

Olen ikionnellinen meidän ensimmäisestä lapsesta ja onneksi meillä on hänet. Joka tapauksessa lapsi on ns. sairas, joten hänen terveytensä jopa henkensä on välillä vaakalaudalla. Jos kaikki menee hyvin hänestä tulee ihan normaali aikuinen - tilanne voi olla toinen - isoja ongelmia selvitytymisen kannalta tai pahimmillaan jopa kuolema.

Miten muut olette selviytyneet tässä tilanteessa pettymyksen tunteista ja surusta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Naisystävät ovat usein muuttaneet mielensä erinäisissä asioissa ja olen tuntenut itseni petetyksi ja katkeruutta välttääkseni eronnut.

Vierailija
2/8 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä hätä? Todennäköisesti olet raskaana. Äläkä vaan sano että aiot tehdä abortin kun mies ei halua lasta vaikka itse haluat. Tottakai pidät lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vissiin saa koskaan muuttaa mieltään lapsiasioissa? On se kurjaa, että suurinosa miehistä joutuu naisen mielen mukaan tekemään niitä lapsia, jotta saisi pidettyä elämänsä rakkauden. Jos ei tee niin nainen joko katkeroituu tai eroaa ja hankkii toisen miehen. Ja vain koska se lapsi on niin tärkeää saada. En ymmärrä.

Vierailija
4/8 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt antamaan miehelle anteeksi, ikinä. Opin kuitenkin elämään asian kanssa.

Vierailija
5/8 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin mieheni tahdosta yhden lapsen äidiksi.

Vierailija
6/8 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä hätä? Todennäköisesti olet raskaana. Äläkä vaan sano että aiot tehdä abortin kun mies ei halua lasta vaikka itse haluat. Tottakai pidät lapsen.

Lapsen, jota mies ei hoika kuin elareiden merkeissä.

Vierailija
7/8 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa miehen on aikalailla myöhäistä muuttaa mieltään, jos siis olet jo raskaana. Noin muuten siihen kyllä on oikeus.

Vierailija
8/8 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isätön. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen, jota mies ei hoika kuin elareiden merkeissä.

Niin? Ei lapsen tarvitse luopua hengestään jos isä ei välitä hänestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan