Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulkevatko salinaiset samoissa hikisissä trikoissa treenin jälkeen - yäk

Vierailija
20.01.2017 |

Jos varahoudut mukana niin ottakaa farkut niin ei tarvii tulla kauppaan trikoissa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut epähygieeniset juntit kulkevat, levittelevät sitten vittu- ja persehikeään julkisissa penkkeihin jne. Ja junttia on kyllä pitää jotain salihousuja ihan normiarjessa, jos liikuntaa ei harrasta. Töissä ja koulussa, jonkun vapaa-ajan vieton kotona vielä ymmärtää.

Vierailija
2/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans joskus miettinyt junassa, kun joku hikiperse on istahtanut viereen kangaspenkille. Todella huomaavaista, kun kaikkihan ilman muuta haluavat istua toisen hikeämällä penkillä. Sen ymmärtäisin paemmin, että jos niitä supersöjöjä ylitiukkoja treenihousuja ei jaksa vaihtaa, niin voisivat edes seistä liikennevälineissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin käytän jos en jaksa käydä salilla suihkussa vaan menen suoraan kotiin suihkuun (ehkä joskus kaarran lähikaupan kautta) eikä kiinnosta, jos joku tantta katsoo mua paheksuen :-D enkä todellakaan ala hikistämään farkkuja muiden ihmisten tähden, että olisin "tarpeeksi sovelias". lol, ei tarvii katsoa mun trikooherkkupyllyä jos on kateellinen! :))

t. parikymppinen salikissa

Vierailija
4/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos menee kauppaan ensin ja vasta sen jälkeen salille? Daa.

Noh, miehet ainakin tykkää piukoista pyllyistä.

Vierailija
5/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, juuri naisten ongelmahan tämä onkin. Miesten hikisistä treenivaatteista et ole huolissasi?

Vierailija
6/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne vaihda pikkuhousujakaan, varsinkaan teinit. Samat pöksyt paistavat trikoiden läpi jumpassa useampi päivä peräkkäin. Hyi s**tana.

Vierailija
7/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salihuorat ovat aika likaisia, pitävät paskaisia vaatteita, kulkevat ne päällä ihmisten ilmoilla, naama ja hiukset täynnä tököttiä ja muuta töhnää jne. Vähän kuin venakot, mutta käyvät salilla nyrpistelemässä muille ja kuvaamassa itseään.

Vierailija
8/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät suomalaiset, mutta virolaiset ja venäläiset kyllä. Nähty on!

Vierailija
9/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ne vaihda pikkuhousujakaan, varsinkaan teinit. Samat pöksyt paistavat trikoiden läpi jumpassa useampi päivä peräkkäin. Hyi s**tana.

Mitä jos on ostanut paketillisen samanlaisia pikkareita? Tai just ne yhdet samat on hyvät salipikkarit, mitkä pesee joka ilta salivaatteiden kanssa?

Kuka katsoo salilla joka päivä toisten pyllyjä ja tekee pikkaritarkastuksia? Eikö kannattaisi keskittyä siihen omaan treeniin? Oletko nainen vai mies? Lesbo vai muuten vaan katkera?

Vierailija
10/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuinka yksi liikuntaharrastus jaksaa aiheuttaa negatiivisen reaktion vuodesta toiseen.

Vierailija
11/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kuntosalilla painoja nostelevat naiset ovat niin epähygieenisia ettei voi edes samalle penkille bussissa enää istua? Mutta kodittomien, alkoholistien, narkkareiden, syrjäytyneiden, mt-ongelmaisten vaatteet tuoksuvat aina puhtaanraikkaalle? Asia selvä.

Vierailija
12/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on ostanut paketillisen samanlaisia pikkareita? Tai just ne yhdet samat on hyvät salipikkarit, mitkä pesee joka ilta salivaatteiden kanssa?

Kuka katsoo salilla joka päivä toisten pyllyjä ja tekee pikkaritarkastuksia? Eikö kannattaisi keskittyä siihen omaan treeniin? Oletko nainen vai mies? Lesbo vai muuten vaan katkera?

Et ilmeisesti harrasta liikuntaa täpötäysillä liikuntasaleilla. Vai oletko itse haisuli?

Vierailija
13/13 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettaa kun tiedän itsekkin millanen se pilluhien haju on juoksulenkin tai raskaan salireenin jälkeen :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi