Nainen, mitä käytännössä saat suhteessa mieheen?
Olen aina ihmetellyt miten naiset jaksavat tapailla miehiä. Miksi edes vaivautua? Varsinkin ne jotka haluavat rakkautta, uskollisuutta ja läheisyyttä ovat erittäin hakoteillä tapaillessaan miehiä.
Naiset ja miehet itsekin toitottavat miten miehet haluavat vain seksiä. Älkää siis naiset jankuttako läheisyydestä ja rakkaudesta koska sitä ei ole. On aika katsoa totuutta suoraan silmiin sillä tunneharhat ovat naisen pahin vihollinen.
Tajuatteko te naiset miten mielipuolisilta näytätte kun suunnittelette häitä, lässytätte tunteista ja vaihdatte nimiänne samaan aikaan kun miehen panos avioliittoon on polttareihin tilattu strippari? Tajuatteko ettette eroa prostituoiduista mitenkään? Teidät on vain sosiaalisesti hyväksytty. Niin on oltava jotta seksi saataisiin laillistettua jotta miehet saisivat sitä säännöllisesti edes joskus. Avioliitto ei ole rakkautta, se on seksin laillistamista ja säännöllistämistä.
Miten jaksatte miettiä ulkonäköänne, meikkiänne, olemustanne, keittiötaitojanne, siveyttänne ja niin edelleen kun vastassanne on seksinvonkaaja joka ei ole uskollinen teille? Miehet ovat itsekin sanoneet että haluavat pettää. Kaikki tutkimukset vahvistavat tämän. Miksi naiset kerta toisensa jälkeen nöyryyttävät itseään sitoutumalla yksipuolisesti?
Järkyttävää katsoa hääohjelmia tai foorumeita jossa naisen fokus on lässynasetelmissa, väreissä ja krysanteemeissa. Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa. Te ette ole miehillenne erityisiä. Koittakaa jo ymmärtää etteivät miehet teistä välitä. Tunne ja romantiikka on vain keino saada naisen jalat auki.
Itse olen sen verran viisas etten näe järkeä lahjoittaa siveää, uskollista ja stabiilia luonnettani ihmiselle joka palvoo yhdyntää, irtoseksiä, prostituoituja ja niin edelleen. Huvittavaa katsoa näitä yksintyöskenteleviä kaksiosaisnimipikkuvaimoja jotka raatavat kun mies ostaa seksiä muilta naisilta.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
tajuatko että sieltä tulee jumalkeisarin valtaanastumistilaisuus? vittuako täällä katkeroit.
AAMEN! mutta Alba-poloisella ei olekaan muuta elämää.
Juu no eipä mulla ukkoa ole eikä irtosuhteitakaan (en kykene niihin) joten hyvin pyyhkii :))))
Minä saan mieheltäni seksiä, rakkautta, hellyyttä ja kumppanuuta. Kuka tässä elämässä yksin jaksaa. Mieheni ei ole minua pettänyt, enkä minä häntä. Meillä on pitkä ja mahtava parisuhde ja täydennämme toisiamme hyvin.
Tätä palstaa lukiessa mietin kyllä joskus, että jos tämä suhde joskus loppuisi, niin toista en ehkä ottaisi. Sen verran älyttämiltä nämä nykyajan miehet vaikuttavat. Vanhemmatkin miehet haluavat lapsensa ikäisen tyttöystävän?? Hyi yök. Tosin provojahan täällä suurin osa on. Onnellinen olen kun mieheni sain, sellaista helmeä ei tulekaan joka päivä vastaan
Niin että ap harrastaa mieluummin l*sboseksiä ja hommaa tekop*niksiä joilla tunkeutuu kumppaaniinsa kuin mies tai joilla tunkeudutaan häneen kuten mies tekisi. Kerrotko mulle miten tuo eroaa mitenkään heteroseksistä? Nii_in..
Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla.
Näen asian juuri samalla tavalla kuin hän, mutten jaksa tehdä asiasta aloituksia.
En usko että noilla aloituksilla saadaan ketään aivopestyä naista avaamaan silmiään.
Vasta oikean elämän elävät kokemukset miehistä tehoavat, jos ovat tehotakseen. Monet ihmiset kun omaavat käsittämättömän kyvyn itsepetokseen ja silmiensä sulkemiseen totuudelta.
Tuo kyky on melko hämmentävä, ja se on yllättävän monella. Eihän muuten niin moni pysyisi paskassa avioliitossa sikamiehensä kanssa.
Niin ja haluan uskoa että on hyvin harvoja poikkeuksia miehissäkin; jotkut saattavat ihan aidosti olla kiinnostuneita naisestaan ihmisenä eikä vain laitteena/esineenä.
Se vaatii mieheltä kuitenkin poikkeuksellista kehittyneisyyttä tovereihinsa nähden.
"Saatiinhan taas yksi miesvihaketju tännekkin" - Tai sitten vain yksinkertaisestu yhden katkeroituneem ja kyynistyneen vuodatus. Mutta jos tällä palstalla avautuminen helpottaa oloa, niin mikäs siinä. Vaikka totta toinen puoli, jos odottaa miehen (tai naisen) antavan ja takaavan elämälle ikuisen onnen ja autuuden, niin saattaa kyllä pettyä. Voidakseen rakastaa toista on etua, jos edes hieman osaa raksataa myös itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Niin että ap harrastaa mieluummin l*sboseksiä ja hommaa tekop*niksiä joilla tunkeutuu kumppaaniinsa kuin mies tai joilla tunkeudutaan häneen kuten mies tekisi. Kerrotko mulle miten tuo eroaa mitenkään heteroseksistä? Nii_in..
En ole ap.
Et taida olla kovin älykäs jos et ymmärrä miten dildottelu eroaa heteroseksistä.
Dildo ei hyväksikäytä ja petä sinua. Dildo ei satuta sinua eikä käytä sinua spemuämpärinään.
Saa ihan itse päättää tahdin, määrän, nopeuden ja aikataulun. Voi saada orgasmin.
On tosi yleistä että nainen ei saa mitään emätinorgasmia, vaan laukeaa klitorista kiihottamalla.
Se emättimen lurpsutus ei kaikista tunnu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
"Saatiinhan taas yksi miesvihaketju tännekkin" - Tai sitten vain yksinkertaisestu yhden katkeroituneem ja kyynistyneen vuodatus. Mutta jos tällä palstalla avautuminen helpottaa oloa, niin mikäs siinä. Vaikka totta toinen puoli, jos odottaa miehen (tai naisen) antavan ja takaavan elämälle ikuisen onnen ja autuuden, niin saattaa kyllä pettyä. Voidakseen rakastaa toista on etua, jos edes hieman osaa raksataa myös itsestään.
Minusta aloittaja ei kuulostanut katkeralta, vaan lähinnä fiksulta.
Kumma kuinka kipakoita äkämäkä reaktioita tuollainen aloitus saa aikaan, jossa vain kerrotaan totuus.
Miksi yleistät? Mistä tiedät että kaikki miehet arvostaa vain seksiä ja monen naisen kanssa? Kuulostat väkisinkin vähän katkeralta... Mutta yksi hyvä syy avioliittoon on, se että lapset on mukava kasvattaa avio-liitossa tai avoliitossa, jossa 2 vanhempaa huolehtii lapsista ja tukee samalla toisiaan. Vaikka ei olisi lapsia, monet ihmiset haluavat asua perheessä, ja mielestäni myös kaksi puolisoa muodostaa perheen.
Minulle tärkeintä miehessäni on:
- Hän on tukenani ja juttelee kanssani päivittäin
- Hän hassuttelee ja katsomme yhdessä hyviä tv-sarjoja ja elokuvia
- Jonain päivinä en jaksa kokata ja hän on tosi hyvä tekemään ruokaa, kokkaamme n. 50/50, mies kokkaa vähän enemmän sillä nauttii ruoanlaitosta
- Joulut, uudetvuodet yms. tuntuvat erityisemmiltä kun saan viettää ne hänen kanssaan
Arvostan myös itsenäisyyttä, joten en murtuisi jos mies haluaisi erota. Nautin silti elämästä nyt ja arvostan miestäni, sekä meidän yhteistä lasta. Arvostan hänen luonnettaan, ja asennetta jolla hän kasvattaa lastamme ja tekee töitä.
Ai mitäkö saan suhteessa mieheeni? No munaa tietty. :D
Kyllä moni nainenkin oikeasti pitää seksistä. Ja onhan se rakkaus molemminpuolista, ei nuo kaksilahkeisetkaan pelkkiä tunteettomia panorobotteja ole. (Minulla on useampi mies myös hyvänä ystävänä.)
Ja esim. nyt, kun menen viikonlopuksi kaverini luo toiselle paikkakunnalle, mies vahtii koiriamme ja kissaamme himassa. Muuten pitäisi pyytää joku kodin ulkopuolelta vahtimaan niitä tai matkustaa Onnibussia kalliimmalla vaihtoehdolla.
Mutta jos sinä ap viihdyt itseksesi ja olet a-seksuaali ja suhtaudut ennakkoluuloisesti kaikkiin vastakkaisen sukupuolen edustajiin niin ihan vapaasti. Jääpähän miehiä niille, jotka niitä osaavat arvostaa.
"Saatiinhan taas yksi miesvihaketju tännekkin" - Tai sitten vain yksinkertaisestu yhden katkeroituneem ja kyynistyneen vuodatus. Mutta jos tällä palstalla avautuminen helpottaa oloa, niin mikäs siinä. Vaikka totta toinen puoli, jos odottaa miehen (tai naisen) antavan ja takaavan elämälle ikuisen onnen ja autuuden, niin saattaa kyllä pettyä. Voidakseen rakastaa toista on etua, jos edes hieman osaa raksataa myös itsestään."
"-Minusta aloittaja ei kuulostanut katkeralta, vaan lähinnä fiksulta.
Kumma kuinka kipakoita äkämäkä reaktioita tuollainen aloitus saa aikaan, jossa vain kerrotaan totuus."
- No. Ei nyt ehkä aivan katkeralta. Mutta hieman sanosinko yksinkertaisen vanhanaiaksen kuvan hänn onnistuu maalaamaan sekä miehistä että naisita.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää katsoa hääohjelmia tai foorumeita jossa naisen fokus on lässynasetelmissa, väreissä ja krysanteemeissa. Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa. Te ette ole miehillenne erityisiä. Koittakaa jo ymmärtää etteivät miehet teistä välitä. Tunne ja romantiikka on vain keino saada naisen jalat auki.
Ja miehetkö on naisilleen erityisiä, koska naisia kiinnostaa häissä kaikki muu paitsi se mies.
Mielestäni on outoa että ap väittää, etää vain miehillä on taipumus pettää? Yhtä yleisesti naisetkin haluavat pettää. Ap:n mielestä siis pysyvä heterosuhde tai naisparin/miesparin sitoutuminen toisiinsa on vaarallista ja turvallisempaa on olla yksin? On myös tutkimuksia joiden mukaan yksin eläminen voi aiheuttaa masennusta ja elämänlaadun heikkenemistä. Esim. http://www.tiedonantaja.fi/artikkelit/tutkimus-yksin-isyys-kurjistaa-su…
Voisit ap miettiä sitä, että vaikka sinä et luota miehiin, sinun mielipiteesi ei ole ainoa oikea. Ihmisellä on oikeus olla parisuhteessa tai olla yksin, mutta kaikki ei halua olla koko elämää yksin. Eikä kaikki pysty olemaan parisuhteessa.
Ei kukaan ole puhunut parisuhteiden kieltämisestä vaan siitä että naiset ovat naiiveja ja turhamaisia. Miehet ovat pettäjiä, aina olleet ja sellaisina pysyvät.
Jokainen saa päättää suhteistaan miehiin ihan itse, minä käperryn tänäkin iltana tyytyväisenä mieheni lusikkaan, kuten jo 22 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap.
Et taida olla kovin älykäs jos et ymmärrä miten dildottelu eroaa heteroseksistä.
Dildo ei hyväksikäytä ja petä sinua. Dildo ei satuta sinua eikä käytä sinua spemuämpärinään.
Saa ihan itse päättää tahdin, määrän, nopeuden ja aikataulun. Voi saada orgasmin.
On tosi yleistä että nainen ei saa mitään emätinorgasmia, vaan laukeaa klitorista kiihottamalla.
Se emättimen lurpsutus ei kaikista tunnu hyvältä.
Luetun ymmärrys? Tuossa ylhäällä se dildo on jonkun toisen kädessä/harnessissa joten se vastanaottaja ei tasan päätä mitään. Ei ole olemassa emätinorgasmia, klitorista siinäkin stimuloidaan mutta sisältä päin.
Se kun todella paljon laajempi kuin vain se nipukka.
ps.kyllä dildo satuttaa. Siksi preferoin penistä.Se ei satuta kun se on oikean kokoinen.
No minä saan mieheltäni kumppanuutta, kunnioitusta, hellyyttä, rakkautta ja uskollisuutta, ja paljon muuta hyvää. Ja tietysti annan näitä myös hänelle. Ap:lla on kyllä hyvin surullinen kuva miehistä. Minun mieheni ei halua pettää. Hän ihan itse kosi minua, suunnittelimme yhdessä häät, menimme naimisiin, ja nyt elelemme onnellisena avioparina. Tiedän kyllä olevani onnekas, kun löysin näin itselleni täydellisen miehen, joka kohtelee minua hyvin.
tajuatko että sieltä tulee jumalkeisarin valtaanastumistilaisuus? vittuako täällä katkeroit.