Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä käytännössä saat suhteessa mieheen?

Vierailija
20.01.2017 |

Olen aina ihmetellyt miten naiset jaksavat tapailla miehiä. Miksi edes vaivautua? Varsinkin ne jotka haluavat rakkautta, uskollisuutta ja läheisyyttä ovat erittäin hakoteillä tapaillessaan miehiä.

Naiset ja miehet itsekin toitottavat miten miehet haluavat vain seksiä. Älkää siis naiset jankuttako läheisyydestä ja rakkaudesta koska sitä ei ole. On aika katsoa totuutta suoraan silmiin sillä tunneharhat ovat naisen pahin vihollinen.

Tajuatteko te naiset miten mielipuolisilta näytätte kun suunnittelette häitä, lässytätte tunteista ja vaihdatte nimiänne samaan aikaan kun miehen panos avioliittoon on polttareihin tilattu strippari? Tajuatteko ettette eroa prostituoiduista mitenkään? Teidät on vain sosiaalisesti hyväksytty. Niin on oltava jotta seksi saataisiin laillistettua jotta miehet saisivat sitä säännöllisesti edes joskus. Avioliitto ei ole rakkautta, se on seksin laillistamista ja säännöllistämistä.

Miten jaksatte miettiä ulkonäköänne, meikkiänne, olemustanne, keittiötaitojanne, siveyttänne ja niin edelleen kun vastassanne on seksinvonkaaja joka ei ole uskollinen teille? Miehet ovat itsekin sanoneet että haluavat pettää. Kaikki tutkimukset vahvistavat tämän. Miksi naiset kerta toisensa jälkeen nöyryyttävät itseään sitoutumalla yksipuolisesti?

Järkyttävää katsoa hääohjelmia tai foorumeita jossa naisen fokus on lässynasetelmissa, väreissä ja krysanteemeissa. Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa. Te ette ole miehillenne erityisiä. Koittakaa jo ymmärtää etteivät miehet teistä välitä. Tunne ja romantiikka on vain keino saada naisen jalat auki.

Itse olen sen verran viisas etten näe järkeä lahjoittaa siveää, uskollista ja stabiilia luonnettani ihmiselle joka palvoo yhdyntää, irtoseksiä, prostituoituja ja niin edelleen. Huvittavaa katsoa näitä yksintyöskenteleviä kaksiosaisnimipikkuvaimoja jotka raatavat kun mies ostaa seksiä muilta naisilta.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies = paras ystävä, elämän tärkein henkilö, arjen tuki ja turva kenen kanssa jakaa ilot ja surut, mahdollistaa perhe-elämän, kuolisi puolestani ja minä hänen eli rakkautta löytyy.

Vierailija
42/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä mikään viisas ole vaan katkera ja harhainen.

Lapsellisimpia ovat tälläiset argumentoijat.

"En ole samaa mieltä kuin aloittaja, mutten osaa perustella asiaani, niimpä nimittelen, kun en muuhun kykene"

Voi kyynel. Ei itsestäänselvyyksiä tarvitse perustella kuin idiooteille. 

Siinä toinen mahtava argumentti.

Häpeä nyt jo.

Miksi et perustele sitten? Kun et osaa.

Idiootiksi osaat haukkua.

Kuka tahansa lapsikin osaa sanoa toista idiootiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan mieheltäni seksiä, rakkautta, hellyyttä ja kumppanuuta. Kuka tässä elämässä yksin jaksaa. Mieheni ei ole minua pettänyt, enkä minä häntä. Meillä on pitkä ja mahtava parisuhde ja täydennämme toisiamme hyvin.

Tätä palstaa lukiessa mietin kyllä joskus, että jos tämä suhde joskus loppuisi, niin toista en ehkä ottaisi. Sen verran älyttämiltä nämä nykyajan miehet vaikuttavat. Vanhemmatkin miehet haluavat lapsensa ikäisen tyttöystävän?? Hyi yök. Tosin provojahan täällä suurin osa on. Onnellinen olen kun mieheni sain, sellaista helmeä ei tulekaan joka päivä vastaan

Ei todellisuus ole yhtä karu kuin täältä lukee. Me onnelliset pariutuneet emme paljon palstalla pyöri, ainakaan näin viikonloppuna (paitsi nyt miestä reissulta kotiin odottaessa). Surullista miten synkkä kuva ihmissuhteista osalla ihmisistä on.

Vierailija
44/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihanaa lasta. Kodin. Avioliiton. Läheisyyttä. Turvaa. Ihailua. SEKSIÄ (naisetkin voi nääs haluta sitä). Leffakaverin. Lenkkikaverin. Sylin. Nukkumakaverin. Haaveiden jakajan. Kaupassa kävijän. Pyykinpesijän. Tiskien laittajan. Auton huoltajan.

Käytännössä. Kaikenlaista siis.

Vierailija
45/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä saa €€€€€€€€€€€€. Ellei, niin vaihtoon.

Vierailija
46/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu ihan totta. Sääli, että suurin osa naisista ei halua kuunnella.

Kaikista eniten käy sääliksi niitä naisia, jotka ihan oikeasti uskovat että heidän miehensä rakastavat heitä. Mahtaa sattua sitten kun he huomaavat, että heidän koko parisuhteensa perustuu valheisiin ja harhakuvitelmiin. Ja sitten istutaan taas terapiassa ja juodaan viiniä suruun, ihanaa~

Vierailija
47/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista eniten käy sääliksi niitä naisia, jotka ihan oikeasti uskovat että heidän miehensä rakastavat heitä. Mahtaa sattua sitten kun he huomaavat, että heidän koko parisuhteensa perustuu valheisiin ja harhakuvitelmiin. Ja sitten istutaan taas terapiassa ja juodaan viiniä suruun, ihanaa~

Valhe on liian iso, että siitä uskaltaisi luopua.

Ei uskovaisillekaan kannata mennä järkeä puhumaan, eivät he halua myöntää että ovat huiputettuja.

Koko elämän kuva muuttuisi. Pelottavaa.

Vierailija
48/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkottaudu valoon, ap. Love is all we need...

Vierailija
49/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkottaudu valoon, ap. Love is all we need...

Penikseltä sitä ei voi saada.

Vierailija
50/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan mieheltäni loistavaa seksiä ja kohteliaisuuksia sekä hyvältä tuntuvaa kosketusta ja läheisyyttä ja rakkaudenosoituksia.

Haluamme yhtä paljon seksiä kumpikin. Jos se lakkaa kiinnostamasta, kumpikin haluaa erota.

Mies on tosi komea ja seksikäs. Minä olen kai ok, mutten meikkaa yhtään enkä erityisemmin laittaudu.

Rahat ovat minun.

Minä olen pettänyt miestä, hän antoi anteeksi sen. En usko miehen pettäneen minua.

Vierailija
51/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rakkauteen tarvitse uskoa kyllä sen tuntee.

Vierailija
52/52 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-IHAN VITUN HYVÄÄ SEKSIÄ

-BESTIKSEN jonka kanssa esim kaljoitella saunassa, nauraa ap:n kaltaisille vajukeille ja jakaa koko vitun elämänsä

Jatka sinä sitä käteen vetämistä vaan, ei ginosta.

Ohhoh, siellä white trash -hoodeilla aletaan näköjään olla kännissä!

(T.ei ap)