Johan jenkeissä kuhisee (suora lähetys)
Kommentit (9)
Toivottavasti väkivaltaisuuksilta vältytään ja meno on hyvä
Huhhuh, tuollakin rikotaan liikkeiden laseiseiniä ja heitellään kaikenlaista ympäriinsä mitä eteen sattuu.
Ne väkivaltaa vastustavat liberaalit protestoivat nyt väkivaltaisesti demokraattista tulosta.
Reutersin toimittaja rähinöi ja saa pippurisuihketta nenäänsä.
Kylläpä se ottaa koville tuo häviö. Tämä on luultavasti sitä kaikki valkoihoiset on paskaa ja heidät pitää tappaa porukkaa. Mutta ei he rasisteja ole vaan rauhaa rakastavia suvaitsevaisia.
Obama puhui ihan kuin liberaalin maailmanjärjestyksen tuhoutuminen olisi paha asia. Itse en malta odottaa että kaikki lumihiutaleet laitetaan tekemään jotain muuta kuin miettimään kuinka monta sukupuolta ok olemassa.
Trumppia kannattaneet halveksitut matalapalkkaiset työläiset eivät töiltään kerkeäisi mellakoimaan. Hillaryn kannattajilla aikaa näkyy olevan.
Vierailija kirjoitti:
Trumppia kannattaneet halveksitut matalapalkkaiset työläiset eivät töiltään kerkeäisi mellakoimaan. Hillaryn kannattajilla aikaa näkyy olevan.
DC:ssä Trump sai vain muutaman prosentin äänistä, yli 90% meni Clintonille. Samoin lähikunnissa Trumpin kannatus oli pientä. DC:n alueella on nyt vapaapäivä, koulut kiinni jne, joten paikallisille protestointi on mahdollista. Jos Clinton olisi valittu, matka jostain Texasista olisi ollut hieman isompi projekti.
Itse asiassa keskusta on suhteellisen tyhjä verrattuna edelliseen presidenttiin. Huomenna odotetaan isoa mielenosoitusta, kun naisten marssi on.
Valitettavasti noita väkivaltaisuuksia on nyt jo hieman näkynyt. Itse en uskaltaisi tuolla nyt ihan joka paikassa esim lasten kanssa kulkea.