Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, joka on käynyt hiustensiirrossa tai jolla on tupee?

Vierailija
20.01.2017 |

Tekeekö se miehestä vähemmän haluttavan, jos hän paljastaa tuollaisen seikan itsestään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustensiirto ok jos jos on semmoiseen varaa. Ne on kalliita ja se kaljuuntuminen ei kaikkien kuuppiin sovi. Tupeepäiselle sanoisin, laitahan mies mekko päälle.

Vierailija
2/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo. Kaljut on kuumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllämiehetkin voi tehdä itsensä eteen jotain , Niinhän naisetkin! On hölmöä olla tekemättä mitään ja pitää pipoa päässä. Erittäin fiksut miehet niinkuin naisetkin pitävät huolta ulkonäöstään ja se on heidän oikeutensa.

Meidän kaljuja miehiä on kyllä kehuttu seksikkäiksi mutta ei hiukseton ole koskaan minun mielestäni niin ihana kuin kauniit hiukset omaava mies.Kysykääpä miehiltä miltä tuntuu kun hiukset lähtee? Taitaa harmittaa :)

Vierailija
4/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiustensiirto ok jos jos on semmoiseen varaa. Ne on kalliita ja se kaljuuntuminen ei kaikkien kuuppiin sovi. Tupeepäiselle sanoisin, laitahan mies mekko päälle.

Miksi noin väheksyvä suhtautuminen tupeepäiseen mieheen?

Ap

Vierailija
5/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä pitäisi. Tykkään itsevarmoista miehistä, jotka ei häpeä sitä mitä ovat. En minäkään häpeä itseäni. Mulla on kolmesti imetetyt roikkuvat tissit. Raskausarpinen maha. Vähän vinot hampaat. Suonikohju toisessa jalassa. Terävä ja semisti pitkä nenä. Mitähän vielä? Paljon huonoja puolia. Mutta mä pidän itsestäni silti. Kannan itseni ylpeydellä. En ota tekotissejä, en leikkauta mahasta ylimääräistä nahkaa pois. On mitä on!

Vierailija
6/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustensiirto vielä ok, vaikka kalju olisi parempi. Tupeesta tulee sellainen olo, että miehellä on ongelmia itsetunnon kanssa tai että tukka on joku pakkomielle. Mun silmään täyskalju näyttää ihan hyvältä, siinä on jotain kunnon äijä energiaa :-)

Vierailija
7/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirsin hiuksia päälaelta rintaan. Hävetti, että oli tuuhea tukka mutta karvaton rinta. Nyt on päinvastoin: kalju pää kertoo testosta ja ihokarvoitus myös siitä!

Vierailija
8/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen oma asia, jos haluaa hiustensiirron tms. Jos jokin asia häiritsee, ja sen voi korjata ilman terveydellistä vaaraa niin miksi ei

Vierailija
9/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tupeita muitakin kuin tyhmän näköisiä?

Vierailija
10/10 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tupeita muitakin kuin tyhmän näköisiä?

Ei niitä edes erota aidosta tukasta, niin hyviä ovat nykyisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi