Lapsettomat, joiden kumppanilla on lapsia: Miten suhtaudut jos
kumppanisi käyttää riidan aikana aseenaan ex-kumppaniaan, jonka kanssa hänellä on yhteisiä lapsia, sinua vastaan ja sanoo että et koskaan pysty antamaan hänelle samaa kuin tämä ex. Käyttää siis lapsettomuutta lyömäaseenaan. Mikä olisi ensinmäinen reaktiosi?
Kommentit (7)
Tuon takia ei kannata lähteä suhteisiin lisääntyneiden kanssa. Niissä on aina jotakin vikaa.
Miten siinä minun lapsettomuuttani käytetään lyömäaseena? Olisiko tuo kommentti jotenkin parempi tai parempi, jos minullakin olisi lapsia aiemmasta suhteesta?
Meillä mä olen se lapsellinen ja mies lapseton eli en kuulu tähän ketjuun... Silti kommentoin kun on pakko ihmetellä että kuka helvetti tuollaista menisi oikeasti sanomaan?
Vierailija kirjoitti:
Meillä mä olen se lapsellinen ja mies lapseton eli en kuulu tähän ketjuun... Silti kommentoin kun on pakko ihmetellä että kuka helvetti tuollaista menisi oikeasti sanomaan?
Varmaan joku sellainen, joka kaipaa rohkaisua exänsä luo palaamiseen. Tää taitaa olla jotain eronneen mamman fantasiaa.
En sekaantuisi isukkiin, mutta ehkäpä toteaisin, että eipä tämäkään pysty tarjoamaan dink-elämäntyyliä ja mielenrauhaa kuten minun exäni.
Toteaisin luultavasti vaan, että näköjään et siltä eksältäkään sitten tarpeeksi saanut, kun kerran ero on tullut ja nyt olet mun kanssa. Ja lisäksi, että tuossa on ovi ja siitä saa poistua jos tuntuu etten pysty tarpeeksi antamaan, että kanssani kannattaa olla.
Jos tuo olisi joku riidan yhteydessä päästetty kivahdus, en noteeraisi oikein mitenkään. Voisin tiuskaista jotain takaisin mutta sen jälkeen se olisi unohdettu.
Taitaisi suhde päättyä melko nopeaan.