Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä naisten kesyys kumpuaa?

Vierailija
20.01.2017 |

Itse ihmettelen naisten tottelevaisuutta, sitoutumiskykyä silloinkin kun siinä ei ole mitään järkeä. Naiset ovat niitä jotka haluavat tulla lukituksi, lähes kaikki naiset haluavat naimisiin ja haaveilevat parisuhteeseen liittyvistä asioista. Lähes kaikki naiset ottavat miehen nimen koska mies ja perhe on heille niin tärkeä.

Miehet ovat vallattomampia, kulkijoita ja välittävät vähemmän perheestä ja avioliitosta. Mies ei lukittaudu ikinä yhteen naiseen jos saa valita.

Miksi naiset ovat niin yksiavioisia ja kesyjä miehen edessä joka ei itse sitä ole?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jalostettu sellaisiksi. Vähän kuin koirat.

Vierailija
2/9 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvissä vesissä ne isot kalat uivat. Jotenkin olen onnistunut törmäämään useampaankin avioitumishaluiseen mieheen, josta kahdelle olen sanonut kyllä. Ensimmäinen oli myös perheenperustamishaluinen, enkä usko senkään olevan täysin kadonnutta kansanperinnettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alba, muista lääkkeet!

Vierailija
4/9 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho - mun tuttavapiirissä on ihan toisin päin! Naisissa on paljon sellaisia, jotka haluavat kulkea omia teitään eikä halua perinteistä perhe- ja parisuhde-elämää. Itsekin olen tällainen - nelikymppinen vapaaehtoisesti miehetön ja lapseton. Miehet sen sijaan tuntuvat olevan ikäisissäni kovin perinteisiä ja kaipaavat perinteistä perhe-elämää. 

Vierailija
5/9 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita älyttömiä aloituksia oikein pulppuaa ?

Vierailija
6/9 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita älyttömiä aloituksia oikein pulppuaa ?

Alban pohjattomasta jankutuskaivostahan näitä pukkaa. Se ressu ei osaa päättää kumpaa sukupuolta se enemmän vihaa, miehiä, jotka kaikki ovat sarjapettäjiä ja mulkkuja, vai naisia, jotka ovat alistuvia, miestä palvovia, surkeita vässyköitä.

Vierailija
7/9 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen on kesy. Sitä naisen voimaa, synnyttäjän alkuvoimaahan miehet kadehtivat ja pelkäävät. Ja nainenhan se useimmiten on, joka huonosta suhteesta lähtee pois.

Vierailija
8/9 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, minä en halua naimisiin, en halua olla mieheni piika, en koskaan ottaisi hänen nimeään tai muutakaan mitä aloituksellasi tarkoitat. Minä esitän roolia, että saan sen mitä haluan. Mies luulee minusta samaa kun sinäkin ap kaikista naisista, mutta todellisuudessa tämä on minulle pelkkää peliä. En ole ylpeä asiasta, mutta tämä on ainoa rooli miten olen tottunut naista esittämään. Naiset ovat äärimmäisen kieroja olentoja ja en voi kun ihmetellä miten tuo omakin mies menee halpaan aina vaan (ihastuu aina uusiin onnenonkijoihin).

t. asperger

Vierailija
9/9 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Itse villinaisena ihmettelyn ystävien häähaaveita ja kotikeskeisyyttä. Suurin osa naisista haaveilee sitoutumisesta ja perheestä.