Mulla ei ole yhtään kaveria, eikä varsinkaan ystävää :( Ei ketään perheen ulkopuolista kelle jutella.
Olen 25 vuotias nainen, eikä mulla ole aviomiehen ja omien vanhempien lisäksi ketään kelle jutella ja soitella ja keiden kanssa viettää aikaa..
Olen aina viihtynyt yksin, mutta aina mulla on kuitenkin ollut pari kaveria ja ihmiset on pitäneet musta. En vain osaa enää luoda uusia kaverisuhteita, en tiedä miksi.. ahdistun jotenkin jos jostain meinaa tulla liian läheinen, mutta silti kaipaisin ystäviä elämääni.
Mulla oli 10 vuoden ajan yksi ystävä ja hän riitti minulle, en kaivannut muita lähipiiriini. Tiemme kuitenkin erkanivat ja nyt n.2 vuotta olen ollut todella yksin.
Miten saisin avattua itseäni ja saisin kavereita? Edes yhden :(
Kommentit (30)
Kiitos kannustuksesta teille! :)
Itse asun täällä itä-suomessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin olette? Olisiko ihan typerä idea vaihtaa sähköpostiosoitteita ja katsoa josko saataisiin vaikka tapaaminen aikaiseksi? T: N26
Kiva idea :) Olen Turusta. T . 25v nainen (en ole ap)
Itsekin kaipaisin samanhenkistä seuraa, vaikka kavereita muutama onkin. Mutta kun olen sellainen älykäs tuuliviiri niin joskus tuntuu että hyväksyvän ja mielenkiintoisen seuran löytäminen on vaikeaa. 26v nainen Oulusta.
Työn ulkopuolella ei kavereita juurikaan ole. Nykyisessä asunnossa olen asunut 2 vuotta, eikä täällä ole käynyt sinä aikana kukaan muu kuin minä. Kyllähän tuo yksinäisyys on vaikuttanut ajatteluun, itsetuntoon ja siihen mitä haluan tulevaisuudelta.
Ainakin itsellä chat-keskustelu jonkun verran vie yksinäisyyden tunnetta pois ja onhan sekin mahdollista, että sitä kautta voisi tutustua ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän typerä ongelma. Olen kolmikymppinen mies ja olen aina tykännyt enemmän naisten seurasta kuin miesten. Ja sitten se itse ongelma. Ihastun tosi herkästi.
Yritäppä siinä sitten olla kaveri kun sydämen kuvat näkyy silmissä.
Tällä hetkellä siis ei ole kuin pari kaveria(miehiä) joita näin viimeksi viime vuoden puolella.
Mä naisena taas viihdyn paremmin miesten kanssa, ei draamaa tai riitoja. Hanki naiskavereiksi naisia jotka eivät ulkoisesti miellytä sinua ja/tai ovat varattuja.
Mä haluaisin taas miespuolisia kavereita mutta miehet eivät halua olla kanssani tekemisissä :( innostuvat ensin mutta sitten heistä ei kuulu mitään, liekö sen vuoksi kun olen varattu..
Sulla on mies,se on sun kaveris. Mitä ihmettä vingut. Puhu SILLE. Joillain ei ole sitäkään vähää. Ja saattaa olla porukatkin kuollu tai ei väleissä.
Olen 31-vuotias nainen Mikkelistä, joten samoilta suunnilta ollaan ap:n kanssa :)
Ei ole minullakaan enää kavereita. Joskus ennen oli. Varsinaisia ystäviä on ollut aina todella vähän, jos oikeasti ollenkaan.
Monesti pärjään aivan hyvin ilmankin, mutta joskus olisi ihan ok olla joku jonka kanssa puhua. Olen vain niin kyllästynyt kaikkeen, että en kauaa ketään kuitenkaan tahdo jaksaa.
Sitten on väärä mies, jos ei kerran siitä mitään seuraa saa.