Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajan tekemä vaalennus ihan kauhea

Vierailija
20.01.2017 |

Kävin vaalentamassa hiuksiani uudella kampaajalla jolla en ole ennen käynyt. Piti värjätä juurta piiloon ja vähän "kirkastaa" muuten kuontaloa. Lopputulos on aivan järkyttävä. Juuri on lähes valkoinen ja sitten muuttuu "ns" normiväriksi. Sinne tänne on jäänyt sellaisia keltaisia länttejä. Sanoin tästä jo kampaajalle kun hän föönäsi hiuksiani, mutta sanoi vain että kyllä se siitä tasoittuu... ja silmä tottuu. Näyttää vaan nyt jotenkin tosi vaalealle se juuri entiseen verrattuna.
Oikeasti näyttää koko pää ihan albiinon päältä (eikä tää ole mikään piikki albiinoille).
Näytän siis niin hirveältä että on pitänyt olla pipo päässä töissä tänään. Olen värjäyttänyt hiuksiani varmaan 20 vuotta ja näin ei ole käynyt koskaan. Tää tekijä oli siis ihan ammattilainen ja en ymmärrä mitä hittoa on tapahtunut.
En tasan enää mene tän tyypin luo koskaan... Mutta siis... mitä voin tehdä itse tän kanssa, vai voinko tehdä mitään? Ei ois oikein rahaa eikä aikaa mennä toiselle kampaajallekaan ja en ole itse värjännyt hiuksiani koskaan, vaan aina luottanut ammattilaisen apuun. Eli pystyykö esim. jollain shampoolla tätä katastrofia edes saamaan yhtään paremmaksi...jos pesisi ja pesisi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin laittamaan uuden värin. Ehkä siihen voisi laittaa jonkun kevytvärin, jos tulisi siten halvemmaksi?

Vierailija
2/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niillä kampaajillakin nyt joku vastuu askarteluistaan. Mene takaisin ja sano että tämä on kamala ja ihan erilainen mistä sovittiin. Et sinä varmaan ompelijaltakaan hyväksyisi 20 senttiä liian lyhyitä housuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää jollain vaalealla sävytteellä vähän tummemmaksi. Sellaisella asteittain pois peseytyvällä.

Vierailija
4/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vielä reklamoimassa liikkeessä ja vaadi korjaamista. Mahdollisesti eivät suostu, mutta jos paikalla olisi vakka joku pomotasoinen tyyppi, joka voisi todeta värin epäonnistuneeksi, voi hyvinkin onnistua. Onko väri huone pelkästään sinun mielestä, vai huomaavatko esimerkiksi kaveritkin sen epätasaisuuden? Eli onko kyseessä absoluuttisesti surkea työ, vai pelkästään sinun mielestä väärän värinen lopputulos?

Vierailija
5/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et värjää itse vaan pyydä kampaajaa korjaamaan.

T: Kampaaja itsekin.

Vierailija
6/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kanssa samalla tavalla, mutta siitä on aikaa jo yli kymmenen vuotta. Olin nuori ja arka enkä uskaltanut valittaa. Ostin kaupasta kestovärin ja peitin hirveyden sillä. Mutta mene ehdottomasti valittamaan ja vaadi asian korjaaminen! Harmittaa, että en silloin uskaltanut tehdä niin.

Vierailija
7/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kampaajien tapa selitellä omia mokia on niin ärsyttävä. Miksi ei voi vaan myöntää että nyt mokasin, mutta korjataan toki?

Vierailija
8/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy vielä reklamoimassa liikkeessä ja vaadi korjaamista. Mahdollisesti eivät suostu, mutta jos paikalla olisi vakka joku pomotasoinen tyyppi, joka voisi todeta värin epäonnistuneeksi, voi hyvinkin onnistua. Onko väri huone pelkästään sinun mielestä, vai huomaavatko esimerkiksi kaveritkin sen epätasaisuuden? Eli onko kyseessä absoluuttisesti surkea työ, vai pelkästään sinun mielestä väärän värinen lopputulos?

Siis tää nainen oli yrittäjä itse, joten kellekään pomolle ei enää voi reklata. 

Eihän nuo työkaverit ole mitään sanoneet varmaan kohteliaisuuttaan, mutta tosiaan pipo päässä istuin työpäivän. Eli varmaan kyseessä on vain minun mielipiteeni. Mutta siis tosiaan tää on jotain täysin erilaista mitä koskaan olen kokenut kampaajalla. Ja tosiaan käyn siis aina kampaajalla, nyt piti vaihtaa kampaajaa kun vakkari muutti paikkakuntaa ja se missä olen nyt käynyt, sinne ei saanut aikoja (on siis tärkeät juhlat siis vielä tulossa ensi viikolla, joten aattelin laittaa hiukset nopsaan kuntoon).

AP

Vierailija
9/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä töissä muka saa olla pipo päässä?

Vierailija
10/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juuresta nyt vaaleampi kuin muualta, entä kun alkaa kasvaa? Siitähän tulee ihan kamala. Ei juuret saa olla vaaleammat kuin latvat! 10 cm kasvettuaan hiuksiin tulee vaaleampi VAAKARAITA.

Vierailija
11/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kampaajien tapa selitellä omia mokia on niin ärsyttävä. Miksi ei voi vaan myöntää että nyt mokasin, mutta korjataan toki?

Niimpä! Minunkin hiukset pari kertaa kampaaja pilannut. Sitten kun olen huomauttanut että lopputulos ei miellytä aletaan selittelemään että "kyllä se minun mielestä on hyvä" jne. Itse ainakin pyytäisin anteeksi ja enkä alkaisi väittämään vastaan asiakkaalle!

Vierailija
12/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaikka parin hengen firmassa, jossa suurin osa päivästä ollaan ulkona. Täähän se nyt oli oleellinen asia.

AP

Vierailija
13/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juuresta nyt vaaleampi kuin muualta, entä kun alkaa kasvaa? Siitähän tulee ihan kamala. Ei juuret saa olla vaaleammat kuin latvat! 10 cm kasvettuaan hiuksiin tulee vaaleampi VAAKARAITA.

Sanopas muuta! Mulla on vielä pitkät hiukset joten katastrofihan tästä tuli.

AP

Vierailija
14/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla edellinen pieleen mennyt värjäys oli viimeinen. Korjasin sen laittamalla itse tummemman markettivärin päälle. Ja sen jälkeen olen värjännyt itse. Parempi on tullut niin.

Mutta tuossa on se ongelma, että se vaakaraita näkyy sieltä läpi, ellei vedä sitä tosi tummaksi. Eli pitäisi kai ensin tehdä värinpoisto ja sitten värjätä uudelleen koko tukka.

Hankala tilanne. Mutta et varmasti ole järkyttynyt turhasta. Tuo kuulostaa oikeasti ihan kamalalta.

Vierailija
15/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka parin hengen firmassa, jossa suurin osa päivästä ollaan ulkona. Täähän se nyt oli oleellinen asia.

AP

Kärsi rumista hiuksistas.

Vierailija
16/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina pettynyt kampaajan tekemään vaalennukseen. 

On keltainen tai harmaa...

En ymmärrä miten minä saan itse kaupan väreillä paremman tuloksen aikaiseksi? Selittäkää joku ammattilainen asia niin että tajuan?

Värjään vain tyveä.

Vierailija
17/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Harvemmin niistä nautitaankaan.

Mikä diagnoosi saa sinut laukomaan itsestään selvyyksiä?

Vierailija
18/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti ku värjää ni koko paska tippuu hamppuna alas.

Vierailija
19/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mee ulos jöröjukka, siellä on kaunis sää tänään

Vierailija
20/20 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mee ulos jöröjukka, siellä on kaunis sää tänään

Kiitos, selvensi. Jollain tapaa olet ainakin harhainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän