Eikö ihmiset vieläkään tajua, että risat farkut eivät ole hienot eikä muodikkaat?
Tunnen suurta myötähäpeää näitä Voice of Finland -laulajia kohtaan, jotka kekkuloi tuolla risoissa farkuissaan.
Kommentit (14)
Milloin farkkuhaalarit (siis ne henkselihaalarit) tulee takaisin!?
Mikä siinä on että se kun jotkut uskaltaa olla vähän sähäkämpiä herättää niin voimakkaita vastareaktioita? Kateus?
Ihmetyttää nämä ihmiset, jotka kuvittelevat voivansa päättää omien mieltymystensä mukaan, onko jokin asia trendikästä vai ei.
Esim jos risaiset farkut ovat muodikkaat, niin sitten ne ovat. Asiaan ei vaikuta millään tavalla sinun mielipiteesi. Ei muoti koskaan miellytä jokaista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että se kun jotkut uskaltaa olla vähän sähäkämpiä herättää niin voimakkaita vastareaktioita? Kateus?
Ei sähäkkyydessä mitään vikaa, mutta miten se liittyy rikkinäisiin farkkuihin? En äkkiä keksi mitään tylsempää ja laast siisonimpaa kuin rikkinäiset farkut.
Valitettavasti ne ovat tällä hetkellä muodikkaat siitä riippumatta ovatko ne (sinun mielestäsi) hienot.
Vähän sama kuin kiukuttelisit siitä mikseivät muut ihmiset tajua, että sinun inhokkiruokasi on pahaa. :D
Miten niin eivät ole muodikkaat? Hienosta voi tietenkin olla monta mieltä, mutta kauneushan on aina mielipidekysymys.
risaiset farkut on jotenkin lapselliset, varskin aikuisilla miehillää sellaiset muotivermekkeet muka päällä ja kovana mennään Kallion kujilla farkkutakki auki
ihan lapsellista, ehkä lapsellisin muoti on sillä vanhalla juopolla mikä sen nimi nyt on ei matti nykänen van se toinen joka laulaa espanjassa
tauski vai taukki?
Mene katsomaan eteläkorealaisia poptähtiä ja sano niille että ovat epämuodikkaita
Eikö ihmiset vieläkään tajua että ihmiset pukeutuvat niinkuin itse haluavat eikä heitä kiinnosta jonkun randomin mielipiteet?
Miksi kiukuttelet täällä muiden ihmisten vaatevalinnoista? :D
eikö palele polvia kun housuissa on polvissa reikä? ihan uunoturhapuro-toimintaa
tai p-erseessä reikä housuissa, sieltähän näkyy p-ersereikä
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmiset vieläkään tajua että ihmiset pukeutuvat niinkuin itse haluavat eikä heitä kiinnosta jonkun randomin mielipiteet?
Eikö ihmiset vieläkään tajua, etteivät he pukeudu niinkuin itse haluavat vaan niinkuin joku on jossain päättänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmiset vieläkään tajua, etteivät he pukeudu niinkuin itse haluavat vaan niinkuin joku on jossain päättänyt?
Kyllä miehelle kuuluu suorat housut, puvuntakki ja valkoinen kauluspaita. Naiset voivat vapaasti pukeutu mekkoon tai jakkupukuun.
Kohta tulee muotiin risan farkkujen paikkauskankaat. Muoti menee syklissä.
Risat farkut menivät muodista jo 90-luvun lopulla.