Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä karttelee minua, kun hänen miehensä kehuu minua aina illanistujaisissa :(

Vierailija
19.01.2017 |

Mies on jostain syystä aina humalassa sitä mieltä, että meistä pitäisi tulla pari, tuoksun hyvälle jne, vaikka oma miehenikin oli läsnä. Itse lähinnä nauran kaverin miehen jutuille. Kun sitten erosin vuosi sitten, niin kappas. Ystäväni pitää aina vain vähemmän minuun yhteyttä. En missään nimessä halua hänen miestään ja olen sen myös sanonut hänen miehelleen. Tämä ystävyys oli sitten tässä vai ? Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosit ja syy oli, juu älä kerro kaikki sen arvaa:D

Vierailija
2/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy eroon oli se, että exäni petti minua. Minun ja ystäväni miesmaku ovat täysin erilaiset. Hänen miehensä on liian agressiivinen minun makuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutkuli.

Vierailija
4/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä pois, että olet ollut mielissäsi ja olet flirtannut takaisin, ehkäpä olette jo nusaisseetkin.

Vierailija
5/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi pitäisi tehdä samoin :Erota!

Vierailija
6/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kaverin miehen mulkku maistua. Slurp slurp slurp...

Vierailija
7/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, olen täysin samaa mieltä! Mies on vielä viinaan meneväinen, ei todellakaan jatkossa. Ja nyt puheillaan on ajanut ystäväni minusta erilleen. En todellakaan flirttaa hänen miehelleen. Olen suoraan sanonut, että ei meistä tulisi mitään. Ap

Vierailija
8/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysehän ei ole sinusta vaan siitä että mies nolaa vaimonsa kerta toisensa jälkeen kavereiden silmissä. Kyllähän se syö naista joten kaverisi ei vaan jaksa sitä. Oikeesti sen pitäisi erota tuosta ukosta.

Vierailija
9/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5, olen täysin samaa mieltä! Mies on vielä viinaan meneväinen, ei todellakaan jatkossa. Ja nyt puheillaan on ajanut ystäväni minusta erilleen. En todellakaan flirttaa hänen miehelleen. Olen suoraan sanonut, että ei meistä tulisi mitään. Ap

Tää oli sitten viimeinen kerta:D

Vierailija
10/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi naurattaa tämä ketju, kun vastaajat lähes obsessiivisesti tuntevat voimakasta halua pitää aloittajaa syyllisenä kaikkeen.

Vierailija
11/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin ihmettelen. Miksi tekisin aloituksen ja toivoisin, että ystäväni "heräisi", jos olisin tosi innoissani hänen miehestään? 😂😳Ap

Vierailija
12/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkoi naurattaa tämä ketju, kun vastaajat lähes obsessiivisesti tuntevat voimakasta halua pitää aloittajaa syyllisenä kaikkeen.

Niin, syyllistetään uhri. Tyypillistä reagointia tällä palstalla. Mutta ap, sekin on tyypillistä että vaimo ei kestä miehensä suopeaa suhtautumista sinkkuun tai eronneeseen kaveriin ja siksi lopettaa yhteydenpidon. Welcome to the real world...

Vierailija
13/13 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäs varmaan sanoo sille kaverille eikä sille kaverin miehelle. Tosin jos nyt vaan alat laittaa viestiä ettet oo kiinnostunut ni vois olla, että epäilykset herää.

Pyydä kaveriasi vaikka sun luo ja sano, että haluat viettää ihan kahden keskeistä aikaa ja jos millään sopii, niin tämän mies ei ole läsnä. Karttele sinä sitä miestä ja yritä pitää silti yhteys ystävääsi. Jos joskus puhe kääntyy siihen, miten se on käyttäytynyt niin tee hyvin selväksi, että et ole kiinnostunut tästä miehestä ja tämä käytös on ollut sinullekin todella kiusallista ja siksi mieluummin tapailisi ystävääsi niin, ettei tämä mies ole mukana.

Jos äijä on tollanen, eiköhän ne jossain vaiheessa eroa. Älä sinä kuitenkaan mene sellaisia puhumaan, ainakaan niin, että saat syyt omaan niskaan. Näin tuppaa usein käymään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi