Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat valita vuodeksi palkollisen kotiisi. Minkä näistä kolmesta vaihtoehdosta valitsit: kokki, siivooja, taloudenhoitaja?

Vierailija
19.01.2017 |

Kokki valmistaisi koko perheelle sitä ruokaa, mitä haluaisitte syödä. Terveellistä tai epäterveellistä, your choice.

Siivooja siivoaisi ja puhdistaisi koko kodin, toimittaisi myös pyykkihuollon.

Taloudenhoitaja hoitaisi juoksevia asioita, kuten veisi lapsia harrastuksiin, varaisin hammaslääkärit ja kampaajat, kilpailuttaisi sähkösopimukset ja huolehtisi raha-asioista niin, että rahaa jäisi säästöön.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki. Olen muutenkin puhunut, että jos voittaisin lotossa, palkkaisin kokin saman tien.

Vierailija
22/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja. Mies tykkää kokata, itsekin välillä, enkä haluaisi kenenkään hoitavan talouasioitani, tykkään hoitaa ne itse. Siivous on heikoin lenkki meillä. 

Vierailija
24/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja

Vierailija
25/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKKI! Ruoanlaittoon menee niin paljon aikaa viikossa. Enkä ole erityisen hyvä ruoanlaittaja.

Vierailija
26/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistit pahan. Pidän ruoanlaitosta, mutta nykyään siihen ei ole enää aikaa eikä energiaa. Haluaisin olla mm. mehupaastolla, mutta omien mehujen tekeminen ei vain innosta tällä hetkellä. Oon liian väsyny :D. Kokki voisi myös tehdä joka päivä kaikkia ihania aasialaisia ja afrikkalaisia ruokia.

Toisaalta vihaan siivoamista yli kaiken, mutta pitäisin siististä kodista. Oikeasti, vihaan siivoamista, se on äärimmäisen vastenmielistä ja inhottavaa. Opin kotona vihaamaan siivousta, äitipuoli laittoi kuumeessa imuroimaan omaa huonetta jo 4-vuotiaana ja mm. kavereiden luona vierailusta piti maksaa siivoamalla. Lisäksi jouduin raskaisiin siivoustöihin jo lapsena isän firmassa ja sain kuulla vain vittuilua siitä, miten hidas olen aikuisiin verrattuna. Opin kyllä siivoamaan hyvin, mutta edelleenkin vihaan sitä ja pidän siivoamista nöyryyttävänä :(.

Eli taidan kallistua siivoojaan. Jos joku muu siivoaisi, jäisi energiaa kokkailuun :D.

Vierailija
27/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki.

Lapsia ei ole joten eipä ole epämääräisiä hammaslääkärireissujakaan. Asunto on niin pieni ja minulla siisteyskäsitys ei kovin tarkka joten siivoojalle riittäisi hommaa ehkä tunnin viikossa ja sekin olisi niitä pyykkejä.

Vierailija
28/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja, tulis tehtyä useammin ruokaakin, kun ei tarvitse tiskata.

Vierailija
29/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja. Sais tiskata ne astiat jotka tulee aina kokkailun jälkeen (sen takia en siis tee ruokaa tällä hetkellä, tiskaaminen on kamalaa). Lisäksi ois kiva jos joku hoitais pyykit, kun asun kämpässä jossa ei oo mahollista olla omaa pesukonetta ja taloyhtiönkin oma on mallia antiikkinen. Siinähän nyrkkipyykkäis!

Vierailija
30/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Thaimaan tuliainen vaimo laittoi aluksi vastaan vaikka tiesi matka rakkaudesta nyt 4 vuotta oltu kaikki vaimolle ok hoitaa koti työt hakee vie lapset ja pääsee isäkin välillä hoitajan viereen suosittelen tosin naapurit ja suku tuota ihmettelee siis ne jotka kehtaa kysyä mutta ei haittaa meitä kun lapset kasvaa heitän muijan ja haen toisen nuoremman..

Vierailija
31/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojaa kaivattaisiin

Vierailija
32/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja näistä vaihtoehdoista.

Vierailija
33/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja! Meillä pitäisi olla siivooja kellon ympäri.

Vierailija
34/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudenkodissa oli taloudenhoitaja, kokki, puutarhuri, autonkuljettaja, pari juoksupoikaa ja aseistetut vartijat. Taloudenhoitajamme oli ihana ihminen, melkein kuin toinen äiti minulle.

Nostalgiasyistä valitsisin siis taloudenhoitajan, mutta en keksisi hänelle tehtävää. Ehkäpä sittenkin kokki! M29 ja latino

Vierailija
35/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja ehdottamasti. Ruuanlaitosta pidän mutta siivoaminen ei kiinnosta pätkääkään

Vierailija
36/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki. Laihtuisin varmasti kun joku muu tekisi herkulliset terveelliset ruuat, ja varmaan myös mieskin, lapsille se olisi todella hyvä asia.

Jos voitan joskus lotossa niin kokki ja siivooja/järjestelijä on ensimmäiset sijoitukset joita teen.

Vierailija
37/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saisi pestä vessan ja saunan ja pesuhuoneen!

Vierailija
38/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja. Ehdottomasti.

Vierailija
39/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki meille kiitos, niin mulle jää aikaa siivota. En jaksa, kerkeä, viitsi tehdä arkena ruokaa ja vähänkö olis mahtava tulla töistä kotiin valmiiseen ruokapöytään.

Vierailija
40/41 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki, mitään en inhoa enempää kun ruuanlaittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän