Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joille on vaikea olla naama peruslukemilla? Suurin osa suomalaisista on...

Vierailija
19.01.2017 |

Todella ilmeettömiä ja hymyttömiä kivikasvoja. Itselläni on hymy herkässä, minulle on sanottu että näytän aina hyväntuuliselta. Sellainen pilke silmäkulmassa. Taidan olla harvinaisuus suomalaiseksi, sillä kun katselee ympärilleen niin suomalaiset ovat hyvin ilmeettömiä eivätkä hymyile lähes ollekaan.

Onko täällä muita jotka ovat samanlaisia kuin minä? Oletteko itse huomanneet olevanne harvinaislaatuisia tästä syystä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tuollainen, mutta minulla on kaveri joka on, ja joka on jatkuvasti siinä tilanteessa että miehet luulevat hänen flirttailleen vaikka se on vain hänen "perusnaamansa".

Naisena en ole kuvitellut että hän flirttailee kanssani, mutta hänen silmäkulmanpilkkeensä näyttää minusta usein siltä kuin hänellä olisi joku tosi hauska, mielenkiintoinen juttu kerrottavanaan. Kun siitä sitten kysyy niin ei hänellä ole, se on vain se normi-ilme.

Vierailija
4/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ilmeettömiä ja hymyttömiä kivikasvoja. Itselläni on hymy herkässä, minulle on sanottu että näytän aina hyväntuuliselta. Sellainen pilke silmäkulmassa. Taidan olla harvinaisuus suomalaiseksi, sillä kun katselee ympärilleen niin suomalaiset ovat hyvin ilmeettömiä eivätkä hymyile lähes ollekaan.

Onko täällä muita jotka ovat samanlaisia kuin minä? Oletteko itse huomanneet olevanne harvinaislaatuisia tästä syystä?

Mistäköhän johtuu?  Mieti ihan rauhassa yön yli...

Tai voin avata sen verran tätä suomalaisten hymyn maailmaa, että sitä ei väläytellä kaikkialla. Sen annetaan näkyä lähipiirille sekä niille josta PIDETÄÄN. Ei mitään naama virneellä 24/7 touhua.

Vierailija
6/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö vain hyväntuuliselta? Vai oletko oikeasti? Vedätkö vain roolia, jonka olet omaksunut selvitäksesi parhaiten joukossa, jotta saat muiden hyväksynnän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi