Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua alhainen syke (alle 50) normaalilla, nuorella naisella (ei huippu-urheilija)?

Vierailija
15.03.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä terve olo, mutta rytmihäiriötuntemuksia on paljon. Siksi kävinkin lääkärissä, jossa otettiin ekg. Se oli normaali, mutta syke noin alhainen. Olen kyllä menossa jatkotutkimuksiin, mutta täältäkin kyselen, jos jollain omakohtaista kokemusta.. -ap

Vierailija
2/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites verenpaine?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mites verenpaine?

Vierailija
4/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pulssisi kuinka matala levossa??

entä nouseeko pulssi kun liikut??

entä kun urheilet kuinka korkealle pulssisi nousee?

tuleeko sinulle esim huimausta aikaajoin?

minulla on myös rytmihäiriöitä ja alhainen pulssikin...

varmaan sinulle annetaan holter, laite joka rekisteröi koko vuorokauden tai kaksikin pulssiasi, siitä selviää paljon, esim rytmihäiriösi luonne jne. varmaan pääset myös rasitus kokeeseen..

voimia sinulle

Vierailija
5/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulssia en ole seurannut tarkasti, miten korkeaksi nousee esim. urheillessa. Huimausta on silloin tällöin..

mämä:

onko pulssisi kuinka matala levossa??

entä nouseeko pulssi kun liikut??

entä kun urheilet kuinka korkealle pulssisi nousee?

tuleeko sinulle esim huimausta aikaajoin?

minulla on myös rytmihäiriöitä ja alhainen pulssikin...

varmaan sinulle annetaan holter, laite joka rekisteröi koko vuorokauden tai kaksikin pulssiasi, siitä selviää paljon, esim rytmihäiriösi luonne jne. varmaan pääset myös rasitus kokeeseen..

voimia sinulle

Vierailija
6/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli holter laite kaksi vuorokautta, ja siitä selvisi että pulssini oli välillä 20 kun minua huimasi.... sain tahdistimen.

Vierailija
7/7 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis normaalina päivänä tunsin huimausta ja merkitsin sen seuranta korttiin ja holter nauhoitti sen ja selvisi siitä että sillä hwetkellä kun minua huoimasi oli pulssi 20, eikä vain yhden kerran vaan useasti tuon kahden vuorokauden aikana jolloin minulla oli se laite, eli huimaustuntemukseni selvisivät eivät johtuneet alhaisesta verenpaineesta vaan tosi alhaisesta pulssista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme