Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa, että tapailemani mies ja ystäväni viestittelevät ja vaihtavat kuulumisia keskenään?

Vierailija
19.01.2017 |

Olen tapaillut miestä nyt muutaman kuukauden ja ystävääni hän tutustui noin pari kuukautta sitten kun toin hänet "näytille" kavereilleni. He tulevat hyvin juttuun ja tiedän, ettei kaverillani ole mitään taka-ajatuksia. Molemmat kertovat avoimesti mistä puhuvat ja milloin yms.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystävältäsi lojaalia käytöstä. Ei ole normaalia.

Vierailija
22/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. On outoa, ja ei ole normaalia. Ja ei ole kiva ystävä (vokottelee miestä jota olet juuri alkanut tapailemaan), eikä ole ihan fiksu mieskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen, tuo kaverisi siis, joka on kateellinen ja haluaa sen mitä sulla on. En pitäisi tuollaista naista ystävänäni enää. Ei kuulu asiaan, että sinun uusi tuttavuus, johon olet ihastunut, on yhtäkkiä hänen "tärkeä" ystävänsä. Mistä he muka puhuvat? Todennäköisesti sinusta! Avaa silmäsi. Mulla oli aikoinaan tollanen kaveri, joka laverteli mun miesystäville kaikenlaista paskaa minusta. Vaan siksi että saisi välit poikki. Oli kateellinen, ja halusi olla mä. Kuvottavaa. Outoa, jos et itse näe tuossa mitään outoa? Vai onko ne vaan niin kieroja, että syyttävät sua mustasukkaisuudesta tms?

Vierailija
24/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on outuoa ja tiedän tunteen:(

Itse tein tänne muutaman päivä sitten vastaavan aloituksen, sillä erotuksella että olemme olleet naimisissa yli 20v ja meillä kolme lasta. Mieheni lapsemme urheilujoukkueen JoJo ja hänelle soittelee ja viestittelee lapsemme joukkuekaverin äiti, joka vastaa turnauksista. Soittelu ja viestittely joka päiväistä ja välillä useammankin kerran päivässä. Lisäksi pyytää autokyytiä usein treeneihin mieheltäni, itselläänkin on auto.

Juuri muutama tunti sitten soitti ja pyysi heille kyytiä illan treeneihin. Mies vakuuttelee ja vannoo, että soitot koskevat ainoastaan tuota harrastusta ja ainakin en puhelut, mitä olen kuullut liittyvät todellakin lasten harrastukseen. Kuitenkin yhteydenpito vaivaa minua kovasti ja nykyään ei maistu edes kunnolla ruoka:(

Nainen kuitenkin todella innoissaan tuosta lasten harrastuksesta ja voihan se olla, ettei heillä todellakaan ole mitään meneillä, mutta minua se ahdistaa ja paljon.

Vierailija
25/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyis.

Vierailija
26/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein tänne muutaman päivä sitten vastaavan aloituksen, sillä erotuksella että olemme olleet naimisissa yli 20v ja meillä kolme lasta. Mieheni lapsemme urheilujoukkueen JoJo ja hänelle soittelee ja viestittelee lapsemme joukkuekaverin äiti, joka vastaa turnauksista. Soittelu ja viestittely joka päiväistä ja välillä useammankin kerran päivässä. Lisäksi pyytää autokyytiä usein treeneihin mieheltäni, itselläänkin on auto.

Juuri muutama tunti sitten soitti ja pyysi heille kyytiä illan treeneihin. Mies vakuuttelee ja vannoo, että soitot koskevat ainoastaan tuota harrastusta ja ainakin en puhelut, mitä olen kuullut liittyvät todellakin lasten harrastukseen. Kuitenkin yhteydenpito vaivaa minua kovasti ja nykyään ei maistu edes kunnolla ruoka:(

Nainen kuitenkin todella innoissaan tuosta lasten harrastuksesta ja voihan se olla, ettei heillä todellakaan ole mitään meneillä, mutta minua se ahdistaa ja paljon.

Huutele seuraavalla kerralla taustalla jotain hempeetä miehelles ja sitten tulet siihen että ai sä oot puhelimessa.

Vierailija
27/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Taustalla on kiinnostusta toisen tai molempien puolelta. Mies on periaatteessa vapaa ottamaan kaverisi, mutta kaveristasi tämä on paljastanut ilmeisesti uuden puolen. Ette ole niin hyviä ystäviä kuin olet olettanut.

Vierailija
28/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy, miksi muut vanhemmat eivät ole jatkuvasti yhteydessä. Miksi mies ei välitä sinun tunteistasi ja meneekö naisen soittelut sinun edelle. Entä mitä mies ajattelisi, jos sinä hankkisit jonkun vastaavan mieskaverin?

Vierailija
29/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ei ole normaalia.

Minua hermostuttaa oman ukkoni naispuolinen työkaveri, joka soittaa esim jouluaattoyönä toivottaakseen hyvät joulut. Ukon mielestä siinä ei ole mitään outoa. Minulle ei tulisi mieleenkään soittaa miestyökaverille, jolla on pieniä lapsia, jouluaattoyönä. Mistään syystä eikä minään yönä.

Aika tunteetonta touhua.

Vierailija
30/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, tällä 40 vuoden hurjalla elämänkokemuksella voin sanoa, että älä ole sinisilmäinen. Kaverisi ja tämä mies hyvin todennäköisesti ovat vain ystäviä omasta mielestään ja sinua pidettäisiin hulluna, jos puuttuisit tuohon. Silti en ikinä ole tavannut tapausta, jossa joku pitää ystävänsä mieheen muuten vaan yhteyttä ilman asiaa, ja takana ei ole mitään ajatusta. Jokainen tapaus, jossa aletaan tuolla tavoin kaveerata on ainakin toisen puolelta ollut kiinnostusta. Esimerkiksi  omassa ystäväpiirissä juuri tämmöinen ystäväsuhde muuttui seksisuhteeksi ja ovat muuten vieläkin yhdessä lähes 15 vuotta myöhemmin.

Sanon vielä kerran: Ei ole normaalia pitää ystävän mieheen yhteyttä muuten vaan. Teoriassa joo, oikeassa elämässä ei.

Vierailija
31/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaismieheni erosi vaimostaan ja meni naimisiin ko ex vaimon parhaimman ystävättären kanssa.

Vierailija
32/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni on naimisissaoleva mies ja vastaeronnut nainen. Ovat kuulemma vain hyviä kavereita. Huomasin tässä alkuvuodesta, että ovat menneet yhteiselle ulkomaanmatkalle, miehen "työmatkalle". Kävi vahingossa ilmi somesta, kun olen varmaan ainoa, joka on molempien kaveri. Just. Kavereita vaan.

Vierailija
33/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen nainen, tuo kaverisi siis, joka on kateellinen ja haluaa sen mitä sulla on. En pitäisi tuollaista naista ystävänäni enää. Ei kuulu asiaan, että sinun uusi tuttavuus, johon olet ihastunut, on yhtäkkiä hänen "tärkeä" ystävänsä. Mistä he muka puhuvat? Todennäköisesti sinusta! Avaa silmäsi. Mulla oli aikoinaan tollanen kaveri, joka laverteli mun miesystäville kaikenlaista paskaa minusta. Vaan siksi että saisi välit poikki. Oli kateellinen, ja halusi olla mä. Kuvottavaa. Outoa, jos et itse näe tuossa mitään outoa? Vai onko ne vaan niin kieroja, että syyttävät sua mustasukkaisuudesta tms?

Onkohan meillä ollut sama ystävä? Laitoin tällaisen kanssa välit nimittäin poikki vastikään. Juuri noin, lähetteli mun miehelle selän takana keksittyjä juttuja. Ja oli kirjoitellut että älä kerro näistä viesteistä. Mies kuitenkin kertoi ja ex ystävä haukkui meitä molempia sen jälkeen alatyyliin. Ehkä se oli kateutta sitten? Hullua toimintaa ainakin. Epävakaata. Tyhmä olin minäkin kun en huomannut minkälainen selostaja se oli.

Vierailija
34/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on niin rakastuneita toisiinsa.

Vierailija
35/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se miesystäväs niin säästyt nöyryytykseltä ja ylilyönneiltä. Löydät arvoises.

Vierailija
36/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sano itse sille ämmälle, että lopettelee sen soittelun miehellesi. V.ttu mikä tyrkky...

Vierailija
37/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On outoa. Olet sinisilmäinen jos kuvittelet etteivät ole kiinnostuneet toisista. Sinua kustaan silmään.

Vierailija
38/39 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on

Vierailija
39/39 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän