Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi että tyttö hunnutetaan kun hän täyttää 12, tyttö ei uskalla sanoa isälleen vastaan

Vierailija
19.01.2017 |

En oikein itsekään pidä ajatuksesta vaikka käytän itsekin huntua. Mies sanoi että asiasta ei keskustella, voinko tehdä mitään?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ratkaisuehdotus joka tyydyttää kaikkia:

Häipykää täältä!

Vierailija
22/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto ei auta. Ihan turhaa. Siitä se vasta raivostuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ratkaisu on antaa tytön päättää. Hänhän sitä huntua pitää jos pitää. Uskovaiset on just siksi sairaita että heillä on utopia päättää miten kenenkin pitäisi olla ja elää. Omille lapsille olen antanut vapautta ja vastuita sitä mukaa kun kasvavat. Voin kertoa että jos saisvat valita niin vastuilta ainakin haluaisivat välttyä.

Mä olen sen verran karu isä että koulun alku tarkoittaa myös sitä että omat sotkut pitää ihan itse siivota. Jos lelujen kerääminen tuntuu ylivoimaiselta niin autan jätesäkin kanssa.

Tuosta aloituksesta vielä. Henkilökohtainen mielipiteeni uskonnoista on se että niille pitäisi olla ikäraja kuten alkoholille. Ihan siksi että ihminen saa päättää vapaasti uskooko johonkin jumalaan vai ei.

Vierailija
24/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehesi valinnut.

Vierailija
25/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata selkäranka! Minullakin om muslimimies, enkä todellakaan ole itse alkanut muslimiksi eikä meidän tyttäriä myöskään ole kasvatettu muslimeiksi. Tytöt saavat itse valita mihin uskovat tai ovat uskomatta.

En voi ymmärtää suomalaisia naisia jotka naivat muslimin ja alkavat elämään miehen kulttuurin mukaisesti! Omasta mielestäni mies sopeutukoon meidän kulttuuriin ja jos ei kelpaa niin tervemenoa!  Tämä on toiminut meidän perheessä, yhdessä olemme olleet jo 26 vuotta.

Vierailija
26/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä on provo.

Mitä luulet, saako esim. Suomessa asuvassa keskiverto-somaliperheessä tyttö aidosti valita käyttääkö huntua vai ei? Rohkenen todella epäillä.

Vierailija
27/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi hunnuttaa itse itsensä.

Vierailija
28/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tytölle jo mies katsottu suvusta? Onko miehelläsi naimattomia veljiä?

Vierailija
29/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle, että Suomessa huntuna käy pipo tai huppu. Ja samalla muistutat miehelle, että Allah ei katso hyvällä edes kaljaa.

Vierailija
30/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan aika lähettää tyttö sukuloimaan isänsä kotimaahan.

Vierailija
31/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että antaa tytön päättää.

Kuule et taida pahemmin tuntea tuota suvaitsevaisuuden sektiä. Klamottia tulee varmasti ja parhaassa tapauksessa pääsee opettelemaan parvekelentoa.

Vierailija
32/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein itsekään pidä ajatuksesta vaikka käytän itsekin huntua. Mies sanoi että asiasta ei keskustella, voinko tehdä mitään?

Ensin vastaat, sitten kysyt.

Vierailija
33/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniamurha voi seurata, ellei tottele isäänsä.

Vierailija
34/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun ählynpatja! Selvitä ite sotkus kun olet ite aiheuttanutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi