Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies on ollut työttömänä 4vuotta

Vierailija
19.01.2017 |

Mä oon seurustellu mun miehen kanssa reilu 3vuotta ja yhdessä ollaan asuttu 2vuotta. Mä oon ollu töissä tän koko ajan kun ollaan seurusteltu. Mun mies on ollu työttömänä kohta 4vuotta ja todella laiska hakemaan töitä. En voi olla kirjoilla tässä asunnossa ettei meidän tulot laske ja et hän sais täydet asumistuet jne. Ja toisaalta taas, jos oisin kirjoilla niin myös mun tiedot ja palkkalaskelmat pitäis myös lähettää sossuun (saanu sossusta rahaa tän koko ajan). Mies lupaa mulle koko ajan hakevansa töitä mutta mitään ei tapahdu.
Päivästä toiseen hän istuu vaan heräämisestä siihen asti kun menee nukkumaan tietokoneella ja pelaa ja selaa jotain pelisivustoja tms. En edes ynmärrä miten joku voi vaan istua koneella päivät pitkät. Pahimmat riidat meillä on ollu tästä miehen työttömyydestä. Mun mielestä töitä kuuluu tehdä eikä loisia sossun rahoilla kotona.

Kun muutettiin yhteen oli hän silloin reippaampi ja sanoi koko ajan löytävänsä pian töitä ja uskoin häneen. Mutta nyt on usko hiipunu. En tiedä mitä teen? Oon sanonu et mä haluisin myös kirjat asuntoon, oon ollu kaks vuotta poste restante osoitteella tämän takia. En haluaisi erota, rakastan tuota miestä ja hän on tukenu mua aina.
En tiedä mitä tehdä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja anyone :)

Vierailija
2/5 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit miehellesi netistä työpaikkoja ja lähettelet työhakemuksia hänen puolestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuossa mikään auttaa. Vaikea sen on työllistyäkkään enää minnekään noin pitkän työttömyyden jälkeen.

Vierailija
4/5 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin tuossa mikään auttaa. Vaikea sen on työllistyäkkään enää minnekään noin pitkän työttömyyden jälkeen.

Joo ei kyllä työnantajat katso kauheen hyvällä noin pitkää työttömyyttä.

Vierailija
5/5 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi