Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit hei!!! Miten viihdytte kotona?

Vierailija
19.01.2017 |

Nautitko?
Miten arki sujuu? Millainen rytmi/rutiinit teillä on arjessa, mukaan lukien omat harrastukset?
Millaista päivää miehenne tekee töissä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kotiäiti?

Vierailija
2/5 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin viihdyn ja nautin. Taaperoikäisen kanssa kotosalla. Opiskelen samalla ja sporttaan. Mies tekee pitkää päivää n. 15 päivää kuussa, loput hänkin on kotosalla. Aika kuluu kuin siivillä ja kaikkea ei ehdi tehdä mitä haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin viihdyn, kiitos!

Mutta en minä tätä voi ääneen sanoa kun on kuitenkin akateeminen koulutus ja maine kunnianhimoisen ihmisenä.

Hieman hämmentää itseänikin miten mukavaa tämä on. Olen löytänyt itsestäni sellaisia puolia, että pari kertaa olen miettinyt jo uudelle alalle kouluttautumista. Hieman sellaista höntsäilevämpää elämää olisi kiva elellä.

Vierailija
4/5 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiankin hyvin. Meillä on iltatähti 2v, isommat yläasteella.

Mä nautin kyllä ja ihan rauhaksiin saada tehdä juttuja. Heräillään kahdeksan aikaan, kun muut lähtee töihin/kouluun. Puurot ja ulos.

Nyt ollaankin ajoissa 11.00 (usein vasta 12.00) lounaalla. Muksu nukkuu tunnin kahden päikkärit ja mä sillä aikaa toteutan itseäni (pesen pyykkiä ja tiskaan myös). Tänään se tuntuu olevan palstapäivä ja teen samalla isommille välipalaa.

Kahden-kolmen aikaan ulos, ollaan tunti pari. Ruuanlaittoon, isompien kanssa pulinaa ja koulujuttuja.

Mies tulee yleensä kuuden pintaan kotiin ja silloin syödään. Isommat harrastuksissaan. Mies lähtee pikkusen kanssa ulos ja mä omiin treeneihin kolmesti viikossa ja haen teinit tullessani. Mies treenaa myös kolmesti viikossa ja silloin mä siivoan taaperon kanssa ja ulkoilen.

Iltapalaa ysiltä ja vuorotellen laitetaan pienin nukkumaan. Toinen viettää sen hetken nuorten kanssa.

Miehen työpäivä 9-17. Sisältää reissaamista jonkin verran. Tuommonen ylimalkainen päivärytmi, ei se niin nököä ole, jos joku päivä on toisenlaista. Rennolla otteella.

Mulla olisi syksyllä töihin meno, että viimeiseen saakka tästä pidän kiinni.

Vierailija
5/5 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vauvan kanssa kotona, mies tekee tavallista ma-pe päivätyötä, tulee kotiin kolmen jälkeen. Tykkään tästä enemmän kuin töissä käymisestä, vaikka välillä on yksinäistä ja raskastakin (jos on esim. huonosti nukuttu yö takana). En harrasta mitään vaunulenkkejä kummempaa. Tapaan muita äitejä noin kerta pari viikossa. En ole käynyt missään juhlimassa, leffassa tms lapsen syntymän jälkeen (9kk), mutta ei se hirveästi haittaa, olen ihan sinut tämän kotivaiheen kanssa. Reissattu on kyllä koko perheen voimin ja vietetään paljon aikaa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän