Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

He eivät tiedä mitä he tekevät - loppuratkaisu?

Vierailija
18.01.2017 |

Luin just tuon kirjan ja en nyt pääse yli enkä ympäri siitä että kuoleeko Samuel lopussa vai ei? Mikä viittaa siihen että kuolee ja mikä siihen että ei kuole? Mikä on teidän päätelmänne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko jättää tuo kirja kesken. En kestänyt sitä jatkuvaa Suomen ja suomalaisuuden mollaamista ja muiden kansallisuuksien korottamista jalustalle.

Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi huonoon viiniin tai huonoon kirjaan.

Vierailija
2/5 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on aikaa, kun kirjan luin, mutta enpä muista mitään viittausta, että poika olisi jäänyt eloon.

Ellei sitten isä kolmantena päivänä herättänyt kuolleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan kuolee siinä.

Musta oli tosi hyvä kirja, älykäs! Se tulevaisuuden puhelin joka ei ollut puhelin vois hyvin olla totta tulevaisuudessa

Vierailija
4/5 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuuko kirja yhtään paremmaksi? Olen kohdassa jossa tyttö on huijattu mukaan siihen tuotteiden mainostamiseen..

Odotan vain koska kirja oikein alkaa. Ärsyttää kyllä noi stereotypiat suomalaisista.. Niin tylsiä! Mutta 90-luvun yliopiston touhua kuvaillaan ihan kivasti siinä alussa..

Vierailija
5/5 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun oli pakko jättää tuo kirja kesken. En kestänyt sitä jatkuvaa Suomen ja suomalaisuuden mollaamista ja muiden kansallisuuksien korottamista jalustalle.

Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi huonoon viiniin tai huonoon kirjaan.

Kuvastaa hyvin suomalaisten heikkoa itsetuntoa, että tälle tekeleelle myönnettiin Finlandia-palkinto. Tais olla persujen mollaaminen kiihkeimmillään tuolloin 2014, joten pitihän tälläkin osoittaa kuinka tajutaan hävetä omaa takapajuista kulttuuriamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi