Naisille on vaikea pala niellä, että miehet haluavat seksiä ylipäätään, eivät erityisesti vaimonsa kanssa.
Ei se oikeasti mene niin, että mies "haluaa vaimoaan". Haluaa seksiä ylipäätään.
Tämä on nähtävästi kova paikka naiselle josta ei haluta puhua koska tulee paha mieli.
Kommentit (47)
Ihan yhtä lailla naiset haluavat muita miehiä kuin vain omaansa, ap.
Vierailija kirjoitti:
No vastataas nyt sitten huviksi.
Minä haluan löytää vain yhden naisen jonka kanssa voisin rakastua ja harrastaa seksiä pelkästään hänen kanssaan. En ole koskaan halunnut pelkkää seksiä. Toki olen muutamia yhdenillanjuttuja kokeillut koska on kiinnostanut nähdä mikä siinä viehättää. Ja pitää kyllä sanoa että ei ole minun juttuni.
Onko minussa jotain vialla kun en halua pelkkää seksiä?
Ja olen 31v mies
Sinussa ei todellakaan ole mitään vikaa. Voi, jos sinunlaisia miehiä olisi enemmän...
Vierailija kirjoitti:
Ei se oikeasti mene niin, että mies "haluaa vaimoaan". Haluaa seksiä ylipäätään.
Tämä on nähtävästi kova paikka naiselle josta ei haluta puhua koska tulee paha mieli.
Kyllä se toisinpäin on tuntunut olevan kovempi pala. Itsekin haluan seksiä seksin vuoksi ja sinkkuna siis myös, sekä omaa kivaa että vakimiehen kanssa. Mitä sitten?
Ihania nää "järkyttävät paljastukset" jostain viktoriaaniselle ajalle jämähtäneestä kellarista. :,D
Olen nainen ja haluan seksiä. On varmasti monta miestä joiden kanssa se olisi oikeinkin kivaa, heti pystyn ajattelemaan kourallistakin. En sitä kuitenkaan tee koska oma mies ei tykkäisi.
Haluan siis myös omaa miestä ihan hulluna, liittyen siihen että olen usein kiimainen. Vaikka olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehiäkö ei muka haittaa yhtään se, jos heidän vaimonsa haluaa seksiä muiden miesten kanssa??
Kättelen ja taputan sitä miestä olkapäälle, joka saa vaimon haluamaan seksiä.
Voin lohduttaa sua, että oikeastaan kuka tahansa muu mies saa sun vaimon haluamaan seksiä.
Niin,vai olisko vaan niitäkin naisia jotka pihtaavat pihtaamisen ilosta? Pitäis löytyä molemmin puolin aito halu miellyttää toista kaikin tavoin! Älkää hyvät ihmiset hukatko elämäänne pihtaavan puolison "parantumista"odotellen,ellei siihen ole jokin hyvin selkeä syy kuten sairaus. Siinäkin tapauksessa kannattais harkita,voisiko toiselle antaa luvan hakea seksi muualta,jollei itse kykene.
Oikea asiansa osaava mies niin lakkaa vaimokin pihtaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehiäkö ei muka haittaa yhtään se, jos heidän vaimonsa haluaa seksiä muiden miesten kanssa??
Kättelen ja taputan sitä miestä olkapäälle, joka saa vaimon haluamaan seksiä.
Voin lohduttaa sua, että oikeastaan kuka tahansa muu mies saa sun vaimon haluamaan seksiä.
Niin,vai olisko vaan niitäkin naisia jotka pihtaavat pihtaamisen ilosta? Pitäis löytyä molemmin puolin aito halu miellyttää toista kaikin tavoin! Älkää hyvät ihmiset hukatko elämäänne pihtaavan puolison "parantumista"odotellen,ellei siihen ole jokin hyvin selkeä syy kuten sairaus. Siinäkin tapauksessa kannattais harkita,voisiko toiselle antaa luvan hakea seksi muualta,jollei itse kykene.
Oikea asiansa osaava mies niin lakkaa vaimokin pihtaamasta.
Kyllä!! Miksipä pihdata jos mies saa olon tuntumaan kuningattarelta ja saa mitä ikinä vain keksii haluta,hellää tai rajua,tai ihan mitä vain. Tällöin myös löytyy se halu antaa samanverroin takaisinkin.