Nainen huomaatko miehen katseesta kun hän himoitsee ja haluaa sinua?
Mies saattaa usein alkaa mittaamaan naisen kroppaa katseellaan alhaalta ylös ja himoita naista. Huomaako nainen himon miehen katseessa?
Kommentit (45)
Kyllä. Katseesta, hymystä, kosketuksesta, kipinöistä....
Harmi ettei niitä enää koe oman siipan kanssa:(
Vierailija kirjoitti:
Entä huomaako mies himon naisen katseessa?
Jos se kulkee hyväillen pitkin kroppaa haaroihin ja takaisin silmiin? Etenkin jos miehen etumus jonkin verran pullottaa.
Itse näen kyllä himon miehen silmissä. Jos miestä oikeasti panettaa, hänen nenänsä myös kasvaa, samaten kuin penis, ja naisella kiihottuessa rinnat. Mutta jos molemmat haluaa samaa, niin eipä noita ajattele, vaan sitä kuinka ihanaa olisi - ei purkaa paineita, vaan rakastella tai ainakin harrastaa kiihkeää, rajua seksiä. Yhä uudelleen.
Ei voi mitään, alkoi seistä armottomasti.
Älkää modet deletoiko ketjua mun seisokin takia. Yritin pidätellä, koska tilanne vähän huono. Siirtäkää Seksi-puolelle jos on pakko.
En ole huomannut. Voi toki olla, että ei ole tuommoista tapahtunutkaan.
Kyllä. Ainakin oman miehen katseesta. Muulla ei olekaan väliä.
Kyl sen usein huomaa, varsinki jos on sellainen hullunkiilto silmissä toisella. Silmät liikkuu akselilla silmät-huulet-kaula-tissit-lahtio-paikka x- ja siitä takasin ylöspäin samaa reittiä.
Ei mua ole koskaan katsottu noin. Tai sitten en ole vaan huomannut, en tajua sitäkään jos joku flirttailee mulle tai "yrittää" mua.
Mmmm ei siitä voi erehtyä.
Ellei mies kätke sitä todella hyvin. Yleensä ei, koska näen hänen "vaivihkaa" tuijottavan rintojani.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni katsoo ärsyttävästi suoraan haaruksiin. Sen kyllä huomaa.
Ootko homo? Silloin eri juttu, jos teltta housuissa.
Muuten "haaruksissa" ei näy naisella mitään, ellei ole pelkät pikkarit jalassa ja todella märkä. Rinnat naisella paisuu kiihottuessa, mutta ei sitä klittaa ulospäin näy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa. Miehen katse eksyy rinnoille, hukkuu silmiin, ja siinä näkyy sellainen halu, josta ei voi erehtyä, varsinkin jos itsellä myös on eroottisia tunteita ja seksuaalista himoa miestä kohtaan. Silloin tekisi mieli vain... just nyt ja heti.
Jos miehestä ei ole kiinnostunut, ignooraa tai edes havaitse. Puuttuu se sähköinen jännite, joka saa koko kehon kaipaamaan toista vasten ja yhteen. Se himo humahtaa läpi.
Käytännössä jos tunnet eroottisia tunteita ko. miestä kohtaan, tulkitset hänen katseensa sisältävän halua, josta ei voi erehtyä. Jos taas mies ei kiinnosta sinua, sinun näkemästäsi puuttuu jännite. Kuinka yllättävää. Mutta ehkä tämän myötä opit jotain myös itsestäsi ja "sähköisestä jännitteestä", jonka luot omassa mielikuvituksessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla huomaamatta. Varsinkin jos kyseessä on yli 30-vuotias ällöttävä kurppa.
Onko pikkupillulla menkat vai mitä kiukuttelet. Aika pian tulee sinullekin aika, jolloin toivot, että ylipäätään joku osoittaisi kiinnostusta.
Ja tästäkö syystä mun pitäs olla onnellinen, kun joku yli-ikäinen kurppa osoittaa haluavansa mua? Hyi vittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla huomaamatta. Varsinkin jos kyseessä on yli 30-vuotias ällöttävä kurppa.
Siis ällö setämies. Naisista sanotaan yli 30-vuotias ällöttävä kurppa.
Kurppa se ikäloppu mieskin on. Vai pitäisikö sanoa fossiili?
Usein vain nämä jotka antavat arkisen elämän tilanteissa himon näkyä katseesta, ovat sellaisia hitaalla käyviä pelimiehiä, että ei juurikaan nappaa.
Yli 30-vuotiaan miehen vartalo on iljettävä. Olipa kuinka treenattu tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa. Miehen katse eksyy rinnoille, hukkuu silmiin, ja siinä näkyy sellainen halu, josta ei voi erehtyä, varsinkin jos itsellä myös on eroottisia tunteita ja seksuaalista himoa miestä kohtaan. Silloin tekisi mieli vain... just nyt ja heti.
Jos miehestä ei ole kiinnostunut, ignooraa tai edes havaitse. Puuttuu se sähköinen jännite, joka saa koko kehon kaipaamaan toista vasten ja yhteen. Se himo humahtaa läpi.
Käytännössä jos tunnet eroottisia tunteita ko. miestä kohtaan, tulkitset hänen katseensa sisältävän halua, josta ei voi erehtyä. Jos taas mies ei kiinnosta sinua, sinun näkemästäsi puuttuu jännite. Kuinka yllättävää. Mutta ehkä tämän myötä opit jotain myös itsestäsi ja "sähköisestä jännitteestä", jonka luot omassa mielikuvituksessasi.
Tuota noin, ei.
Mutta jos ei sitä ole itse kokenut, ei ehkä ymmärrä.
Huomaa jos keskustelet tällaisen miehen kanssa kasvotusten. Silmissä on tietynlainen katse(ei välttämättä ovela saalistaja, pikemminkin hämmentynyt), katse harhailee huulien, kaulan ja rintojen seudulla eksyen välillä silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa jos keskustelet tällaisen miehen kanssa kasvotusten. Silmissä on tietynlainen katse(ei välttämättä ovela saalistaja, pikemminkin hämmentynyt), katse harhailee huulien, kaulan ja rintojen seudulla eksyen välillä silmiin.
Näin se on. Sanon myös mitä sattuu ja sählään toivottomasti. Miten tästä eteenpäin? (Ongelma on, kun on rakastunut JA kaikki veri pakkautuu kivikovaan seisovaan penikseen. Aivoihin jää hyvin vähän.)
T. Rakastunut mies
Mmmm en kerro