Nainen huomaatko miehen katseesta kun hän himoitsee ja haluaa sinua?
Mies saattaa usein alkaa mittaamaan naisen kroppaa katseellaan alhaalta ylös ja himoita naista. Huomaako nainen himon miehen katseessa?
Kommentit (45)
En taida huomata useinkaan. Tunteiden tunnustukset ja suorat iskuyritykset tulee yleensä puun takaa.
Huomaan jos mies tuijottaa suoraan ja röyhkeästi. Muuten en.
Välillä, välillä ei. Osa peittää sen paremmin eikä seksuaalinen halu niin näy.
En ole ikinä tajunnut. Enkä hoksannut ihastumisia. Ihan puun takaa tullut aina jos joku on tunnustanut tunteensa. Olen varmaan jotenkin idiootti...
Huomaan. Etenkin silloin, jos en itse tunne mitään vetoa tähän kyseiseen tyyppiin, koska silloin se lähes kuolaava katse, "bedroom eyes", tuntuu niin kiusalliselta.
Olen tajunnut jälkeenpäin että mitä siinä katseesta oli...
Mutta ehkä nyt on myöhäistä tehdä mitään.
Entä huomaako mies himon naisen katseessa?
Jos se kulkee hyväillen pitkin kroppaa haaroihin ja takaisin silmiin? Etenkin jos miehen etumus jonkin verran pullottaa.
Itse näen kyllä himon miehen silmissä. Jos miestä oikeasti panettaa, hänen nenänsä myös kasvaa, samaten kuin penis, ja naisella kiihottuessa rinnat. Mutta jos molemmat haluaa samaa, niin eipä noita ajattele, vaan sitä kuinka ihanaa olisi - ei purkaa paineita, vaan rakastella tai ainakin harrastaa kiihkeää, rajua seksiä. Yhä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut jälkeenpäin että mitä siinä katseesta oli...
Mutta ehkä nyt on myöhäistä tehdä mitään.
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Nenä kasvaa kuten pinokkiolla?
Nenä ja penis. Googlaa
Kyllä sen huomaa. Miehen katse eksyy rinnoille, hukkuu silmiin, ja siinä näkyy sellainen halu, josta ei voi erehtyä, varsinkin jos itsellä myös on eroottisia tunteita ja seksuaalista himoa miestä kohtaan. Silloin tekisi mieli vain... just nyt ja heti.
Jos miehestä ei ole kiinnostunut, ignooraa tai edes havaitse. Puuttuu se sähköinen jännite, joka saa koko kehon kaipaamaan toista vasten ja yhteen. Se himo humahtaa läpi.
Riippuu miehestä.
Vähän aikaa sitten yksi sytytti mut ilmiliekkeihin katseellaan. Ja minä hänet, ilmeisesti. Ainakin toivon niin...
Aika moni katsoo ärsyttävästi suoraan haaruksiin. Sen kyllä huomaa.
Luten moni sanoo... riippuu, tai ei todellakaan riipu... miehestä
Eräs riisui mut katseellaan niin että olin ihan tulessa.
Vierailija kirjoitti:
Luten moni sanoo... riippuu, tai ei todellakaan riipu... miehestä
Eräs riisui mut katseellaan niin että olin ihan tulessa.
Siis *kuten
Pelkkä muisto kiihotti niin, että sanat sekoittui
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä.
Vähän aikaa sitten yksi sytytti mut ilmiliekkeihin katseellaan. Ja minä hänet, ilmeisesti. Ainakin toivon niin...
Kuka missä häh? ;)
Varsinkin mamujen katseessa! Niillä sellainen kiimainen panotuijotus
Vierailija kirjoitti:
Yritän olla huomaamatta. Varsinkin jos kyseessä on yli 30-vuotias ällöttävä kurppa.
Siis ällö setämies. Naisista sanotaan yli 30-vuotias ällöttävä kurppa.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin mamujen katseessa! Niillä sellainen kiimainen panotuijotus
Minä kun ajattelin, että muslimit on aika tuomitsevia homoseksiä kohtaan, näin ylipäätään. Paitsi ne valistuneemmat.
Jos sinä kuitenkin keikutat sitä peppuasi ihan liian houkuttelevasti? Tepsuttele Hommalle, niin ei mamumiehet luo namukatseita... ties vaikka alkais tehdä mieli - siis sulla 😘
Joskus. Etenkin jos haluaa sitä miestä. Kyllä siinä näkyy sellainen nälkä ja himo.