Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

George 55 ja Amal 38 odottavat kaksosia. Hyväksymmekö me tämän?

Vierailija
18.01.2017 |

Miten on?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amal tonight?

Vierailija
42/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy sitä, että Amal on noin kaunis ja älykäs, hitto kun se meni vielä iskemään mun miehen.:D

Kylläpä se korpeaa, kun ei päässyt julkkismiehen seksivideokokoelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä aikoja kun George näytteli televisiossa tohtori komeaa.

Vierailija
44/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tenavat 15 ja George 70. Tosi hyvä!

So what? Puolella suomalaislapsista ei ole 15 vuotiaana isää.

Samalla periaatteella kaikilta suomalaisnaislta pitäisi poistaa munasarjat.

Siitä voisikin tehdä lakialoitteen.

Vierailija
45/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy sitä, että Amal on noin kaunis ja älykäs, hitto kun se meni vielä iskemään mun miehen.:D

Kylläpä se korpeaa, kun ei päässyt julkkismiehen seksivideokokoelmaan.

Tämä ketju ei liity mitenkään Axl Smithiin. Mene pois ja anna meidän mammojen rauhassa haaveilla Georgesta.

Vierailija
46/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy. George on minusta liian vanha isäksi. Minusta sopiva yläikäraja vanhemmalle menee suunnilleen 45 vuodessa, sama, mikä saa korkeintaan olla adoptiovanhemman ja -lapsenkin välinen ikäero. Ajattelen näin sosiaalisten syiden vuoksi. Biologiasta huolimatta en pidä soveliaana isäksi tulemista yhtään sen myöhemmällä iällä kuin äidiksi tulemista, sillä miehet elävät vajaan kymmenen vuotta lyhyemmän elämän, ja alkavat myös vajaa kymmenen vuotta ennemmin mennä huonoon kuntoon. Mutta eivät he tosiaan taida minun hyväksyntääni kaivata. :D

Viimeisin lauseesi on ainoa järkevä ulosantisi. Muu on ikärasismia.

47/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Clooney on MINUN mielestäni yksi maailman komeimmista ja fiksuimmista miehistä, hyvä että on viimeinkin löytänyt ns. sielunkumppanin. Hän kertoi pitkään, ettei tule enää ikinä menemään naimisiin,  hyvä että muutti mielensä ja lapsista tulee epäilemättä todella kauniita, onnea heille :)

Vierailija
48/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy. George on minusta liian vanha isäksi. Minusta sopiva yläikäraja vanhemmalle menee suunnilleen 45 vuodessa, sama, mikä saa korkeintaan olla adoptiovanhemman ja -lapsenkin välinen ikäero. Ajattelen näin sosiaalisten syiden vuoksi. Biologiasta huolimatta en pidä soveliaana isäksi tulemista yhtään sen myöhemmällä iällä kuin äidiksi tulemista, sillä miehet elävät vajaan kymmenen vuotta lyhyemmän elämän, ja alkavat myös vajaa kymmenen vuotta ennemmin mennä huonoon kuntoon. Mutta eivät he tosiaan taida minun hyväksyntääni kaivata. :D

Viimeisin lauseesi on ainoa järkevä ulosantisi. Muu on ikärasismia.

Rasismi on ROTUsyrjintää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän