Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitin viime lauantaina Lotossa isomman summan. Jotenkin järjettömän pettynyt olo silti.

Vierailija
18.01.2017 |

Minulla oli 6 oikein-tulos. Sillä voitti 2026, 20€. Ei ollut tuplausta ja muistaakseni tuplausnumero ei olisi muutenkaan osunut.

Rahaa tuo pari tonnia on, paljon rahaa. Silti, tuntuu nyt siltä, että haaveilu täyspotista päättyi tähän. Kuusi oikein on yhtä numeroa vaille täyspotti, sillä olisi voittanut kuitenkin jo yli miljoonan. Yksi pieni pallo!

Sellainen pettynyt olo, että jos kerran elämässään on sen 6 oikein tuloksen saanut, ei ole mitenkään todennäköistä saada ikinä 7 oikein tulosta! Eli mun lottosaavutukset oli nyt tässä, ei ikinä täysosumaa.

Tuo pari tonnia menee nyt ihan elämiseen. Säästötilillä oli melkein saman verran ja se piti käyttää auton huoltoon, uuteen pesutorniin ja vessan remontointiin. No, ne nyt sitten hoidetaan niin, ettei säästöihin kosketa. Kyllä sille parille tonnille kuitenkin taas on joskus tarvetta, kun joku muu kodinkone hajoaa.

Plaah. Ymmärtääkö kukaan mun tuntemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tommosta se on. Mutta toisaalta jättipotinkin voittaneet yleensä jatkavat lottoamista eli siinä mielessä voit olla optimistisempi, tuossa voitetaan tuurilla eikä todennäköisyydellä. 

Vierailija
2/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä! 6 oikein tuloksella vain pari tonnia!?! Mä luulin, että ainakin kymmenen, ellei sata tuhatta! Oho. Eipä siis oikein mitään voittoja ilman täyspottia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteen. Minulla kävi pari vuotta sitten myös niin että oli 5 oikein. Kaksi ohimennyttä numeroa olivat 8 ja 18. Minulla oli 7 ja 17. Silloin kyllä harmitti 🙁

Vierailija
4/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä suuri (pieni) todennäköisyys sulla on edelleen saada se 7 oikein.

Vierailija
5/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni voittaa uudelleen kun on kerran voittoputken saanut auki. Mä lottoaisin sinuna innolla uudelleen! :)

Vierailija
6/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voitin Kenosta jokunen vuosi sitten 200e. Jos olisi mennyt vielä yksi kohdilleen, voittosumma olisi ollut 5000e (meille tosi iso summa). Ja vaadittava numero oli tyyliin 7, mulla oli lapussa 8. Kyllä veetutti.

Vierailija
7/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 oikein ja noin vähän??? Vituttais muakin. Pitäshän sen nyt olla se 20000€ eikä 2000€...

Vierailija
8/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos kerran elämässään saa 6 oikein, ei ole mitenkään todennäköistä saada 7 oikein"

ei mee noin, taidat olla vähän yksinkertainen.

pelurin virhepäätelmä: "kun jokin on tapahtunut tietyllä aikavälillä normaalia useammin, se tulee tapahtumaan tulevaisuudessa harvemmin"

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pelurin_virhep%C3%A4%C3%A4telm%C3%A4

Vierailija
9/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 oikein ja noin vähän??? Vituttais muakin. Pitäshän sen nyt olla se 20000€ eikä 2000€...

No kappas vaan. 6+1 oiskin ollut sit 200t. Tosin sait sä jonku 500-600€ enemmän kun edellisellä viikolla ois saanut. Mut joo, ymmärrän.

Vierailija
10/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi parempi, ettei olisi mega-jättipotteja, vaan useammat saisivat vähän enemmän. Siis 6 oikein.

Vierailija
11/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme. Tuohan on todella pieni summa! Olis nyt ollut edes yksi nolla perässä.

Vierailija
12/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kerran raaputusarvassa yhden merkin päähän 20 000 e. 9 merkkiä olisi tarvittu, 8 sain. Olin pettynyt.

Vierailija
13/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi parempi, ettei olisi mega-jättipotteja, vaan useammat saisivat vähän enemmän. Siis 6 oikein.

Niin! Mitä joku yksi ihminen tekee 50 miljoonalla? Mieluummin niin että 6 oikein saaneet saa enemmän.

Vierailija
14/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on pettymys, mutta kyllä tuokin on rahaa!

Vierailija
15/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 oikein on yli 200 kertaa todennäköisempi kuin 7 oikein, eli et sä ollut vielä päävoittoa lähelläkään.

Vierailija
16/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä oikein tasapäistämisen uhri, demarikarjaa..... YÖK!

Lotossa kuuluu rikastua ja sillä hyvä!

Vierailija
17/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä sellaisiakin jotka on voittaneet useamman kerran päävoiton, minä tosin kyllä lopettaisin pelaamisen jos kerran saisin tarpeeksi. Suurin osa sanoo että jatkaa pelaamista, kaipa ne uskoo että jos kerran voitti niin voittaa toistekin, todella ahnetta porukkaa, silti useimmat jatkaa vielä töissäkäymistäkin, yks oli siivousyrittäjä ja sanoi jatkavansa siivoamista, eli miljonäärinä pesee toisten vessoja... ei tajua.

Vierailija
18/23 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitin 20.000€. Ensin olin aivan huikean onnessani! Sitten tajusin, että noh, aika arkisiin juttuihin menee. Ihminen kai aina toivoo enemmän... (Nöyrän kiitollinen kyllä olin ja olen edelleen tuosta voitosta!)

Vierailija
19/23 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tänä vuonna saanut jo kaksi 5 oikein -tulosta. Vanhempani, jotka ovat lotonneet 80-luvulta asti, eivät ole koskaan edes saaneet tuota 5 oikein. 

Kyllä mä jatkan lottoamista, kunnes se 7 oikein tulee. 

Vierailija
20/23 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Jatkan edelleen lottoamista, mutta voittoja ei ole tullut :)

Niin ja säästötilillä on edelleen rahaa, koska sitä ei viime vuonna tarvinnutkaan nostaa.