Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yli yksipuolisesta rakkaudesta erittäin hyvään ystävään?

Vierailija
18.01.2017 |

Luulin että vastapuolellakin oli tunteita mutta ei ollut. Ainakaan enää. Olemme kumpikin naisia ja hyvin läheisiä, niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla. Hän on taatusti yksi parhaimmista ystävistäni, samalla hän on ihminen, johon olen rakastunut. Millä pääsisi tästä eteenpäin, sillä missään nimessä en halua luopua ystävyydestämme.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuup

Vierailija
2/6 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi jos hänelle itselleen tunteensa olisi ok. Vaikea vastata henkilöitä tuntematta :). Jos kumpikaan teistä ei ole kiusaantunut, niin miksipä ei voisi jatkaa kuten ennenkin? Tiedostaa tilanne ja antaa sen vain olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulo ei ole tiedon väärti. Älä jaksa  jauhaa tota juttua enää uudessa ketjussa. Eiks ne aiemmat 10 riittänyt sulle ?

Vierailija
4/6 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennätkö tuota kohtaa: Ainakaan enää. Mitä tapahtui?

Vierailija
5/6 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennätkö tuota kohtaa: Ainakaan enää. Mitä tapahtui?

No alkuun puhui paljonkin kiinnostuksestaan, osoitti sitä monin tavoin, sanoin ja teoin, mutta pikkuhiljaa ehkä tajusi ettei sitten olekaan sen suurempaa... Ystävyys on toki erittäin hyvä ja nautin siitä, mutta tiedä sitten kestänkö sen rakastumisen tunteen yksipuolisuuden...vai haaleneeko se ajan mittaan.

ap

Vierailija
6/6 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttoi vain aika. Pysyimme erittäin hyvinä ystävinä. En koskaan kertonut tunteistani suoraan, mutta olen varma että ystäväni tiesi. Usean vuoden olin rakastunut häneen, kunnes ihastuin nykyiseen mieheeni. Nykyään rakastan häntä "vain" ystävänä, mikä on helpottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi