Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vasemmassa rinnassa pistelyä ja viiltelyä ? Onko muilla ollut ?

80D
18.01.2017 |

Minulla tuntuu vasemmassa rinnassa nänni pihan alla viiltelyä. Ihan kuin joku yrittäisi vetää nännin tuonne tissin sisälle. Olen tilannut lääkärille ajan mutta aika vasta reilun kuukauden päästä. Voiko tämä olla joku hormoni juttu joka johtuu kierukasta vai mikä ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut. Toinen rinta siis kipuili. Tutkimuksissa ei löytynyt mitään. Todennäköisesti kipu oli lihasperäistä (kylkivälilihaksista). Itselläni on todella pienet rinnat, niin oli vaikea erottaa missä kipu tarkalleen ottaen tuntui.

Vierailija
2/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vihlomista ja valitin työterveydessä. Rinnat mammografiaan ja ultraan. Ei mitään ollut. Röntgenlääkäri Terveystalossa sanoi, että joinain päivinä puolet asiakkaita tulee tällaisen takia. Se on kuitenkin hormonaalista.

Jos se olisi syöpä, olisi se salakavalampi, koska se ei yleensä vihlo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla oli. Ensin ei löydetty syytä mutta lopulta paljastui että oli törmännyt facehuggeriin pari päivää aikaisemmin. No lopulta sillä rintakivulla ei enää ollut merkitystä... :(

Vierailija
4/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut  kainalon puoleisessa sivussa vihlontaa. Oletan että se johtui antiperspirantissa olevasta alumiinista. Sittemmin olen vaihtanut alumiinittomaan deodoranttiin, ja vihlomista ei ole enää ollut.

Jos olet hyvin huolissasi, voithan aina mennä yksityiselle. Omasta terveydestä kannattaa maksaa.

Vierailija
5/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin. Kovaa pistävää ja viiltää kipua ja nänni oikeasti vetäytynytkin välillä kasaan/sisään (pieneksi hetkeksi).

Pari kertaa käynyt mammografiassa eikä mitään löytynyt.

Vierailija
6/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina silloin tällöin. Kovaa pistävää ja viiltää kipua ja nänni oikeasti vetäytynytkin välillä kasaan/sisään (pieneksi hetkeksi).

Pari kertaa käynyt mammografiassa eikä mitään löytynyt.

Jatkan...

Ja olen käynyt ultrassakin ja no hätä.

Vierailija
7/7 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hermosärkyä vasemmassa rinnassa. Joudun toppaamaan rintaa imetyssuojuksella ettei satu niin maan perkeleesti kun joku törmää minuun.