imbesillit idiootit ajavat omistamaani parkkiruutuun
Omistan kantakaupungissa 14 000 euron parkkiruudun kerrostalomme pihasta. Ei viikkoakaan etteikö joku jättäisi ruutuuni romuaan vaikka ruudun päädyssä lukee VARATTU.
Alanko tyhjentämään noiden muiden omaisuudesta välittämättömien idiioottien renkaita? Vai tilaanko rekisteritiedot ja käyn yöllä kostoksi naarmuttamassa heidän autonsa. Vai miten muut ovat tuollaiset mulkerot hoidelleet?
Parkkiruutuni on jonon ensimmäinen niin moni pitää sitä vierasparkkina. Mukava tulla kauppakassien kanssa kotipihaan ja huomata että joku on vienyt minun 100 000 markan parkkiruutuni.
Huoltofirmoille laitoin tulenpalavaa tekstiä pari kertaa pitivät huoltopakuaan ruudussani niin sentään he lopettivat alkuunsa.
Kommentit (114)
soitat parkkipirkolle ja pyydät hänet käymään, rapsahtaa sakot.
Vierailija kirjoitti:
Tämä paras vaihtoehto.
Onko parkkipaikalla tilaa niin että voit jättää oman autosi siihen taakse?
Ihan ekaksi pyydä isännöitsijää/ hallituksen puheenjohtajaa jakamaan jokaiseen asuntoon tiedote siitä, että kyseiseen ruutuun ei saa pysäköidä ja ohjeistamaan vieraansa myös.
Mä jätän reippaasti autoni siihen taakse niin ettei mulkku pääse peruuttamaan pois. Tuulilasiin lätkäisen lapun että ota yhteyttä kun olet valmis pyytämään anteeksi ja haluat autosi pois :D
Eli et siis itse edes käytä ruutua vaan se on käyttämättömänä? Haista vittu, pelle
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän reippaasti autoni siihen taakse niin ettei mulkku pääse peruuttamaan pois. Tuulilasiin lätkäisen lapun että ota yhteyttä kun olet valmis pyytämään anteeksi ja haluat autosi pois :D
Ja estät samalla muiden ajon ruutuun/ruudusta? Idiootti
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kaupungin parkkipirkko oikeasti yksityisen pihaan sakottamaan? Vähän epäilen... t. aloittaja
Kivan säväyksen tuo se miten ap muistelee vielä markka-aikaa! :D
Kuulema se auttaa, että laittaa siihen varattu-kylttiin myös oman autonsa rekkarin tarralla. Se alleviivaa, että tämä on nyt varattu jollekin tietylle autolle ja ihmiset ei niin kehtaa laittaa autoaan luvattomalle paikalle. :)
Meille tuli puomi parkkipaikalle jonka omistaja saa auki
Vierailija kirjoitti:
Eli et siis itse edes käytä ruutua vaan se on käyttämättömänä? Haista vittu, pelle
En nyt tiedä mikä kehitysvammainen siellä yrittää ujeltaa, mutta normaaleilla ihmisillä on menoja. Milloin olen töissä, hammaslääkärissa, mökillä, laivareissulla, missä tahansa, niin on paskahomma palata kotiin ja huomata jonkun kaltaisesi idiootin jättäneen minun omistalle ja maksamalle paikalle autonsa. Hommaa persaukinen oma paikkasi ja opettele käyttäytymään. Ethän tuntemattoman omakotitalonkaan pihaan autoasi aja parkkiin jos jossain käyt.
Veisin siihen itse jonkun lisäkilven jossa lukee että ei ole vieraspaikka. Jos tämäkään ei auttaisi niin selvittäisin millä perusteilla voin kutsua jonkun sakottamaan tai hinaamaan auton pois.
Vierailija kirjoitti:
Kuulema se auttaa, että laittaa siihen varattu-kylttiin myös oman autonsa rekkarin tarralla. Se alleviivaa, että tämä on nyt varattu jollekin tietylle autolle ja ihmiset ei niin kehtaa laittaa autoaan luvattomalle paikalle. :)
Ei auta nykyajan psykopaatteihin. Ajetaan ja jätetään auto mihin itse halutaan ja sitten riehutaan ja itkuparkutaan kun joku kehtaa äidin pikku kullannupuille sanoa että se on kylläkin minun ruutuni.
Laita lankku jossa on nauloja pystyssä siksi aikaa ruutusi kun olet poissa.
Ei kun niin juu koirat ja ihmiset. Laita lyhyitä nauloja.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva hankkii auton ja sille 100 000 markan parkkiruudun, jos auton on tarkoitus olla vain koristeena. Onko sinun autosi käyttämättömänä, jotta ruudun käyttöasteeksi saadaan sata?
Noita idiootteja elämänkoululaisia jotka luulevat omistavansa koko kaupungin mahtuu nykyään joka kaupungiin. Usein jättävät jopa invapaikoille autonsa.
Laita kyltti että pysäköintimaksu 50 e per kerta. Kuvaat auton, soitat ja selvität rekkarista omistajan ja laskutat
Laita sellaisia oransseja tietyötötsiä paikalle kun lähdet pois. Sitten kun tulet taas parkkiin niin laitat tötsät takakonttiin. Niitä saa sellaisina kätevän kokoisinakin, että mahtuu sievästi takakonttiin.
Vierailija kirjoitti:
Laita kyltti että pysäköintimaksu 50 e per kerta. Kuvaat auton, soitat ja selvität rekkarista omistajan ja laskutat
Mahtaakohan yksityisellä olla tuollaista laskutusoikeutta. Taitaisi psykopaatit vain rytätä laskun.
Kun ei yksityisten pysäköinti firmojenkaan laskuja tarvitse maksaa jos kuski ei ole tallentunut pihan/parkkihallin valvontakameraan.
Kannattaa antaa niille röyhkeille kusipäille samalla mitalla takaisin. Tuo rekkarista tiedot ottaminen ja naarmuttaminen varmaan toimii parhaiten.