Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kurittaako joku oikesti vielä nykyään lapsia?

Vierailija
17.01.2017 |

Kaupassa näin kun sellainen arviolta 10-vuotias tyttö mankui ja ruinasi äidiltään jotain tavaraa ja äiti sanoi monta kertaa, että nyt ei osteta. Kun vinkuminen ja mankuminen jatkui vaan, äiti lopulta sanoi, että jos tuo kiukuttelu ei lopu, saat kotona remmiä. Ja lapsi meni ihan vakavaksi, laittoi tavaran hyllyyn ja ei sanonut enää mitään.

Minä järkytyin ihan täysin. Ei kai se oikeasti olisi kurittanut lasta?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista... Ikävä kyllä. :/

Vierailija
2/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se mahdollista... Ikävä kyllä. :/

Karua! Äiti vaikutti ulkoisesti ihan normaalilta. Ja lapsi oli ihan kiltin oloinen muuten, eli ei se mitenkään riehunut, vaan ihan nätisti puhumalla ruinasi sitä haluamaansa.

Vierailija
4/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aina tule olemaan sellaisia, kaikki ei vaan osaa kasvattaa lapsia ilman väkivaltaa.

Vierailija
5/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä lapsia osaa valitettavasti kasvattaa enää kukaan... riittää kun piipahtaa päiväkodissa tai ala-asteella 😕

Vierailija
6/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, remmillä lyöminen on aika rajua ja siitä pitäisi ottaa yhteys poliisiin.

Minulle tulee paha mieli siitä, että olen "joutunut" a) kirjaimellisesti sulkemaan huutavan ja karjuvan 4-vuotiaan suun, ottamalla poskista kiinni - en siis mitenkään kovakouraisesti tai siten että olisi sattunut. Kerrostalossa nyt vaan ei voi antaa lapsen huutaa illalla raivokohtauksen tullessa suoraa huutoa kovin kauaa eikä tuossa tilanteessa mikään sanominen/puhuminen auttanut b) Siirtämään potkivan 4-vuotiaan kädestä kiinni pitäen omaan huoneeseensa.

Harvoin tuota tapahtuu, ehkä 3-5 kertaa on tapahtunut, mutta paha mieli siitä tulee. En nyt miksikään pahoinpitelyksi tuota ymmärrä, mutta ikävää on tuollainen lapsen ruumiillinen "koskeminen", että joutuu toista fyysisesti rajoittamaan.

Vierailija
7/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen on vähentynyt huomattavasti ja kyllähän nämä muutokset tahtoo aina viedä sukupolvia aikaa, lieventyvät pikkuhiljaa kunnes loppuvat ainakin normaalien vanhempien perheissä kokonaan. Mutta aina tulee olemaan psykopaatteja, mt-ongelmaisia ja muutenvain välinpitämättömiä jotka tekevät niinkuin tahtovat, sanoi laki mitä hyvänsä.

Se on sitä, kun halutaan mennä helpoimman kautta, pelolla ja kivulla kasvattaminen on juuri sitä. Saa lapset tottelemaan sekunnissa kun pelkäävät pahoinpitelyä, niin ei tarvitse opettaa lapselle sosiaalisia taitoja, kun sehän olis huomattavasti vaivalloisempaa ja monimutkaisempaa.

Vierailija
8/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remmiä perseelle niin oppii kakarat käyttäytymään. Kyllähän joka kauppareissulla näkee noita kersoja ravaamassa pitkin käytäviä ja vinkumassa sitä ja tätä.

Vierailija
9/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin on lapsena remmillä ja koivuniemen herralla uhkailtu, ikinä ei ole kuitenkaan vanhemmat joutuneet uhkauksia toteuttamaan. Olivat kertoneet miten itseään on lapsena kotona ja koulussa pidetty kurissa ja tuolloin remmiä ja keppiä sai aikalailla helposti. Kotiarestia ja jäähyjä ja muita rangaistuksia kyllä sain.

On se kyllä tavallaan tyhmää edes uhkailla tuollaisella, vaikkei ikinä olisi aikomustakaan remmiä antaa. Hyvä kuitenkin, että lastaan yrittää kasvattaa eikä lepsuile edes silloin kun muut ovat näkemässä. Remmiä en sinänsä hyväksy.

Vierailija
10/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala, pahaa tekee. Kuka hemmetin psykopaatti voi hakata lastaan?! Täytyy olla kyllä seko päästään.

Vierailija
11/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se olla vain tyhjänpäiväistä uhkailua? Itse muistan lapsen kuulleeni monta kertaa, että kohta saat selkäsaunan, vaikka aikomustakaan ei ollut sellaista oikeasti antaa. Se oli tavallaan vaan tapa sanoa, että nyt riittää jo.

Vierailija
12/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se että uhkaillaan sillä on henkistä väkivaltaa. Minun äitini sulki minut huoneeseen kiukkupuuskissani ja sanoi että ulos ei ole tulemista ennen kun rauhoitun. Sen jälkeen äiti tuli aina halailemaan minua, kertoi mitä tein väärin ja sanoi rakastavansa minua, toimii parhaiten mielestäni. Tosin karkasin joskus ikkunasta

Vierailija
13/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläjän se noissa nykyteineissä näkyy, että remmiä on säästelty. Mulla oli tarhatäti joka napsi luunappeja jos ei ollut kunnolla, mut sit tuli vuosi -92 ja kaikki kiellettiin

Vierailija
14/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuritan poikia ja ne tykkäävät siitä. Tähän mennessä olen tutustunut vain mukaviin poikiin. Ei häiritse. Eivät kysele ylimääräisiä ja osaavat kuunnella. Miehistä ei ole mitään.

Vierailija
15/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui kamala, pahaa tekee. Kuka hemmetin psykopaatti voi hakata lastaan?! Täytyy olla kyllä seko päästään.

Se joka remmiä säästä se lastansa eniten vihaa...

Vierailija
16/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo se että uhkaillaan sillä on henkistä väkivaltaa.

Toisaalta jos lapsi menee heti ihan vakavaksi, tuskin on pelkkää uhkailua, vaan on myös joskus toteutettu..?

Vierailija
17/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se joka remmiä säästä se lastansa eniten vihaa...

Toivottavasti olet provo, etkä tosissaan ole tuota mieltä.

Vierailija
18/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nössöäidit ovat pilanneet jo parikin sukupolvea. Jokaisessa lastentarhassa pitäisi olla yksi joukoturkka pitämässä kuria.

Vierailija
19/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä nössöäidit ovat pilanneet jo parikin sukupolvea. Jokaisessa lastentarhassa pitäisi olla yksi joukoturkka pitämässä kuria.

Ai, heittelemässä kakkaa lasten päälle ???

Vierailija
20/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri teki saman uhkauksen kerran. "jos et lopeta, niin saat remmistä!" Uhkailtu lapsi 8 vuotias silmät suurina kyseli, että mikä remmi on?

Että ei välttämättä kuriteta, mutta ärsyyntyneenä käytetään omasta lapsuudesta tuttuja fraaseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi