Mitä sinä toivot nyt eniten?
Minä toivon, että työhakemukseeni nyt edes vastattaisiin jotain. Tällä kertaa kunnolla ajatuksen kanssa kirjoitettu.
Hienoa tietysti olisi jos saisin sen paikan! No mutta kunhan edes tulisi jokin vastaus että on huomattu :D
Mitä sinä toivot juuri nyt?
Kommentit (14)
Että tämä tupakoinnin lopettaminen viimein onnistuisi. Menossa 8. viikko.
Että voisin aloittaa elämän alusta, mutta niin, että voisin hyödyntää tämänhetkiset kokemukseni eli viisastunut minä.
Että pääsisin yli sydänsuruista tasapainoisesti ja saisin rakennettua hyvän parisuhteen minulle oikean henkilön kanssa ja voisin nauttia elämästä. Myös siitä arjesta.
Että uskaltaisin meilata eräälle miehelle ja kutsua hänet kylään.
Että, sitä sarjahukuttajaa naitaisiin väkivalloin perseeseen samanlaisella teräasedildolla, jollainen nähdään elokuvassa Seitsemän :))
Että voisin selvittää sotkun, joka elämässäni vallitsee. Kahden miehen loukku...
Vierailija kirjoitti:
Että voisin selvittää sotkun, joka elämässäni vallitsee. Kahden miehen loukku...
Ja siis tietysti niin, etten joutuisi valitsemaan..
Vierailija kirjoitti:
Että voisin aloittaa elämän alusta, mutta niin, että voisin hyödyntää tämänhetkiset kokemukseni eli viisastunut minä.
Ihan ja tismalleen sama!
Toivoisin,että parisuhteemme tulisi paremmaksi.En jaksa kuunnella nälvimistä.
Kaikki sairaudet ja taudit katoaisivat.
Poikaystäväni kuolisi mahdollisimman nopeasti.
Kaikki olisivat onnellisia edes hetken elämässään.
Että saisin joskus kokea olevani rakastettu muunkin kuin perheenjäsenten taholta. Että kelpaisin ihastukselleni. Olen ruma riipputissi, häpeän itseäni.
Että sauna lämpiäisi ja voittaisin lotossa pääpotin.
Sinkkumies