Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa miten saan unohdettua ihastukseni!

Vierailija
17.01.2017 |

Muutin uudelle paikkakunnalle töitten perässä ja pian muutettuani tapasin erään todella viehättävän miehen kenen kanssa ystävystyin. Minä aloin tunttea miestä kohtaan yhä suurenpaa vetoa ja ehdin jo hieman rakastuakin häneen, mutta hän ei selvästikkään tunne minua kohtaan samoin kun ei ole reagoinut juuri mitenkään, vaikka miten olen yrittänytosoittaa hänelle olevani hänestä kiinnostunut. Ei mies ole siltikään pyytänyt minua treffeille tai mitään muutakaan.
Nyt olen yrittänyt reilun kuukauden ajan saada miestä pois mielestäni mutta tuloksetta. Olen kyllä jo blokannut hänet esim .Facebookista ja välttelen hänen näkemistä ja hänelle puhumista aktiivisti ja yrittänyt iskeä muita miehiä, mutta aina kun edes näen hänet ohimennen tunteet häntä kohtaan tulevat takaisin.
Miten saan unohdettua hänet, en oikeasti kestä enään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut tehdä jo kaikkesi. Anna ajan kulua.

Vierailija
2/3 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä ollaan, siskosein. Yritän saada ajatuksiani pois hänestä mm. palstailemalla täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille joutuu joskus vääntämään asiat rautalangasta. Voi olla, että hän on kiinnostunut, mutta ei ole vain tajunnut vihjailuasi. Voit itsekin pyytää esimerkiksi kahville häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan