Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täysin ventovieraat ihmiset tekee kaveripyyntöjä?

Vierailija
17.01.2017 |

Tuo tapa ärsyttää monessaki suhteessa, ensinnäki siksi että kun kyse on ennalta tuntemattomasta ei voi tietää henkilöstä mitään, sitte jos hyväksyy pyynnön, niin sit alkaa tulla kaiken maailman julkasuja ja juttuja jotka ei itseään kiinnosta ollenkaa ja on vaikee alottaa keskusteluakaan täysin vieraan kanssa, aikasemmi hyväksyin noita pyyntöjä mut sit lopetin kun niitä tekee yleensä sit just sellaset joiden kans ei hyvällä tahdollakaa pääse niin sanotusti samalle aaltopituudelle eli niinku henkilö kemiat ei vaan kohtaa eikä kiinnostuksen kohteet ja sit joutuu poistaa kavereista, ärsyttää siis todella, eli toivoisin että ihmiset tekisi kaveri pyynnöt vain sellasille jonka tuntee ennalta tai ainaki edes jutellu jonku aikaa esim. vaikka samassa ryhmässä jne. et niinku sitä kautta edes vähä tuntee ja eikös Facebookissa oo vähä niinku "etikettinäki" et kaveripyyntöjä tehtäs vain sellasille jonka tuntee ennalta, ainaki edes vähän, oon huomannu et etenki miehet tekee noita pyyntöjä "puskista" eli valkataan nainen vain ulkonäön perustella ja lähetetään pyyntö, itse saan noita pyyntöjä joka viikko ja hylkään ne jos en henkilöä tunne mitään kautta. Ja monelta omalta kaverilta kuullut saman että tuo tapa ärsyttää suunnattomasti eli älkää tehkö pyyntöjä jos ette henkilöä tunne mitenkään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyväksyt?

Itse olen joskus vahingossa pyytänyt jotain kaverin kaveria kun FB niitä mulle ehdottelee ja tökkään puhelimella huti. Huomannut vasta kun tyyppi on hyväksynyt pyyntöni.

Vierailija
2/10 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyväksyn välillä ja välillä en. Kai sä nyt näet minkälaiset Facebook sivut pyytäjällä on. Niiden perusteella teen päätöksen. Jos löytyy yhteistä niin hyväksyn.

Osaa oppinut jo hiukan tuntemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että niillä kaverilistoilla ei ole netissä mitää merkitystä.Minä pidän netin kaveripyyntöjä saman arvoisia kun "tykkäyksiä". Sitä paitsi kaverisikin ovat sinulle pohjimmiltaan vieraita ihmisiä.

Vierailija
4/10 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyväksyt?

Itse olen joskus vahingossa pyytänyt jotain kaverin kaveria kun FB niitä mulle ehdottelee ja tökkään puhelimella huti. Huomannut vasta kun tyyppi on hyväksynyt pyyntöni.

Käynyt usein näin, en vaan ymmärrä kun pyyntö hyväksytty vaikka eivät edes mua tunne mitenkään.

Vierailija
5/10 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kosketusnäytön käyttöä opetellessa ihan vahinkoklikkauksia.

Vierailija
6/10 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vahingossa. Mulla on pari kertaa käynyt niin, että olen painanut Lisää kaveriksi-painiketta, kun sivu on latautunut hitaasti tai Facebook on taas muuttanut sivujen ulkoasua. Olen kuitenkin poistanut kaveripyyntöni heti. Tuntemattomien kaveripyyntöjä ei tarvitse hyväksyä. 

Vierailija
7/10 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän niitä hyväksyy ja saa poistaakin

Ehkä siellä on komea jenkkisotilas jonossa

Vierailija
8/10 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilee, jos sulla olis antaa tonni. Tai viisi.

Vierailija
9/10 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu hyväksyy pyyntöjä vierailta ihmisiltä? 

Vierailija
10/10 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu hyväksyy pyyntöjä vierailta ihmisiltä? 

Minä ainakin, jos niitä tulisi. Ei hyväksyminen tarkoita luottokorttitietojen antamista. Mulle tekstailee välillä joku ihan tuntematon tyyppi (katoin fonectasta tiedot) ja kyselee kuulumisia ja aina vastailen takaisin. Kohta se varmaan tajuaa, että sillä on väärä numero, mutta siihen asti ihan kiva, että joku kyselee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi