Ovikellosi soi - Menet avaamaan
Oven takana on naapuri, joka tekee galluppia tupakoinnista. Kuulemma juuri teidän asunnosta havaittu tupakointia. Mitä teet?
Kommentit (30)
Minä voisin vastata galluppiin. Voin haukkua tutkimusta heti vauva sivulle jos siinä olisi mielestäni tyhmiä kysymyksiä ja kiroa täysin sillä tavoin että kun galluppi julkaistaan niim ihmiset katsovat sitä valheeksi.
Katson ovisilmästä kuka siellä on. Tuntemattomalle henkilölle en avaa ovea. Jos tunnistan pimpottelijan naapuriksi niin avaan ja kerron hänelle että hänen väitteensä ei ole mahdollinen, sillä asun yksin enkä polta.
Myöntäisin että mieheni polttaa parvekkeella ja lupaisin ottaa asian esille taloyhtiön hallituksessa (olen hallituksen jäsen).
Kerran olen oikeasti saanut kirjallisen yht.oton naapurin tupakoinnista partsilla. Asia käsiteltiin hallituksessa eikä aiheuttanut toimenpiteitä.
Olen lopettanut röökaamisen 9 vuotta sitten. Otin sen sijaan tavaksi, että tykkään syödä parvekkeella hapansilakkaa. Namskis! Se vähän tuoksahtaa varsinkin alkuun mutta kyllä siihen tottuu. Ja partsillahan saa röökata. Grillatahan ei saa tietenkään. Säilykkeiden avaaminen onnistuu sujuvasti =) T: Naapuri
Makeiset ja tupakat pois parvekkeilta!
Jos erehtyisin avaamaan oven, hämmentyisin ja kertoisin etten polta ennen kuin löisin oven kiinni. En uskaltaisi vain sulkea ovea selittämättä mitään, koska en haluaisi ärsyttää tuollaista sekopääkyylää.
Suuttuisin ja kysyisin, että mikä h*lvetin oikeus hänellä on tulla renkuttamaan ovikelloani ja haukuttamaan koiraani. Toteaisin vielä, että jos koira alkaa täst edes aina haukkumaan, kun en ole kotona, niin tupakontini olisi pienin murhe siinä vaiheessa. Siis sille naapurille. Olen ennenkin käsitellyt häiriköitä, jotka ovat yrittäneet saada minulle häätöä kiusaamalla koiraani. Ne yritykset on loppunu lyhyeen.
Pyytäisin naapuria esittämään ne gallupkysymyksensä, jotta voin osallistua gallupiin.
Mitä minä sillä tiedolla teen, että meidän asunnossa on havaittu jonkun tupakoivan? Tiedän kyllä että mieheni polttaa ja käy partsilla tupakalla. Ei naapurin mulle sitä tarvitse erikseen tulla kertomaan. Jos hän haluaa tehdä gallupia tupakoinnista, niin miten minun mieheni tupakointi siihen liittyy?
Kysyisin että tietääkö naapuri mitä gallup tarkoittaa, vai oliko hänen tarkoituksensa vain tulla valittamaan tupakoinnista.
Sytytän tupakan omalla terassillani ja vastaan galluppiin jos olen viitseliäällä tuulella. Muussa tapauksessa pistän oveni kiinni naaman edestä.