Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasa-arvoa kannattava nainen: Miksi haluat että mies on pitempi ja isokokoisempi?

Vierailija
17.01.2017 |

Eikö tasa-arvoa kannatavan naisen tulisi etsiä noin samanpitunen ja samankokoinen mies? Muuten jos mies on pitempi ja isokokoisempi niin se nainen on aina jotenkin alempana ja alistettuna.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ilmaisu tuo "miehen mittainen mies". Lyhyemmät miehet ovat ilmeisesti naisen mittaisia. Joku lyhyt naisparka lienee sitten lapsen mittainen.

Vierailija
22/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on keskimäärin isompi ja lihaksikkaampi kuin nainen, ja miehen kuuluu suojella naistaan ja lapsiaan, haluan tuntea oloni turvalliseksi miehen rinnalla, en tuntea äidillistä suojeluvaistoa kuten lasta kohtaan jos joku vaara tulee vastaan.

Toiseksi; en halua isona naisena tuntea itseäni jättiläiseksi mieheni rinnalla, eihän ole mitään ongelmaa jos on joku 160cm nainen, kaikki miehet on pidempiä, mutta minä olen 172cm niin pitää miehen olla miehen mittainen.

Tasa-arvo ei tarkoita sitä että kaikkien ihmisten pitäisi olla samanlaisia, tai samankokoisia varsinkaan sukupuolten ei missään nimessä kuulu olla samanlaisia. Tasa-arvo on sitä että jokainen ihminen on saman arvoinen ja heitä kuuluu kohdella tasapuolisesti, se että rakastuu itseään isompaan mieheen ei liity mitenkään tasa-arvoon, se mun aviomies kun on ainoa laatuaan, en rakastu kaikkiin maailman ihmisiin samalla tavalla.

Mutta jos kiinnostut vain pidemmistä miehistä, niin ethän sä tuolloin kohtele kaikkia tasapuolisesti? Ja yhtä hyvin joku työnantaja/yrittäjä voi vedota siihen, ettei synnytysikäisten naisten palkkaamatta jättäminen liity mitenkään tasa-arvoon, vaan rationaaliseen riskien karttamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se nyt niin että mies on keskimäärin 13cm pidempi kuin nainen. Tämä pituusero on siis oltava, muuten mies on minimpää kokoa. Haluaisitko itse tehdä itseäsi pienempiä jälkeläisiä? Mä en... Seksi liian lyhyen miehen kanssa on ällöä, lantion liike on liian pieni jne.

Vierailija
24/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl haluaisin saman pituisen naisen! Mistäs me löydetään 182cm jonka ikä olis 25-31 joka olis siis sinkku ja lapseton tietty. Kaikki saa astua eteen! On vissiin aika hiljaista.

Vierailija
25/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ilmaisu tuo "miehen mittainen mies". Lyhyemmät miehet ovat ilmeisesti naisen mittaisia. Joku lyhyt naisparka lienee sitten lapsen mittainen.

Joo, tasa-arvoa kannattava tuskin käyttäisi tuollaista fraasia.

Vierailija
26/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurempi osa miehistä on minua pitempiä ja suurikokoisempia. Enemmän valikoimaa.

Haluan myös, että miehellä olisi pippeli. Sekin on suurella osalla miehistä. Ei kannata turhan montaa karsia pois heti alussa.

Vierailija
27/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä nyt taas. Et voi olla tosissasi. Tasa-arvo sukupuolten välillä on eri asia kuin jokaisen omat henkilökohtaiset mieltymykset. Katsos kun siihen ei voi vaikuttaa, millaisista ihmisistä sattuu viehättymään.

Vierailija
28/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittaa kirjoitti:

Olikos se nyt niin että mies on keskimäärin 13cm pidempi kuin nainen. Tämä pituusero on siis oltava, muuten mies on minimpää kokoa. Haluaisitko itse tehdä itseäsi pienempiä jälkeläisiä? Mä en... Seksi liian lyhyen miehen kanssa on ällöä, lantion liike on liian pieni jne.

Liian lyhyen naisenkin kanssa on typerää kun siinä päällä jyystät menemään niin voit suudella päänahkaan kun ei huulille yletä.

Vierailija
29/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittaa kirjoitti:

Mitä hittoa nyt taas :D Lantion liike? Miten tuo pituuteen liittyy paitsi jos nyt ihan kääpiökokoisesta puhuttaisiin?

Vierailija
30/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on keskimäärin isompi ja lihaksikkaampi kuin nainen, ja miehen kuuluu suojella naistaan ja lapsiaan, haluan tuntea oloni turvalliseksi miehen rinnalla, en tuntea äidillistä suojeluvaistoa kuten lasta kohtaan jos joku vaara tulee vastaan.

Tämähän on ikivanha roolijako, joka on pahasti ristiriidassa tasa-arvon kanssa. Miksi tämä roolijako "yllättäen" sopiikin naisille? Eikös tasa-arvoinen nainen pysty suojelemaan itse itseään ja lapsiaan?

Vierailija
31/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hankala löytää 159 cm pitkiä, n. 50 kg painaviä miehiä. Kaikki minusta kiinnostuneet miehet ovat aina olleet reilusti pidempiä, painavampia ja lihaksikkaampia. Ei voi mitään.

Jep, en oo hirveesti törmännyt aikuisiin 155 cm pitkiin miehiin.

Vierailija
32/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittaa kirjoitti:

Öh. Mitä ihmettä? Mun tytöt jää noin 170-senttisiksi, pitääkö mun surra paljonkin?

Olen 177-senttinen nainen ja itseäni lyhyemmän miehen kanssa.

Vierailija
33/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mielestäni mitenkään vaativa, kun edellytän miehen olevan pidempi ja isokokoisempi. Päinvastoin, vaativampaa olisi etsiä pienempi mutta silti terve ja lisääntymiskykyinen mies (olen 155/49).

Vierailija
34/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokitaan sitten naisia vihaavaa provoilijaa. En itseasiassa halua. Mieheni on pitempi kuin minä, mutta jos olisin sinkku niin voisin seurustella 156 senttisen alle 50 kiloisen miehen kanssa. En ole kyllä yhtään tavannut. Uniikki voisi olla aika lähellä. Ei haittaisi.

Tosin tasa-arvo ei minulle tarkoita sitä, että minun pitää nostaa penkistä yhtä paljon kuin mieheni (en pysty), kusta seisaaltaan (en tod näk pysty, tai ainakin sotkisin) tai saada erektio. Tai että mieheni pitäisi ommella, imettää ja synnyttää Vaan sitä, että sekä mies että nainen ovat samanarvoisia, eikä mies ole ihmisenä sen arvokkaampi kuin nainenkaan. Vaikka erilaisia biologisestikin olemmekin.

Vierailija
35/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hulluna villistä ja alkukantaisesta seksistä miehen sylissä,kädet hänen kaulansa ympärillä jalat hänen lantionsa ympäri kun hän nostaa minua ilmaan ja tulee sisään ihanasti alakautta ja hyppyyttää ylösalas....taju menee ihan kun ajattelenkin!

Vierailija
36/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä nyt taas. Et voi olla tosissasi. Tasa-arvo sukupuolten välillä on eri asia kuin jokaisen omat henkilökohtaiset mieltymykset. Katsos kun siihen ei voi vaikuttaa, millaisista ihmisistä sattuu viehättymään.

No ei joku työnantajakaan pysty vaikuttamaan siihen, että hän halveksii naisia ja ulkomaalaisia, mutta voisi tasa-arvon kannalta olla hieman ongelmallista, jos ne ohjaavat hänen rekrytointiaan tai henkilöstönjohtamista.

Vierailija
37/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ikivanha roolijako, joka on pahasti ristiriidassa tasa-arvon kanssa. Miksi tämä roolijako "yllättäen" sopiikin naisille? Eikös tasa-arvoinen nainen pysty suojelemaan itse itseään ja lapsiaan?

Alapeukku heiluu, taas yksi "tasa-arvoon" liittyvä epäloogisuus paljastettu.

Vierailija
38/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokitaan sitten naisia vihaavaa provoilijaa.

Naisviha mainittu.

Vierailija
39/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa kannattavana naisena minä halusin tasa-arvoa kannattavan miehen, jonka luonne, toiveet ja tulevaisuuden näkemykset osuvat edes suunnilleen yksiin omieni kanssa. Mitään pituus-, paino- tai kokovaatimuksia mulla ei ole koskaan ollut.

Exäni oli muutaman sentin minua lyhyempi ja muuten aivan erinomaisen ihana mies, mutta tulevaisuudentoiveissamme tuli eteen niin suuri eroavaisuus, että se johti lopulta eroon. Hän halusi lapsia, minä en. Siihen ei kompromissia löytynyt. Nykyinen mieheni on muutaman sentin minua pidempi ja sopiva myös lapsettomuusasian suhteen. En keksi mitään epätasa-arvoista kummastakaan parisuhteesta.

Vierailija
40/40 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 150 cm pitkiä miehiä on tosi vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä