Kuntosalilla ällöttää miehet tiukoissa muoti trikoissaan
Miesten tulisi pukeutua löysiin verkkareihin, eikä mihinkään kireisiin nuorten naisten joga pantseihin / trikoisiin. Ällöttävän ja oksettavan näköistä kun miehellä on sellaiset kuteet yllä. Miehen pullottava etumus ei näytä kauniilta sellaisissa housuissa, koittakaa nyt hyväksyä se hoi hoi!
Kommentit (81)
Eihän nykyään salilla tehdä muuta kuin seistään peilin edessä ja otetaan selehviee belehviee joka kuvakulmasta. Sekä arvostellaan muita ja katsotaan nenän vartta pitkin :/
Voi niitä käyttää muuallakin,kuin pelkästään kuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Voi niitä käyttää muuallakin,kuin pelkästään kuntosalilla.
Minä käytän niitä myös kotona ja menen niissä myös kauppaan. Urheiluliikkeessäkin voi mennä käymään trikoot jalassa.
Kokemukseni mukaan trikoisiin mielellään sonnustautuvat miehet hakevat asullaan ei niinkään naisten- vaan miesten huomiota. Se on sitä maskuliinienergiaa :)
Itseäni ei hetkauta eikä kiinnosta koska olen salilla treenamassa, sais olla joku alasti että mun kulmakarvakaan värähtäisi.
Käyttäjä2780 kirjoitti:
Kokemukseni mukaan trikoisiin mielellään sonnustautuvat miehet hakevat asullaan ei niinkään naisten- vaan miesten huomiota. Se on sitä maskuliinienergiaa :)
Itseäni ei hetkauta eikä kiinnosta koska olen salilla treenamassa, sais olla joku alasti että mun kulmakarvakaan värähtäisi.
Kyllä sillä haetaan ihan naisten huomiota. Ja joskus syynä voi olla sekin, että trikoot tuntuvat vain niin hyvältä jalassa.
Muna näkyy trikoista! Lisäksi näkee miehillä sellaisia ylisuuria hihattomia toppeja, joiden kaula-aukko on valtava, minusta ällöttävän näköisiä vaikka kuinka suuret lihakset olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Muna näkyy trikoista!
Mitä sitten? Tuleeko se jollekin yllätyksenä? Olisiko muka parempi, jos ei näkyisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muna näkyy trikoista!
Mitä sitten? Tuleeko se jollekin yllätyksenä? Olisiko muka parempi, jos ei näkyisi?
Muna on ihan luonnollinen asia. Jos et halua nähdä, älä katso.
Vierailija kirjoitti:
Muna näkyy trikoista! Lisäksi näkee miehillä sellaisia ylisuuria hihattomia toppeja, joiden kaula-aukko on valtava, minusta ällöttävän näköisiä vaikka kuinka suuret lihakset olisikin.
Kaksoisstandardit huipussaan! Naiset saavat tuolla tavalla pukeutua, miehet ei.
Salilla käynti muutenkin on pätemistä. Todelliset sankarit lenkkeilee tuolla pimeydessä huppareissa ja väljissä housuissaan ilman mitään heijastimia. Punnertelee yhdellä kädellä radan reunalla ja varjonyrkkeilee koivun oksiin. Vetelee leukoja ja tekee dippejä. Hyppii kyykkyhyppyjä rappuja ylös alas ja kotiin tullessa ponnahtaa takaperinvoltin merkiksi että homma on kotona.
Salit on turhia kun kotona tai pihalla voi hoitaa hommat kotiin vaatimattomasti siten ettei kukaan nää sankaritekoja.
Kateushan se on tässäkin kyseessä. Jos on hyväkroppainen ja hyvin varusteltu mies, niin miksei käyttäisi sellaisia housuja, jotka tuovat nämä avut hyvin esiin? Tällaisilla miehillähän trikoot ovat tosi hyvännäköiset.
Vierailija kirjoitti:
Kateushan se on tässäkin kyseessä. Jos on hyväkroppainen ja hyvin varusteltu mies, niin miksei käyttäisi sellaisia housuja, jotka tuovat nämä avut hyvin esiin? Tällaisilla miehillähän trikoot ovat tosi hyvännäköiset.
Nimim. Itseensä tyytyväinen lenkkeilijä
Ylös! Tiukoissa housuissa saa mieskin kulkea, jos haluaa ja uskaltaa. Enemmän miesten muotoja esille, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miesten tulisi pukeutua löysiin verkkareihin, eikä mihinkään kireisiin nuorten naisten joga pantseihin / trikoisiin. Ällöttävän ja oksettavan näköistä kun miehellä on sellaiset kuteet yllä. Miehen pullottava etumus ei näytä kauniilta sellaisissa housuissa, koittakaa nyt hyväksyä se hoi hoi!
Treenaa itse jossain paksuissa löysissä verkkareissa. Ei kannata mennä salille, jos toisten ihmisten vartalot häiritsevät.
Itse olen nyt pari kuukautta käyttänyt kompressiotrikoita salilla. Kieltämättä erittäin miellyttävät käyttää.
Lisäksi katseita on tullut kerättyä salilla aivan järkyttävä määrä. Ennen kun käytin shortseja, niin kukaan ei huomannut tai katsonut. Nyt trikoiden kanssa olen huomannut todella monen naisen tuijottelevan hyvinmuodostuneita pakaroitani, ja aina välillä tulee katseita suoraan penikseeni. En ole kokenut häiritsevänä.
Salilla ON ihana, kun näkee miehiä trikoissaan. Tosin mun silmään housut kun housut on miehellä seksikkäät.
Näin on miehille trikoot.niin naisten kelpaa katella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on omia kuntosaleja. Pysykää siellä. Miehille ei ole omia saleja, vaan naiset saa mennä minne haluaa. Miksei ole tällaisia "vain miehille" -saleja vaikka on "vain naisille" -saleja olemassa? Miksi naiset saa tulla miesten saleille tsekkailemaan kullinmuotoja ja pullotuksia??
Niin, miksei kukaan mies ole sellaista perustanut?
Onhan noita ollut, mutta ovat lopettaneet kun asiakkaita ei ole riittänyt. Helsingissä taitaa olla vielä yksi. Eli vastaus, ei ole hyvä bisnes.
Mmmm... Trikoot miehellä ja kunnon pullotus... Ah... Komeat pakarat kruunaavat täydellisyyden.