Mihin puuhaarukkaa käytetään?
Vaihdoin keittiön lastaston puisiksi. Muistelen että äidillä oli aina lähinnä puuhaarukoita, joten niitäkin tuli hankittua. Nyt vain ihmettelen että mitä varten nuo on tehty? Käytännössä kaikki mihin haarukkaa voi tarvita onnistuu paremmin lastalla. Raakaa jauhelihaakin saa koko ajan hakata tai kaapia niistä väleistä pois ja lastan tiskaaminenkin on helpompaa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa ettei tuollaisia haarukoita näytä enää löytyvän muovisena, kun puinen on niin ikävä pestä.
Mä olen löytänyt muovisen joskus Prismasta, en tosin ole katsonut, olisiko niitä siellä vielä.
Minulla on sellainen kutina että olisin tuon viestin kirjoittanut, oman "Gastromax Paistinhaarukkani" sittemmin löysinkin.
Voikohan kahdella sellaisella lypsää kellejä? Eräs yksityisetsivähän muistaakseni harrasti kellien lypsämistä isänsä veistämillä puulastoilla.
T. Mälliturpa
Vierailija kirjoitti:
Voikohan kahdella sellaisella lypsää kellejä? Eräs yksityisetsivähän muistaakseni harrasti kellien lypsämistä isänsä veistämillä puulastoilla.
T. Mälliturpa
Takaan ja alleviivaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruskean kastikkeen tekoon,erilaisten taikinoiden tekoon mm. piimätaikina.
Ruiskuaakohan ruskeassa talossa "piimäkastike"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskean kastikkeen tekoon,erilaisten taikinoiden tekoon mm. piimätaikina.
Ruiskuaakohan ruskeassa talossa "piimäkastike"?
Hyljemies ruiskauttelee, hyljemies saalistaa!
Spagettia on kivempi haarukalla nostella kuin lusikalla.
Vierailija kirjoitti:
Spagettia on kivempi haarukalla nostella kuin lusikalla.
Kellejä on mukava nostella puulastalla.
Riippuu täysin puulaadusta, valmistustavasta ja kuljetustavasta.
On varmaan eko jos veistit sen itse lähimetsän klapista. Ei ole eko jos ensin kärrättiin jotain erikoispuuta kiinaan tehtaalle, väsättiin koneellisesti haarukka, öljyttiin unikkoöljyllä ja kärrättiin rahtilaivalla Suomeen.