Kuinka usein juot alkoholia?
Tai käyt ulkona? Itse menen suunnilleen joka 3 viikko ulos ja ajattelen että onko se sopiva määrä. Olen vielä kaksikymppinen ilman lapsia kuitenkin.
Kommentit (29)
Kalsarikännit lähes joka perjantai ja/tai lauantai, paitsi nyt kun olen tipattomalla.
Lasillinen kerran tai kaksi vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran viikossa on tullut otettua, välillä enemmän, välillä vähemmän.
Nyt tipattomalla, taidan tipattoman jälkeen vähentää niin että joka toinen viikonloppu olutta.
M39
Alkoholisti, kannattaa hakeutua hoitoon.
Minusta taas tipattomaan pystyvä nimenomaan ei ole alkoholisti ja tuskin hänestä sellaista tuleekaan. Tipattomalla tammikuulla nimenomaan varmistetaan että alkoholi ei nouse liian tärkeäksi elämässä.
Tilaisuuden tullen, vaimo pitää pystyssä. Meillä toimii suht. hyvin näin. Raha-asiat on erittainkin hyvin ja yrittäjäisä ei aina viitsi lähteä krapulassa lasten iloksi töihin, vaaan tehdään jotain muuta.
Yrittäjyys ja perhe pitää radalla (siis ei radalla siten kun sen aikoinaan ymmärsin). jos näitä ei olisi varmaankin joka päivä pari ja vapaalla enemmän.
Otan, mutta ei siinä mitään sääntöä ole. Mä juon, kun tekee mieli.
Joulukuussa join itsenäisyyspäivänä punkkua pari lasia, seuraavan kerran join vuoden vaihtuessa lasillisen shampanjaa.
Viime viikonloppuna hulluteltiin "likkojen" kanssa ja juovuttiin. Krapulana: väsymyskikatus ja mättöruuan tarve, ei kipuja.
kai siitä on 6 tai 7 vuotta kun otin viimeeksi alkoholia eli harvakseltaan. Kapakoissa käyn joskus. Ei vaan ole ollut tarvetta, hauskaa muutenkin, joskus liikaakin ja kun ei ole noita estojakaan poistettavana. Kukin ottaa miten tykkää
En osta itse juuri koskaan, oiskohan pari kertaa vuodessa. Jos jossain tilanteessa joku tarjoaa niin saatan vähän ottaa, sekin pari kertaa vuodessa varmaan. Yksinkertaisesti en tykkää muista kuin parista makeasta punaviinistä, muut alkoholijuomat on karmeen makuisia ja humalassa oleminen ei minua kiinnosta eikä hyödytä. Olen 29-vuotias miespuolinen henkilö.
Mitä ulkona käyminen tarkoittaa/sisältää?
En juo itse alkoholia, koska käytän rauhoittavia. Ei ole halua sekakäyttäjäksi. :)