Kuinka voisin näyttää siistimmältä ja huolitellummalta?
Olen niin kyllästynyt tähän pöhöttyneeseen ja turpeaan ulkomuotooni, että jotain olis tehtävä. Ihohuokoseni ovat isot, hiukset sähköiset ja huuletkin ovat kuivat ja rohtuneet. Silmäni näyttävät myös aina väsyneeltä. Onko teillä mitään vinkkejä, joilla saisin itsestäni edes vähän ihmismäisemmän?
Kommentit (38)
Onko sinulla rasvainen ihotyyppi? Vai oletko herkkäihoinen? Huomaatko, ärsyttääkö jotkut tuotteet?
Kun tuo hyvien yöunien nukkuminen olisikin niin helppoa!
Olen herkkäihoinen, hajustetut tuotteet ärsyttävät kasvojeni ihoa.
Onko 24. ap? :) Oletko kokeillut meikin poistoa perusvoiteella? Itsellä käytössä Aqualan L (keltainen tuubi) ja hyvin toimii. Joskus poistan tuolla kookosöljylläkin. Kaupan meikinpoistoaineilla iho oli herkästi kuiva, punoittava ja kutiseva, nyt ei samoja ongelmia enää ole. :)
Vierailija kirjoitti:
Näin miehen näkökulmasta ylivoimaisesti eniten vaikuttaa tukan kanssa vietetty aika.
Totta. jos hiukset on siististi niin olemus on heti merkittävästi huolitellumpi. Jos tukka sojottelee vähän sinne tänne ja näyttää siltä kuin olisi juuri noussut päiväunilta, niin muuten saa olla kyllä melko tikissä että näyttäisi freesiltä eikä hiukset latista olemusta.
Vierailija kirjoitti:
Onko 24. ap? :) Oletko kokeillut meikin poistoa perusvoiteella? Itsellä käytössä Aqualan L (keltainen tuubi) ja hyvin toimii. Joskus poistan tuolla kookosöljylläkin. Kaupan meikinpoistoaineilla iho oli herkästi kuiva, punoittava ja kutiseva, nyt ei samoja ongelmia enää ole. :)
Hups, kuulostipa hassulta. :D Siis ei mitään uusiakaan ongelmia tietysti ole käytöstä ilmaantunut, iho näyttää hyvältä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kun on puhdas omatunto niin uni tulee helposti.
Hyvä leikkaus hiuksiin, sellainen jota pystyy kotona helposti laittamaan nätiksi. Huoliteltu tukka tekee jo paljon.
Juo riittävästi vettä, kuntoile ja syö terveellisesti. Kasvojen kuorinta voisi myös piristää.
Vierailija kirjoitti:
Liikuntaa iltapäivällä ja syö hiilareita ennen nukkumista.
Lepo, liikunta ja terveellinen ruoka. Syö myös vitamiineja.
Kokeile kasvojumppaa :D Se hoikistaa kasvoja
Osta apteekista huulirasva joka sisältää dexpanthenolia, tai käytä Bepanthenia.
Poista ruokavaliosta lisätty sokeri, peruna ja valkoinen vilja.
Nuku riittävästi.
Huolehdi nesteen saamisesta.
Mene mukaan vaikkapa ryhmäliikuntatunneille, niin saat itsestäsi irti enemmän.
Käytä hiuksiin jätettävää hoitosuihketta.
Hymyile enemmän ja rakasta itseäsi.
Peruna on terveellistä. Syö kuorineen.
Vinkkejä, miten olkapäille ulottuva, erittäin ohut ja huonokuntoinen hius näyttää parhaalta? Nutturalla? Pienihän siitä tulee
Mä itse näytän epäsiistiltä, koska hiukseni ovat todella paksut ja pitkät. Öljyllä ja silottavalla shampoolla kuitenkin luulisin pärjääväni, leikata en uskalla ainakaan paljoa.
Ap
Siirry vähäsuolaiseen ruokavalioon.
Nuku hyvät yöunet, laihduta normaalipainoon. Harrasta liikuntaa.
Tupakka ja alkoholi pois.