Kuinka voisin näyttää siistimmältä ja huolitellummalta?
Olen niin kyllästynyt tähän pöhöttyneeseen ja turpeaan ulkomuotooni, että jotain olis tehtävä. Ihohuokoseni ovat isot, hiukset sähköiset ja huuletkin ovat kuivat ja rohtuneet. Silmäni näyttävät myös aina väsyneeltä. Onko teillä mitään vinkkejä, joilla saisin itsestäni edes vähän ihmismäisemmän?
Kommentit (38)
Miksi pöhöttynyt ja turpea? Alkoholi? Ylipaino? Huono ja epäterveellinen ruokavalio? Lääkkeistäkö johtuvaa? Masennus?
Paino normaaliksi, ruokavalio kuntoon, alko ja tupakka pois, nyt ensalkuun. Vettä ja liikuntaa.
Ihoa ja rohtuneisuutta voi hoitaa, lekuri auttaa ja apteekki palvelee.
Hiusöljy voisi auttaa sähköisyyteen.
Pöhöttyneisyyteen ja turpeuteen auttaa oikea ravinto, riittävä uni, liikunta ja hyvä ihonhoito. Käy kosmetologilla ihonpuhdistuksessa ja kysy vinkit oikeisiin tuotteisiin. Uudista meikkisi ja opettele käyttämään niitä oikein. Käy säännöllisesti kampaajalla ja hammaslääkärissä.
Näin miehen näkökulmasta ylivoimaisesti eniten vaikuttaa tukan kanssa vietetty aika.
En käytä lainkaan alkoholia enkä polta tupakkaa. Ylipainoa on, laihdutan parhaillani. Iholle en ole löytänyt vielä sopivia tuotteita, mutta etsin koko ajan.
Ap
Pöhöttyneisyys voi myös johtua sairaudesta, esim. itsellä kilpirauhasesta.
Tunnin kävely päivässä, 8h unta, terveellisempi ruokavalio ja sokeri pois, osta koko ihonpuhdistussetti ja käytä sitä!, käy kampaajalla ja meikkiopastuksessa, jonka avulla ostat muutaman perusmeikkituotteen (pohjustus,ripsari.)
Vierailija kirjoitti:
En käytä lainkaan alkoholia enkä polta tupakkaa. Ylipainoa on, laihdutan parhaillani. Iholle en ole löytänyt vielä sopivia tuotteita, mutta etsin koko ajan.
Ap
Minkälainen iho sulla on? Miksi aiemmat tuotteet eivät ole sopineet?
Hiusten sähköisyyteen auttaa ainakin (minulla) sähköisyyttä poistavat, hiuksiin jätettävät hoitosuihkeet. Nyt on käytössä joku Herbinan Glow- hoitosuihke. Käytin aikaisemmin vaihtelevasti molempia XZ:n hoitosuihkeita, mutta kyllästyin kummankin hajuun. Löytyy ihan markettien hiustenhoitohyllyiltä. Lisäksi hiuslakkaa vähän kampauksen päälle :)
Ihonhoidosta, pyri löytämään itsellesi hyvät tuotteet.Tarvittaessa saat apua kosmetologilta. Lumenen Blur- meikkivoide on hyvä, tekee vähän photoshopatun ihon :) kokeile toimisko sulla, mulla on just hyvä!
Aloita itsesi hemmottelemisella. Tee nyt heti kasvoille syväpuhdistava ja hemmotteleva ihon kuorinta jonka jälkeen levität virkistävän kosteusvoiteen. Sama käsittely kannattaa tehdä koko keholle, se virkistää kummasti! Kampaa tukka nätiksi ja sipaise ripsaria sekä huulipunaa niin ilme piristyy kummasti.
Pöhötykseen auttaa ravinnon korjaaminen kasvispainotteiseen ja monipuoliseen terveelliseen ruokavalioon. Muista juoda runsaasti vettä, nukkua hyvin ja ulkoilla säännöllisesti. Pöhötyksen pikatehokuuriksi suosittelen parin päivän Nutrilet (tm. vastaavaa pussikeittodieettiä) jonka jälkeen voit aloittaa noudattamaan normaalia terveyspainotteista ruokavaliota. Onnea pirteämmän olemuksen löytämisen tielle!!
Itse myös aion panostaa ulkonäköön. Laihdutan parhaillaan ja 5 kg on jo lähtenyt ja vielä 7 kg pitäisi saada pois. Leikkautin hiukseni puolipitkiksi ja laitoin raitoja. Ensi viikolla menen kulmien kestovärjäykseen. Vaatetukseen panostan enemmän kun saan vielä noita kiloja pois. Ihana katsella huoliteltuja ihmisiä. Peilistä katsoo homsantomsa tai siis ainakin ennen. Nyt jo parempi ja kohta vielä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Aloita itsesi hemmottelemisella. Tee nyt heti kasvoille syväpuhdistava ja hemmotteleva ihon kuorinta jonka jälkeen levität virkistävän kosteusvoiteen. Sama käsittely kannattaa tehdä koko keholle, se virkistää kummasti! Kampaa tukka nätiksi ja sipaise ripsaria sekä huulipunaa niin ilme piristyy kummasti.
Pöhötykseen auttaa ravinnon korjaaminen kasvispainotteiseen ja monipuoliseen terveelliseen ruokavalioon. Muista juoda runsaasti vettä, nukkua hyvin ja ulkoilla säännöllisesti. Pöhötyksen pikatehokuuriksi suosittelen parin päivän Nutrilet (tm. vastaavaa pussikeittodieettiä) jonka jälkeen voit aloittaa noudattamaan normaalia terveyspainotteista ruokavaliota. Onnea pirteämmän olemuksen löytämisen tielle!!
Nutrilettia ja meikkamista. Allright!
Aika moni nainen tuntuu olevan laiska rääkkäämään itseään kovalla kuntoilulla. Ei ulkoilu pelkästään mitään auta, olisihan kaikki päiväkodin tädit hehkeitä vain sillä että seisovat ulkona.
Päivittäin 30min kova tempoinen juoksu tms. se auttaa kroppaa uusiutumaan ja kierrättämään moskaa kehosta ulos.
Hikiliikunta auttaa kaikista eniten.
Juu, ulkoilen ja harrastan myös hikiliikuntaa. Ihoni on aika herkkä hajustetuille tuotteille, minulle tulee myös finnejä helposti. (Olen 23)
Mulla on auttanut sähköisyyteen se, että teen hiuksiin aina tietyin väliajoin öljyhoitoja. :)
Kookosöljyä kasvoihin, hiuksiin ja sisäisesti
Vierailija kirjoitti:
Kookosöljyä kasvoihin, hiuksiin ja sisäisesti
Ei sitä nyt ihan tuhottomasti kannata läträillä, vaikka hyvää tavaraa meikinpoistoon ja hiushoitoon onkin. On meinaa aika karseat hyvien ja huonojen rasvojen suhteet. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Tunnin kävely päivässä, 8h unta, terveellisempi ruokavalio ja sokeri pois, osta koko ihonpuhdistussetti ja käytä sitä!, käy kampaajalla ja meikkiopastuksessa, jonka avulla ostat muutaman perusmeikkituotteen (pohjustus,ripsari.)
Varsinkin pienellä pakkasella, myös höyrytä ihoa. Valitse sopivat värit vaatetukseen.
Saa antaa myös meikkivinkkejä :)
Ap