Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä lemmikki minulle sopisi? Hiljainen, pärjäisi päivät yksin ja halpa pitää
17.01.2017 |
Olen töissä 8-16, sen jälkeen käyn yleensä salilla, kaupungilla, kirjastossa tai uimahallissa. Tulen kotiin yleensä n. klo 19. Sen jälkeen en jaksa ainakaan ulos lähteä tai hirveästi seurustella eli ei ulkoilua/paljoa seuraa vaativaa lemmikkiä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kultakala.
Kultakalahan on fiksu ja kaipaa vaikka mitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eläin ei ole lelu eikä pelkkä viihdyke.
Alue: Aihe vapaa
Pehmolelu