Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lemmikki minulle sopisi? Hiljainen, pärjäisi päivät yksin ja halpa pitää

Vierailija
17.01.2017 |

Olen töissä 8-16, sen jälkeen käyn yleensä salilla, kaupungilla, kirjastossa tai uimahallissa. Tulen kotiin yleensä n. klo 19. Sen jälkeen en jaksa ainakaan ulos lähteä tai hirveästi seurustella eli ei ulkoilua/paljoa seuraa vaativaa lemmikkiä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmolelu

Vierailija
42/52 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultakala.

Kultakalahan on fiksu ja kaipaa vaikka mitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin ei ole lelu eikä pelkkä viihdyke. 

Vierailija
44/52 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään lemmikki.

Vierailija
45/52 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölypunkki

Vierailija
46/52 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat lemmikin, jonka kanssa ei tarvitse olla? Eihän tuossa ole mitään järkeä.

Vierailija
47/52 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa. Itsenäinen eläin ja pärjää yksin, kun kupissa on ruokaa ja hiekkalaatikko lähellä. Itselläni 2 kissaa ja pitävät toisilleen "seuraa".

Miksi kaksi kissaa? Mulla oli hämähäkki vessassa jonkin aikaa, oli siisti ja hiljainen ja siitä oli hyötyä. Tervehdin häntä aina pissille mennessä🕷

Vierailija
48/52 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei oikeasti pidä lemmikilleen seuraa tunteja päivässä. Siitäkin huolimatta sinulle voisi sopia vaikkapa hämähäkki tai akvaario.

Kyllä minä pidän.

Vierailija
49/52 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamsteri. Ne nukkuu päivät ja heräilevät vasta illalla. Ja ne on oikeastaan aika erakkoja, eivät kaipaa paijausta. Häkin tai dunan pitää olla kuitenkin riittävän suuri ja hamsterille voi järjestää turvallisen ulkoilupaikan johonkin huoneeseen jotta saa riittävästi liikuntaa.

Joo, hamsteria minäkin ehdottaisin. Mutta osa niistä herää vasta tosi myöhään esim. klo 23 ja metelöivät läpi yön kunnes nukkuvat taas seuraavaan iltaan. Yökukkujalle sopii kyllä. Hauska hamsterin touhuja on seurata vaikkei ne  mitään hellittäviä otuksia olekaan.

Nekin vaativat hoitoa, ja häkin siivousta. Ei ap:sta ole siihen.

Vierailija
50/52 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villakoiraa suosittelen ap:lle.

Juu se sohvan alla viihtyy varmasti, kun ap tuskin imuriinkaan laiskana tarttuu. 

Vierailija
51/52 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisikö kilttimies? Sisäsiisti, hellyyden kipeä, mutta pärjää päivät yksinään

Olin kans tulossa sanomaan, että joku mies. Hänellä olisi omat menot ja sopisitte niin, että näette kotona siinä illansuussa. Ulkoilun ja ruoan hän hoitaa itse ja tulee vaan kotiin ollakseen söpö ja voit paijata ja rapsutella häntä siinä. Usein miehet eivät paljoa ääntä itsestään pidä, mutta suosittelen, ettet hanki mitään etelämaalaista, vaan pysyt suomi-miehessä. Aika lutuisia löytyy kyllä. Itselläni löytyy 49-vuotias suomi.mies. Ei juokse riennoissa, on jo aikanaan sitä touhunnut. Pientä kulumaa, se ei haittaa. Vähän pallomasua, mutta sitä on kiva rapsutella. Päästää kainaloon ja on hellä. Ei pure. Sisäsiisti. Vastaa kysyttäessä. Tekee myös ruokaa oma-aloitteisesti ja tarjoaa sitä myös minulle. Nikkaroikin ja korjailee asioita . Eli ota kiltti suomi-mies. Muista kuitenkin pitää jääkaapissa muutakin kuin valo. 

Vierailija
52/52 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku paskavarvas tai käkkäräpää sopisi sinulle lemmikiksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän