Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parisuhde ja uudet ihmiset

Vierailija
17.01.2017 |

Hirveät tunnontuskat, kun olen pelannut jonkun ihmisen kanssa sanapeliä netissä, useita pelejä ja alettu jo kyselemään toisiltamme jotain perusasioita, esim. musiikista ja nimestä yms. Ihan normaalia, ihan viatonta. Mitä nyt se mies on perusmies ja heittää jotain likaista aina väliin, ignooraan vaan ne ja jatkan höpöttelyä mukavista aiheista ja jatkan peliä.

Minulla on poikaystävä, ja jostain syystä tämmöinen tutustuminen uuteen ihmiseen tuntuu väärältä. Mitä mieltä olet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään kertonut, että minulla on poikaystävä. Muutamasta syystä.

Ensinnäkin, se on vain nettipeli! joten tuntuu tyhmältä edes hysterisoida tästä asiasta.

Toisekseen, en halua olla VAIN jonkun nainen. En halua, että se on se minun "tavaramerkkini". "Hei, olen katri, minulla on poikaystävä" tuntuisi tyhmältä aloitukselta. Haluan, että saan olla oma itseni ja että minun ei aina tarvitse mainostaa kaikille poikaystävääni.

Toiminko väärin?

Vierailija
2/4 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
4/4 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muille ole hankalaa tavata uusia ihmisiä parisuhteen aikana?

Tämä taitaa itselle olla se, mikä on helposti ennenkin kaatanut parisuhteita. Kun on jotenkin hankala olla, pelottaa että loukkaa toista vaikka ihan normaalisti vain haluaisi tutustua. Sitten ei osaa olla oma itsensä, muuttuu vähän hiirulaiseksi.