Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikaisesti apua, please. CLOMIT+ TEROT+ Ovis

15.03.2006 |

Hei kaikki

Tarvitsisin pikaisesti apuanne. Huomenna pitäisi aloittaa terolut kuuri. Olen syönyt clomeja KP3-7 2 tabl ja sitten pitäisi aloittaa Terolut 15-25, mutta ovista ei ole vielä tapahtunut..

Ongelmani on tämä: miten terolut vaikuttaa ovulaatioon? auttaako se sen tapahtumista vai tukeeko se jo irronneen munasolun rakkulan toimimista? mietin vain että jos aloitan sen huomenna, nopeutanko mahd. ovista vai estänkö sen kokonaan? Miten ovistestit reagoi terolutiin?

hirveän suuri kiitos sille ihanalle ihmiselle joka valistaisi minua... tää asia kun on päässyt unohtumaan...

ILMIS

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Näin minäkin tein ja plussasin. Ovishan tapahtuu 7-12 pvn kuluessa viimeisen Clomin ottamisesta. Normaalikierrossakin alkaa erittyä keltarauhashormonia jo ennen ovista. Teroluteilla on siis raskauden alkamista tukeva vaikutus :-)

Söin Clomit kp 5-9 ja Terot kp 15-24...ovis on ollut luultavasti kp17...ja plussa tuli silti. Syöt siis lääkkeet hyvällä omalla tunnolla juuri niin kuin on määrätty.

T. Kanelisokeri

Vierailija
2/3 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos nopeasta vastauksesta!... t

Olen tikutellut nyt ovista ja sain Aconilla haalean viivan joten ovis ei vielä ole lähimaillakaan... 18-19 KP se normaalisti on noilla tapahtunut (siis muutama vuosi sitten)... Löysin tuolta netistä jonkun vanhan sivun www.lapsettomientuki.net/lääkärisivut jossa joku lääkäri kertoo että väärään aikaan otettu Terolut voi todella häiritä ovulaatiota.. mutta en saa sitä sivustoa auki, harmi :(

Taidan vaan syödä ne kiltisti, niin eipä tule sitten poikettua määrätyistä kuvioista...

Ilmis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin clomeja kp 3-7 ja terot kp 15-24 ja ovis kp15-17 ja plussa tuli joten kyllä minunkin on pakko uskoa, että ei niistä teroista haittaa ollut vaikka sitä myös aiemmin epäilin....

Onnea kiertoon ilmalaiva!!!