Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruutu+ ja kokeile maksutta 1kk, kysymys

Vierailija
16.01.2017 |

Ymmärrän että minun pitää antaa maksukortin tiedot, mutta miksi tuossa sanotaan kun on täyttänyt nuo tiedot että "maksa nyt" tms? Kun minun pitäisi siis saada eka kuukausi ilmaiseksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Siksi että et voi käyttää sitä etua monta kertaa :D

Vierailija
2/15 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole koskaan kokeillut ruutu+:aa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voivat alkaa pumppaamaan rahaa kortilta heti kun silmä välttää.

Vierailija
4/15 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilaat maksuttoman, irtisano samalla myös.

Vierailija
5/15 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että ideana on se että kun ottaa tuon maksuttoman niin toivovat että porukka unohtaa peruuttaa tilauksen ja saavat heti veloittaa sen seuraavan kuun (mulla on netflix ja viaplay, sama systeemi) mutta ihmettelin tässä sitä että miksi tuossa lukee että maksa nyt, kun en viitsisi painaa siitä jos veloittavatkin jotain. Mulla ei siis ole ennen ollut ruutu+aa niin kyllä mun pitäisi olla oikeutettu tuohon veloituksettomaan kuukauteen

Vierailija
6/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä että ideana on se että kun ottaa tuon maksuttoman niin toivovat että porukka unohtaa peruuttaa tilauksen ja saavat heti veloittaa sen seuraavan kuun (mulla on netflix ja viaplay, sama systeemi) mutta ihmettelin tässä sitä että miksi tuossa lukee että maksa nyt, kun en viitsisi painaa siitä jos veloittavatkin jotain. Mulla ei siis ole ennen ollut ruutu+aa niin kyllä mun pitäisi olla oikeutettu tuohon veloituksettomaan kuukauteen

Lue sopimusehtojen pikkupräntit. Lukeeko jossain että ensimmäinen kuukausi ilmaiseksi silloin kun ostaa esim. kolme kuukautta tms.?

Vierailija
8/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue sopimusehtojen pikkupräntit. Lukeeko jossain että ensimmäinen kuukausi ilmaiseksi silloin kun ostaa esim. kolme kuukautta tms.?

Kiitos, täytyy tsekata. En oikein usko kyllä, mutta onhan se mahdollista..

Vierailija
9/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät veloita mitään, olen kokeillut tuon ilmaisjakson ja ostanut lisää tarjouksista. Kaikki on aina mennyt kuten tilauksessa on sovittu. Tilauksen voi irtisanoa jo reippaasti ennen loppua ja poistaa maksukortin. Jolloin sinulta ei todellakaan veloiteta mitään. Eivät siis huijaa, siitä voit olla huoleti. Toki veloittavat uuden jakson jos et tilausta peri, mutta sehän ei ole laitonta ja oma mokasi jos et tilausta peru.

Vierailija
10/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis maksat 0€ nyt, kuten ehdoissa lukee, ja jatkossa sitten normihinnan. Toimii ihan niin kuin pitääkin, olen itsekin kokeillut ilmaiseksi.

https://kauppa.ruutu.fi/tilausehdot

Vierailija
11/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedot pitää antaa, mutta siitä ekasta kuukaudesta ei mene mitään maksua. Jos et peru tilausta ennen kuin jakso loppuu, niin alkavat veloittaa maksukorttia kerran kuussa.

Toimii ihan kuten luvattu. Meillä on kokeilujakson jälkeen käytössä maksuversio.

Vierailija
12/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin toimi aivan kuten luvattu, ei mennyt mitään veloitusta kun peruin ennen ilmaisen kuukauden loppua. Sama juttu kuin esim. netflixin, HBO:n yms ilmaisten kuukausien kanssa.

Vierailija
13/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Näin arvelinkin mutta epäilytti vaan tuo 'maksa nyt.' Kai se on sit vaan aina sama, jos joku ottaa vaikka erilaisen paketin mistä maksu meneekin heti.

Vierailija
14/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea paikka tuo ruutu +! Ei millään löytynyt miten tilauksen voi peruuttaa. Tahallaan tehty vaikeaksi. Ohjelmat myös latautuivat hitaasti.

Vierailija
15/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea paikka tuo ruutu +! Ei millään löytynyt miten tilauksen voi peruuttaa. Tahallaan tehty vaikeaksi. Ohjelmat myös latautuivat hitaasti.

Mä otan sen vain siksi että pääsen katsomaan 13 kauden greyn anatomiasta, toivottavasti sen verran edes toimisi että saisin ne katsottua kuukaudessa :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän