En kestä miten kauniit hiukset...
mahdotonta vaan saada noin paksuja hiuksia jos ei ole syntynyt upeahiuksiseksi.
Kommentit (19)
onko mitään vinkkejä miten suomalaisista hiuksista saa kasvatettua tuollaiset?
Minulla samantapaiset, käytän hennashampoota.
Ei edes kovin paksut, hyvin hoidetut vaan.
iha normaalit. ei ees mitenkää erityisen paksut. wtf
Jos nuo eivät ole paksut niin mitkä on? Kaunis on myös tyttö kasvoiltaan mikä on vielä vaikeampaa 'saavuttaa' jos ei ole vaan kauniiksi syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo eivät ole paksut niin mitkä on? Kaunis on myös tyttö kasvoiltaan mikä on vielä vaikeampaa 'saavuttaa' jos ei ole vaan kauniiksi syntynyt.
No vaikka nämä http://az616578.vo.msecnd.net/files/2016/07/23/636048357227857427206894…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka nämä http://az616578.vo.msecnd.net/files/2016/07/23/636048357227857427206894…
Just joo, ihan aidot. Not.
Mutta näittekö tämän päivän lehdessä Manuela Boscon tyttären kuvan?
Voi tyttöraasua, paitakin on noin kulunut, olkapäistä puhki :( Mutta sievät on hiukset.
Mulla on enemmän tukkaa kun naisella ap:n yuotube-pätkällä. Eivät ne todellakaan olleet erityisen paksut. Ja mulla on vielä otsis viemessä paksuutta.
Noi on normaalit hiukset. Suomalaisilla yleensä ohuet.
Hiuksia saa kaupasta. Tekin löydätte sieltä ihan just sellaiset kuin haluatte.
Hiukset on rullattu, siksi ne ovat tuuhean näköiset. Sormissa on ikävän näköistä ekseemaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä luonnontilassa oleva aika paksu tukka, jota ei ole föönattu ja rullattu.
Oho, tuossapa on pitkä ja paksu tukka O: itellä oli myös aika hurja tukka kun pitkänä pidin, sormet meni nihkeästi ponnarin ympärille ja pituutta takamukselle. Olihan siinä hoitaminen ja selvittely (helposti meni takkuun, siksi leikkasin lyhyen, kun päänahka oli kipeänä selvittelyistä), mutta hattua nostan niille jotka pitävät tukan pitkänä ja onnistuvat vielä pitämään sen tosi hyväkuntoisena :>
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä luonnontilassa oleva aika paksu tukka, jota ei ole föönattu ja rullattu.
Oho, tuossapa on pitkä ja paksu tukka O: itellä oli myös aika hurja tukka kun pitkänä pidin, sormet meni nihkeästi ponnarin ympärille ja pituutta takamukselle. Olihan siinä hoitaminen ja selvittely (helposti meni takkuun, siksi leikkasin lyhyen, kun päänahka oli kipeänä selvittelyistä), mutta hattua nostan niille jotka pitävät tukan pitkänä ja onnistuvat vielä pitämään sen tosi hyväkuntoisena :>
Musta tuo ei ollut kovin kivan näköinen. Liian pitkä ja pörröinen ja mitä muita videoita katsoin niin letti ei näyttänyt niin paksulta. Itse myös pidän enemmän vaaleista hiuksista.
Ap
Meillä on koko perheellä tuollaiset hiukset. Minulla ja 1 tyttärellä lyhyemmät vain harteille ulottuvat, yhdellä suunnilleen tuon pituiset ja yhdellä alaselkään. Jos tuo 3. tytär letittää hiuksensa se on ranteen paksuinen letti:)
Mitään erityisiä hiustenhoitoaineita ei edes tarvita, vain shampoo ja perus hoitoaine. Ei kaksihaaraisia, ei latvojen hiutumista (esim mun hiukset leikataan 3x vuodessa kerroksittain) ei takkuja. Kiiltävät ja tuuheat hiukset joita mun kampaaja "inhoaa" :) Koska meillä on voimakkaasti luonnontaipuisat hiukset otan itse permanentin n joka 3 vuosi tukemaan muotoilua. Kampaajani kiroaa aina sitä kun mulle menee 3x määrä rullia ja aineita mutta voi laskuttaa vain 1x.
On kyllä upeat!