Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko luonnossa näyttää hyvältä vaikka kuvissa on ihan törkeän näköinen?

Vierailija
16.01.2017 |

Voiko?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ja suurin osa näyttääkin.

Vierailija
2/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki emme ole kuvauksellisia, emmekä koskaan onnistu kuvissa. Itse näytän kuvissa enimmäkseen seinästärevityltä tiskirätiltä, vaikka luonnossa habitus on ihan siedettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
4/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus iloinen ja nauravainen olemus ei välity kuvissa ja huonommankin näköinen ihminen on paljon viehättävämpi jos on iloluontoinen.

Vierailija
5/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Joillain yksilöillä ero on huomattava. Kuvasta toiseen.

Vierailija
6/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät kuvassa mielestäsi paskaörkiltä, koska et ole tottunut näkemään itseäsi ikään kuin ulkopuolelta jonkun muun (kameran) silmin. Aivoilla on tapana käsitellä naamainfo todella tehokkaasti, joten naaman kuvan "flippaaminen" toisin päin aiheuttaa rumuusfiiliksen. Sama tapahtuu kahden peilin kautta itseä katsottaessa. Jos on tarpeeksi epäsymmetriset kasvot, niin kaverisi näkevät sinut mutantin näköisenä peilin kautta. Esim. tyttöystäväni ei pysty katsomaan minua peilin kautta, kun näytän niin oudolta hänen mielestään.

Vierailija
7/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina näyttänyt kuvissa joltain hullulta ameebalta. Luonnossa kuulemma olen ihan nätti. Ystäväni taas näyttää aina kuvissa hyvältä, mutta ei luonnossa. Outo juttu.

Vierailija
8/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki emme ole kuvauksellisia, emmekä koskaan onnistu kuvissa. Itse näytän kuvissa enimmäkseen seinästärevityltä tiskirätiltä, vaikka luonnossa habitus on ihan siedettävä.

Mistä tiedät miltä näytät oikeasti? Esimerkiksi peilistä ihminen katsoo itseään valikoivasti, ohittaen epäsymmetrisyydet ja virheet. Valokuva paljastaa totuuden.

Vierailija
9/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lohduttava avaus! :)

Musta ei vaan hyvää kuvaa saa, kun menen ihan paniikkiin aina jos kamera on jossakin näköpiirissä.

Vierailija
10/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näyttää stillkuvissa hirveeltä, mutta livenä kauniilta. Täälläkin oli just kysely jostakin naishiihtäjästä, joka näytti kauhealta kuvassa, mutta sit kun katsoi videokuvaa samasta naisesta, niin jopa olikin nätti! Kuva ei vaan talleta kaikilta ihmisiltä niitä piirteitä, mitkä tekevät juuri heistä livenä vetovoimaisia.

Vierailija
11/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvassa näkyy vain sekunnin osa sinusta. Siinä ei näy se kuinka ilme muuttu ilosta nauruksi tai vakavasta itkuksi. Siinä ei näy silmän kaari ja hymyn värähdys suupielessäsi kun katsot lempeydellä rakastasi. Valokuvassa ei näy luonne, ei kuulu ääni, eikä tuoksu. Ei värise energia, eikä lämpö.

Minusta saa pelkkiä paskoja kuvia, ilme on aina ihan virmulalla. Mutta siinä kun ei näy se ihmisen sisus ollenkaan. Siksi ne on outoja ja erilaisia.

Vierailija
12/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät kuvassa mielestäsi paskaörkiltä, koska et ole tottunut näkemään itseäsi ikään kuin ulkopuolelta jonkun muun (kameran) silmin. Aivoilla on tapana käsitellä naamainfo todella tehokkaasti, joten naaman kuvan "flippaaminen" toisin päin aiheuttaa rumuusfiiliksen. Sama tapahtuu kahden peilin kautta itseä katsottaessa. Jos on tarpeeksi epäsymmetriset kasvot, niin kaverisi näkevät sinut mutantin näköisenä peilin kautta. Esim. tyttöystäväni ei pysty katsomaan minua peilin kautta, kun näytän niin oudolta hänen mielestään.

Minulla on toi että toinen näkee minut peilin kautta mutantin näköisenä, vaikka olen luonnossa viehättävä nainen.

Meinaan tehdä kansalaisaloitteen siitä, että Suomessa kriminalisoidaan kaikki "tavalliset" peilit ja siirrytään yksinomaan ns. true mirroreihin (peili, jossa kuvajainen on flippautunut).

Vierailija
13/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän meilkein kaikissa kuvissa ihan hirveältä. Silmät aina puoliksi kiinni ja pää sellaisessa asennossa että on kaksoileuka. En ole yhtään kuvauksellinen. Mutta oikeasti olen aika kaunis. Monet sanovat minua kauniiksi ja niissä harvoissa onnistuneista kuvissa tytön hyvältä (1/1000 onnistuu). Jotenkin turhauttaa kun peilistä katsoo ihan nätti nuori nainen, mutta kamerassa on hirviö.

Vierailija
14/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa ei yleensä erotu rotunaiseus, elegantti itsensä kantaminen, karisma jne., vaan niitä nähdäkseen vaatii vähintään liikkuvaa kuvaa, yleensä ihan oikeassa elämässä tapaamista.

Vierailija
15/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa olen muodoton suohirviö, livenä ihan nätti. Siskoni on kuvissa kaunotar, livenä ihan nätti myös... varmaan joillain mittapuilla viehättävämpi/klassisella tavalla kauniimpi kuin minä mutta aina kun on oltu baarissa yhdessä, on molemmilla ollut yhtä lailla vientiä ja saman tasoiset miehet on meistä olleet kiinnostuneita. Jos olemme vierekkäin valokuvassa niin siinä on vierekkäin ämpäriruma ja kaunokainen. Arvatkaa haluanko siskoni kanssa valokuvaan kovin mielelläni?! 😳

Vierailija
16/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää toimii myös toisin päin! Kuvissa tosi kaunis voikin livenä olla jopa ruma.

Vierailija
17/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
18/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät miltä näytät oikeasti? Esimerkiksi peilistä ihminen katsoo itseään valikoivasti, ohittaen epäsymmetrisyydet ja virheet. Valokuva paljastaa totuuden.

Ei välttämättä, itse olen niin kameleonttimainen että ulkonäöllinen tasoni voi vaihdella rajustikin eri kuvien välillä. Toisinaan en meinaa edes tunnistaa itseäni kuvista, se on suorastaan pelottavaa.

Vierailija
19/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan jo kuvaustilannettakin niin paljon että se takaa aina kamalan lopputuloksen. 

Vierailija
20/22 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina näyttänyt kuvissa joltain hullulta ameebalta. Luonnossa kuulemma olen ihan nätti. Ystäväni taas näyttää aina kuvissa hyvältä, mutta ei luonnossa. Outo juttu.

Muut naiset näyttävät söpöiltä kun vääntelevät naamaansa tai hulluttelevat kuvissa. Minä näytän sen kolmisormisen banjonsoittajapojan äidiltä syvästä etelästä. Älkää ihmetelkö, miksi en edes hymyile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän