Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi nauttia kahden miehen deittailusta samaan aikaan?

Vierailija
16.01.2017 |

Tapasin sattumalta kaksi mukavaa (ennalta minulle tuntematonta) miestä lähes samaan aikaan. Sain kummaltakin treffikutsun lähes samaan aikaan, ja päätin käydä kummankin kanssa kahvilla. Uskoin, että toisen kanssa synkkaisi selvästi paremmin tai mitä todennäköisimmin kummankaan kanssa juttu ei etenisi välttämättä ollenkaan.

Nyt olen käynyt kummankin kanssa kaksilla treffeillä. Kummatkin ovat mukavia, kivannäköisiä ja vaikuttavat tosi kilteiltä. Molemmat vaikuttavat haluavan kanssani samankaltaisia asioita tulevaisuudelta.

Ensin kävin treffeillä henkilön A kanssa ja ihastuin häneen heti aika palavasti. Pari päivää sen jälkeen meillä oli ensitreffit sovittuna henkilön B kanssa. Ne menivät myös ihan mukavasti. Päätimme tavata kummankin miehen kanssa uudelleen.

Toiset treffit olivat taas samoihin aikoihin, ja treffien jälkeen tilanne kääntyikin ehkä hieman päälaelleen. Olen miettinyt tokien treffien jälkeen enemmän henkilöä B. Kummatkin miehet haluavat tavata minut kolmannen kerran.

Minulla oli vähän huono omatunto viimeisimmällä treffeillä. Tunsin pienen piston sydämessä, kun henkilö B sai minut nauramaan ja mieleeni tuli, ettei kumpikaan miehistä tiedä minun tavanneen toisenkin miehen pari kertaa. Vaikka ei kai se nykyaikana tavatonta tai epäsopivaa ole?

Kummatkin miehet vaikuttavat vielä tässä vaiheessa ihan potentiaalisilta poikaystäväehdokkailta. Toisen kanssa olemme treffeillä hipaisseet toisiamme silloin tällöin "muka vahingossa" ja halanneet pari kertaa. Toisen kanssa emme ole vielä edes kertaakaan halanneet. Sanokaa, etten ole paha ihminen! :D

Uskon, että kumpikin mies etsii parisuhdetta. Toisaalta voi olla, että hekin ovat tapailleet muita naisia osittain samaan aikaan, olemmehan me vasta tavanneet pari kertaa, 2-5 tunnin ajan kerrallaan.

Jos tapaan vielä kolmansien treffien jälkeen molemmat miehet, missä vaiheessa tapailuasia kannattaa ottaa puheeksi? Mitä kannattaisi vastata, jos miehet tai toinen heistä ottaa puheeksi tapailun/seurustelun? En haluaisi tehdä päätöstä suuntaan tai toiseen ennen kuin minulle selviää, olisiko jompikumpi miehistä oikeasti sopiva poikaystäväehdokas. En myöskään halua säätää/pelehtiä kummankin kanssa samaan aikaan.

Mitä te tekisitte tilanteessani?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne, en tiedä mitä tekisin sun tilanteessa

Vierailija
2/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselisin ihan rauhassa kumpaakin kunnes joko tietäisin vastauksen tai jompi kumpi kysyisi asiasta. Ja kun kysymys tulee, siihen ei tarvitse vastata heti vaan voi sanoa miettineensä samaa asiaa ja tarvitsevansa vähän aikaa ajatusten selvittämiseen....sitten se päätös on tehtävä tai sovittava että tapaillaan vielä muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kanssa on Yhteys? Jos ei kummankaan, niin harjoituskappaleita lienevät. Pisteet sulle kun pidät itsesi naisena.

Vierailija
4/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole paha ihminen, jos ette ole edes tuollaista hipaisuvaihetta pidemmällä. Minä olen kova analysoimaan ja sinuna kyllä miettisin, mitä vastaisin, jos jompikumpi tai molemmat miehet seurusteluasiasta kysyvät. Eli panikoisin ihan hitosti. :D

Itselläni vähän samanlainen tilanne. Tosin tiedän kyllä ihan selkeästi kumpi olisi tällä hetkellä se ykkösvalintani, mutta tilanne voi muuttua koska tahansa. Ja tilanteeni myös eroaa siten, etten oikeasti kummastakaan oikein ota selvää, ovatko he miten vakavissaan mukana.

Vierailija
5/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tärkeää seksuaalinen yhteensopivuus on sinulle? Ehkä ei kovin, jos et ole hipaisua pidemmällä. Saako kumpikaan sinut hyrräämään?

Vierailija
6/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pidät molemmat ja myös seksiä molempien kanssa. Siitä etenet suhteissa kunnes on hyvä aika ottaa puheeksi kimppaseksi. Jos hyvin käy saat kunnon kyydit ja huipentuu tuplaan. Onnea elämääsi, kyllä sinä helposti kaksi miestä tyydytät.

Vierailija
7/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikaan herroista ei ole ottanut asiaa esille niin eivät myöskään ole vielä päättäneet

Vierailija
8/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos uusia ajatuksia antavista vastauksista.

Kiva kuulla, ettei kahden miehen tapailu tässä "viattomassa" kahvitteluvaiheessa ole muiden mielestä mitenkään moraalisesti arveluttavaa.

Neloselle: Ehkäpä se siitä selkiytyy, kun aikaa kuluu! Minun kohdallani kummatkin miehet vaikuttavat etsivän "vakavaa" parisuhdetta: A:n puheista ymmärsin viimeksi, että hän haluaisi hankkia yhden tai kaksi lasta tulevaisuudessa. Hän ei ole tullut seurassani "iholle", mutta on kuitenkin halannut tapaamisten alussa ja lopussa. Pari kertaa vähän "hipaissut" ohimennen (ehkä oikeasti vahingossa :D ) tai tullut aika viereen seisomaan. Puhui ruoanlaitosta viimeksi - vihjasi, että voisi laittaa minulle ruokaa jokin kerta. :)

B puolestaan ei ole halannut vielä kertaakaan ja on tosi asiallinen, mutta juttelee intensiivisesti ja on seurassani ihastuneen oloinen, hymyilee paljon ja silmillään. On kai ujohko. :) On ehdottanut kummankin tapaamisen lopussa uusia treffejä kysymällä seuraavan viikon ohjelmastani.

En kestä! Haluaisin juuri nyt kummatkin, mutta en oikeasti halua satuttaa ketään enkä voisi oikeasti esimerkiksi kuvitella hempeilyjä peräkkäisinä päivinä kahden eri miehen kanssa heidän tietämättä toisistaan. En halua katsoa silmiin ihastunutta miestä tietäen että itselläni on "2 vaihtoehtoa". Haluaisin tähän jonkin ratkaisun pian! Olisi ihanaa keskittyä vain yhteen mieheen täysillä. Parasta varmaan yrittää ottaa rauhassa, niin asiat kehittyvät omalla painollaan ja ratkaisukin löytynee. Eikä tarvitse "pettää" ketään. Jospa käy vaikka niin, että toinen mies ei haluakaan enää tavata tai omat tunteeni kehittyvät enemmän toista kohtaan.

Vierailija
9/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikin herättää noin yhtälailla kiinnostusta niin todennäköisesti kumpikaan ei ole sulle oikea. Kun oikea tulee kohdalle, jalat menee alta samantien.

Vierailija
10/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastuit palavasti ekaan mieheen, miksi menit vielä seuraaville treffeille?

Vierailija
11/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumpikin herättää noin yhtälailla kiinnostusta niin todennäköisesti kumpikaan ei ole sulle oikea. Kun oikea tulee kohdalle, jalat menee alta samantien.

Minä olen samaa mieltä. Jos jompikumpi olisi ollut se oikea, toinen heistä olisi heti tuntunut kivalta kyllä, mutta väärältä, etkä olisi edes halunnut enää kahville kuin tämän yhden kanssa. Lisäksi olisit itse yrittänyt hivuttautua lähemmäs kuin hipaisuetäisyydelle.

Vierailija
12/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen halailija, joten B ei tulisi kyseeseen jos ei olisi edes toisilla treffeillä halannut. Oikeastaan jos eka treffit olisi menneet halaamatta niin ei olisi tullut toisia muuta kuin ystävänä.

Vierailija
14/37 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät kyllä mene, jos on sitoutumiskammoinen. Minä en alkuun saanut poikaystävästäni Sitä Tunnetta, vaikka järkeilin hänen olevan minulle oikea. Pikku hiljaa se ihastus hiipi minunkin sisälleni ja sitten aloimme seurustelemaan. Ja seurustelemme siis edelleen.

Vierailija
15/37 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha potea huonoa omaatuntoa, koska on täysin varmaa, että nuo molemmat miehet pyörittävät ainakin 3-4 naista jo nyt sängyssään. Eli eivät ole seksinpuutteessa ja sinä voit ihan rauhassa tarkkailla tilannetta, että kumpi sytyttää enemmän. Toivottavasti valitset oikein, tsemppiä sinulle kanssasisarelta!

Vierailija
16/37 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan otsikon kysymykseen; tarpeeksi itsekäs ja itsekeskeinen ihminen voi sujuvasti olla ihastunut samaan aikaan kahteen ilman syyllisyydentunteita. Mahdollinen kiinnijäämisen jännitys varmaan vain parantaa tilannetta.

Tosin ei sun mitään syyllisyyttä tarvitse tuntea, tuossa vaiheessa voit vielä ihan harmitta tutustua paremmin molempiin, koska et varmaan edes tiedä niiden miesten tilanteista.

Vierailija
17/37 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa stressata, jos ette ole fyysisesti tuon pidemmalla. Minka ikaisia olette, muuten? Mietin omaa deittihistoriaani, ja jotenkin olen paatynyt deiteille, varsinkin toisille, vain sellaisten ihmisten kanssa missa jannitetta valillamme voisi leikata sahalla ja viimeisteen tokilla treffeilla vaatteet on revitty paalta ja naitu koko yo. Omalla kohdallani siis toteaisin ettei kumpikaan ole oikea valinta.

Vierailija
18/37 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa stressata, jos ette ole fyysisesti tuon pidemmalla. Minka ikaisia olette, muuten? Mietin omaa deittihistoriaani, ja jotenkin olen paatynyt deiteille, varsinkin toisille, vain sellaisten ihmisten kanssa missa jannitetta valillamme voisi leikata sahalla ja viimeisteen tokilla treffeilla vaatteet on revitty paalta ja naitu koko yo. Omalla kohdallani siis toteaisin ettei kumpikaan ole oikea valinta.

Kaikille treffien pääasia ei ole polkupyöräksi pääseminen.

Vierailija
19/37 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuntua julmalta, mutta mitäs jos testaisit heidät sänkypuuhissa. Toinen voi olla mikrovarustettu urvelo ja toinen isolla varustettu kuuma rakastaja. Niin minä tekisin. Se nimittäin olisi sillä selvä. 

Vierailija
20/37 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha potea huonoa omaatuntoa, koska on täysin varmaa, että nuo molemmat miehet pyörittävät ainakin 3-4 naista jo nyt sängyssään. Eli eivät ole seksinpuutteessa ja sinä voit ihan rauhassa tarkkailla tilannetta, että kumpi sytyttää enemmän. Toivottavasti valitset oikein, tsemppiä sinulle kanssasisarelta!

Jos kuuluvat siihen kymmeneen prosenttiin, joka saa 90% naisten huomiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan