Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 viikkoa synnytyksen jälkeen, roikkuva maha ja arvet poissa

Jiuse276
16.01.2017 |

Onnistuin niin hyvin tavoitteessani! Onneksi olen perinyt kimmoisan ihon ja pääsin hoidettavaksi Lontooseen nopeesti. Tämä uus menetelmä on uskomaton, oon niin ilonen ettei tartte kärsiä. Ei mitään merkkejä raskaudesta jäljellä. Täytin just 19, eikä mikään huononekaan mun elämässä vaikka sain lapsen vähän aikasemmin. Ärsyttäis olla joku haiseva lehmä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiuse276 kirjoitti:

Onnistuin niin hyvin tavoitteessani! Onneksi olen perinyt kimmoisan ihon ja pääsin hoidettavaksi Lontooseen nopeesti. Tämä uus menetelmä on uskomaton, oon niin ilonen ettei tartte kärsiä. Ei mitään merkkejä raskaudesta jäljellä. Täytin just 19, eikä mikään huononekaan mun elämässä vaikka sain lapsen vähän aikasemmin. Ärsyttäis olla joku haiseva lehmä.

Ahaa, hyvä että on näin. Mul ei ole varaa edes kynsiä laittaa.

Vierailija
2/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäis olla joku noin tyhmä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt siis viikoittain Lontoossa hoidettavana? Provo

Vierailija
4/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun naamas on provo. Sain osallistuu uuden menetelmän testauksee, tämä tulee markkinoille 2020 tyyliin tai jotai. Must ihana juttu, mut jonku naama on provo...

Vierailija
5/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun naamas on provo. Sain osallistuu uuden menetelmän testauksee, tämä tulee markkinoille 2020 tyyliin tai jotai. Must ihana juttu, mut jonku naama on provo...

Mä oon kuullu täst jotai, siis tää tapahtuu. Älä välitä noi on kateellisii lehmäutareineen ja läskeineen. Sipsit ja munkit maistuu ja naama aivan kuin paksulla norsulla ku saanu lapses joskus 30 vuotiaana, lol miten vanhana oikeesti.

Vierailija
6/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää tästä, mäkin haluun ja mun isä voi maksaa. Oon vähän tietty sinua vanhempi ensisynnyttäjä kun täytän 20. Kivaa, oon innoissani :)

Vierailija
7/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas

Vierailija
8/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun kuulla lisää. Näin miten kaverin vartalo pilaantui jo ekasta lapsesta, oikeesti hyi.

Vierailija
9/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua olla verinaarmuinen läskikasa sipsinsuolat kirvelemässä kuivettuneinen käsien haavoissa.

Vierailija
10/10 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haiseminen liittyy tähän? Hoidettiinko sinulta jotain hajuongelmaakin? Mihin dumppasit vauvan kun painuit Lontooseen hoitoihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme