5 viikkoa synnytyksen jälkeen, roikkuva maha ja arvet poissa
Onnistuin niin hyvin tavoitteessani! Onneksi olen perinyt kimmoisan ihon ja pääsin hoidettavaksi Lontooseen nopeesti. Tämä uus menetelmä on uskomaton, oon niin ilonen ettei tartte kärsiä. Ei mitään merkkejä raskaudesta jäljellä. Täytin just 19, eikä mikään huononekaan mun elämässä vaikka sain lapsen vähän aikasemmin. Ärsyttäis olla joku haiseva lehmä.
Kommentit (10)
Käyt siis viikoittain Lontoossa hoidettavana? Provo
Vierailija kirjoitti:
Sun naamas on provo. Sain osallistuu uuden menetelmän testauksee, tämä tulee markkinoille 2020 tyyliin tai jotai. Must ihana juttu, mut jonku naama on provo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun naamas on provo. Sain osallistuu uuden menetelmän testauksee, tämä tulee markkinoille 2020 tyyliin tai jotai. Must ihana juttu, mut jonku naama on provo...
Mä oon kuullu täst jotai, siis tää tapahtuu. Älä välitä noi on kateellisii lehmäutareineen ja läskeineen. Sipsit ja munkit maistuu ja naama aivan kuin paksulla norsulla ku saanu lapses joskus 30 vuotiaana, lol miten vanhana oikeesti.
Kerro lisää tästä, mäkin haluun ja mun isä voi maksaa. Oon vähän tietty sinua vanhempi ensisynnyttäjä kun täytän 20. Kivaa, oon innoissani :)
Mäkin haluun kuulla lisää. Näin miten kaverin vartalo pilaantui jo ekasta lapsesta, oikeesti hyi.
Kukaan ei halua olla verinaarmuinen läskikasa sipsinsuolat kirvelemässä kuivettuneinen käsien haavoissa.
Miten haiseminen liittyy tähän? Hoidettiinko sinulta jotain hajuongelmaakin? Mihin dumppasit vauvan kun painuit Lontooseen hoitoihin?
Ahaa, hyvä että on näin. Mul ei ole varaa edes kynsiä laittaa.