Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jännänainen vai kilttinainen?

Vierailija
16.01.2017 |

Kumpi olet? Perusteluja?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännänainen ei tarkoita välttämättä petollista viinaanmenevää sutturaa.

Jännänainen voi olla muuten menevä; esim. uraputkinainen, bisnesnainen tai hän rakastaa matkustamista/ matkustaa työkseen ja kohtelee sentähden yliolkaisesti miehiä.

Jännänaisella on oma elämä.

Vierailija
22/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nainen = epänaisellinen lortto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi olet? Perusteluja?

En kumpikaan.Miksi kärjistät?

Vierailija
24/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kilttinainen. Kukaan mies ei minua huoli, kun juoksevat kullin ohjaamina jännänaisten perässä, vaikka minä rakastaisin ja huolehtisin suurella sydämellä. Ovat kuitenkin niin pinnallisia huoh. Mutta mitäpä typerämmältä sukupuolelta voi odottakaan, penishän se miestä vie ja jännänainen penistä. On se kamala, kun ei kiltti luonteeni kelpaa, vaan pitää selvästi hommata G-kupin silarit ja alkaa kohtelemaan miehiä kuin kertakäyttökamaa. Tästä tilitän päivät pitkät palstoilla.

Naiset ei sitten vai ole pinnallisia ja juokse jännämiehien perään ?

Vierailija
25/25 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nykyään kilttinainen. Pukeudun normaalisti, olen normaalin näköinen muutenkin. Tavallinen elämä ja harrastukset. Haluaisin tavallisen parisuhteen.

Aiemmin olin jännänainen. Kävin bilettämässä, oli alakulttuurin mukaiset hiukset ja vaatteet. En halunnut itsekään sitoutua vaan tapailla monia miehiä.

Saa arvata kaksi kertaa kummalla minulla oli menekkiä miesten suhteen, ja kenen menestys miesmarkkinoilla on pyöreä nolla.

Siltä varalta että joku olisi ensin arvannut väärin, oikea vastaus on tietysti että miehet kiinnostui jännänaisesta.

Taisipa käydä vaan niin, että sinulle tuli ikää. Eikä kiltinkään naisen tarvitse pukeutua ja käyttäytyä tylsästi.