Oletko jännänainen vai kilttinainen?
Kommentit (25)
Olen yksilö, niin kuin muutkin. Koska ap lopetat ihmisten jakamisen noin karkeasti kahteen ryhmään?!
Entinen kiltti. Nyt hetken jännä. Sitten taas kiltti. Kts. alta.
Nuorempana jännä. En halunnut sitoutua, vaihdoin poikaystää lennosta, petinkin, en pitänyt lupauksia ja jätin jos minua alettiin moralisoimaan, koska halusin vaan pitää hauskaa. Käytin paljon alkoholia ja juoksin baareissa.
Nykyään minulla vauva ja asettunut aloilleen yhden miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana jännä. En halunnut sitoutua, vaihdoin poikaystää lennosta, petinkin, en pitänyt lupauksia ja jätin jos minua alettiin moralisoimaan, koska halusin vaan pitää hauskaa. Käytin paljon alkoholia ja juoksin baareissa.
Ei ihmiset noin paljon muutu. Tulet pettämään vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään minulla vauva ja asettunut aloilleen yhden miehen kanssa.Ei ihmiset noin paljon muutu. Tulet pettämään vielä.
Toivottavasti en :D
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluukin: kannattiko asettua aloilleen?
jännänainen = hyvännäköinen WT
kilttinainen = muut naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään minulla vauva ja asettunut aloilleen yhden miehen kanssa.Kysymys kuuluukin: kannattiko asettua aloilleen?
Tällä hetkellä ainakin tuntuu, että kannatti. Tuossa elämässä oli varjopuolensa, kaveripiirit ja tutut vaihtui koko ajan ja hirveää draamaa. Koko ajan joku oli vihainen ja vaati selityksiä.
Olen kilttinainen. Kukaan mies ei minua huoli, kun juoksevat kullin ohjaamina jännänaisten perässä, vaikka minä rakastaisin ja huolehtisin suurella sydämellä. Ovat kuitenkin niin pinnallisia huoh. Mutta mitäpä typerämmältä sukupuolelta voi odottakaan, penishän se miestä vie ja jännänainen penistä. On se kamala, kun ei kiltti luonteeni kelpaa, vaan pitää selvästi hommata G-kupin silarit ja alkaa kohtelemaan miehiä kuin kertakäyttökamaa. Tästä tilitän päivät pitkät palstoilla.
Olen nykyään kilttinainen. Pukeudun normaalisti, olen normaalin näköinen muutenkin. Tavallinen elämä ja harrastukset. Haluaisin tavallisen parisuhteen.
Aiemmin olin jännänainen. Kävin bilettämässä, oli alakulttuurin mukaiset hiukset ja vaatteet. En halunnut itsekään sitoutua vaan tapailla monia miehiä.
Saa arvata kaksi kertaa kummalla minulla oli menekkiä miesten suhteen, ja kenen menestys miesmarkkinoilla on pyöreä nolla.
Siltä varalta että joku olisi ensin arvannut väärin, oikea vastaus on tietysti että miehet kiinnostui jännänaisesta.
En tajua tätä jännä-juttua. Jos pettää, valehtelee saadakseen seksiä ja vaihtaa kumppania lennosta, ei ole jännä vaan epäluotettava kusipää. Jännä on ihan positiivinen sana, jännittävät henkilöt haluavat kokeilla uutta, seikkailla ja kaipaavat vaihtelua.
Finderella kirjoitti:
Entinen kiltti. Nyt hetken jännä. Sitten taas kiltti. Kts. alta.
Oot huo ruli.
Mä varmaan muutun pikkuhiljaa kilttinaisesta jännänaiseksi.Siveyden sipulina olo ei kyllä enään kannata...nykymaailmassa.
Kaikki me ollaan pian jännänaisia ja jännämiehiä.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
jännänainen = hyvännäköinen WT
kilttinainen = muut naiset
Jännänainen=Tuksu
Kilttinainen=Karita Tykkä
Olen kilttinainen. Perinteinen, naisellinen, konservatiivinen. Vanilja. Rakastava, lämmin, huolehtiva, äidillinen. Vanhanaikainen koti-ihminen jalat maassa ja järki päässä. Arvostan ja rakastan miestäni ja näytän sen hänelle mielelläni niin keittiössä kuin makuuhuoneessakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kilttinainen. Perinteinen, naisellinen, konservatiivinen. Vanilja. Rakastava, lämmin, huolehtiva, äidillinen. Vanhanaikainen koti-ihminen jalat maassa ja järki päässä. Arvostan ja rakastan miestäni ja näytän sen hänelle mielelläni niin keittiössä kuin makuuhuoneessakin.
Aika täsmälleen samaa olin tulissa kirjoittamaan. Mieheni kanssa olen ollut parikymmentä vuotta ja loppua ei näy. Minulla on myös muutama miespuolinen pitkäaikainen ystävä, kaksi heistä olen tuntenut lähes vauvasta saakka ja he sanoisivat minua varmasti myös kiltiksi.
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä jännä-juttua. Jos pettää, valehtelee saadakseen seksiä ja vaihtaa kumppania lennosta, ei ole jännä vaan epäluotettava kusipää. Jännä on ihan positiivinen sana, jännittävät henkilöt haluavat kokeilla uutta, seikkailla ja kaipaavat vaihtelua.
Öö jännikset nimenomaan ovat kusipäitä tai ainakin heitä pidetään sellaisena. Vaikka jännä tekee heti selväksi ettei halua sitoutua, silti joku loukkaantuu kun tulee lopulta ilmi että kas hän ei halua sitoutua.
En kumpikaan. Olen kylmä narttu, joten minua ei voi sanoa kiltiksi, mutta en ole jännäkään, en harrasta päihteitä tai irtosuhteita.